Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

  • 10.5KOplossingen
  • 14.9KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

PS4 connection with newly installed Ziggo pods Onopgelost

Hi. I have just installed WiFi pods at home. All went pretty OK and now all devices like PC or hpnes are connected BUT PS4 does not want to connect. Failure is "can not detect proxy server".... I have...

Een modem zo af en toe resetten? Opgelost

Ik had eens een verbindingsprobleem met mijn Humax 5300C (dat probleem verdween overigens vanzelf na een tijdje).Daarover had ik telefonisch contact met Ziggo. Ik moest het modem (Cisco EPC 3928) maar...

Brampie door Expert
  • 278 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 24 Likes

Kan geen mail sturen sinds donderdag 26 mei Onopgelost

Hallo allen, Sinds afgelopen donderdag kan ik geen mails versturen via Outlook 2013. Ik kan wel mails ontvangen.Via de webmail is het wel mogelijk. Wat heb ik geprobeerd:1. Herstelfunctie in Outlook2....

PMB door Stamgast
  • 26 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Connectbox start zich zeer regelmatig opnieuw op Onopgelost

2 dagen geleden nieuwe connectbox geïnstalleerd en tgv problemen met koppeling tp-link boosters en steeds opnieuw opstarten vandaag de boel maar opnieuw geïnstalleerd. Na het uitschakelen van wifi op ...

GertW67 door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Modem reset bijna elke 3 dagen Onopgelost

Hallo forumleden, sinds een week of 3 reboot mijn modem spontaan op verschillende tijden.hebben meer gebruikers hier last van? hier de log:Sat 07/05/2022 12:09:586CM-STATUS message sent. Event Type Co...

RobkeBoz door Stamgast
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Sinds nieuwe modem stort het hele netwerk in Onopgelost

Op 15 mei 2022 heb ik mijn internet van 300Mbps naar 70Mbps gedowngraded.Omdat mijn oude modem (Cisco EPC3928) blijkbaar te oud was, maar gewoon 1Gb aankon, werd mij toch gemaild dat ik een nieuwe zou...

Upload traag (10-15 Mbit, was eerder 30) - download 300 Mbit Onopgelost

Mijn upload is sinds enige tijd traag (~10-15 Mbit, zowel bekabeld als via WiFi). Download is prima (300 Mbit op kabel, 250+ via WiFi). Getest via verschillende speedtests zowel via bekabelde desktop ...

ejg89 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Whatsapp berichten komen niet binnen als mijn telefoon op wifi staat. Onopgelost

Whatsapp berichten komen niet binnen als mijn telefoon op WiFi staat. Wel gewoon op 4g. Verder werkt het internet prima. Wifi staat aan in standing. Verder heb ik er geen verstand van. Ik heb modem TC...

CG1 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet valt regelmatig weg/ modem herstart Onopgelost

Hallo, Ik heb sinds eind maart internet van Ziggo, maar sinds het begin valt dit met enige regelmaat een aantal minuten uit. Ik kan dan ook niet rechtstreeks met het modem verbinding maken. Meestal he...

Patrick6 door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Wifi valt weg Onopgelost

Mijn wifi valt al de hele week weg. Op mijn modem begint een groen verbindingsteken te knipperen. Na het herstarten doet hij het soms weer even om vervolgens een paar uur later weer weg te vallen. Er ...

Michellen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Re-enable IPv6 Onopgelost

Hi! I've been happily using Ziggo for quite some time now with IPv6 activated, but since some time in April 2022, only IPv4 configuration is available, IPv6 is completely gone from the device admin pa...

SmartWiFi pods ontkoppelen Opgelost

Via marktplaats heb ik twee wifipods overgenomen van iemand die deze gekocht heeft en geen Ziggo abonnement meer heeft. Helaas kwam ik erachter dat de pods nog in het systeem staan op het oude abonnem...

Connect Box stabiliteit problemen Opgelost

Beste,Ik heb diverse problemen met de Connect Box.De 3 problemen die telkens terugkomen zijn:1. Internet verbinding valt nu en dan weg (bekabeld en wifi, hick ups)2. VPN verbinding die vaak disconnect...

kabelbreuk tussen de aop en de straatkast Onopgelost

@Paul helaas is mijn kabelbreuk nog niet op gelost in huis is het op orde AOP is vervangen Spliter is vervangen kabelbreuk in de kruipruimte is gemaak zie mijn vorige topikRe: storing signaal op de ka...

instellingen voor inkomende en uitgaande e-mail Onopgelost

Bij de instructie om de instellingen voor inkomende en uitgaande mail te checken (en aan te passen) loop ik vast bij stap 3c.Volgens de servicedesk kunnen ze mij niet helpen omdat de webmail wel werkt...

Rob Vos door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Modem green light internet not working Onopgelost

My Internet suddenly stopped working last night. I can connect my device to the modem but it says Internet is not available. The power light is green and the other lights are all green with the 2 arro...

E-mails uit mappen kwijt. Opgelost

Ik ben mijn e-mails kwijt, die ik in mappen bewaard had. Kan ik die nog terug krijgen? Hoe voorkom ik dat dat in de toekomst weer gebeurt? Dit probleem heb ik alleen bij mijn ziggo account.

Pernards door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen