Map uit Ziggo Mail verdwenen Onopgelost
Sinds gisteren is uit onze Ziggo Mail een map, die we ooit zelf hebben aangemaakt, verdwenen. Is er iemand die ons kan vertellen of dit eerder is gebeurd en of er een mogelijkheid is om deze map terug...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds gisteren is uit onze Ziggo Mail een map, die we ooit zelf hebben aangemaakt, verdwenen. Is er iemand die ons kan vertellen of dit eerder is gebeurd en of er een mogelijkheid is om deze map terug...
Zie https://community.ziggo.nl/t5/Archief/Kloppen-de-waarden-van-T3-en-T4/m-p/1100955 Aanleiding voor de vorige storing was dat we eens per 1 a 2 weken een korte internet-onderbreken hadden. Een ziggo...
Helaas lukt het mij niet om het IP adres van de Connectbox Giga aan te passen van het standaard IP adres 192.168.178.1 naar 192.168.1.1. In het "Geavanceerde menu" - "DHCP" pas ik het IP adres aan waa...
Ik heb al langere tijd heel kort Internet storingen. Als ik bv online radio, tv of andere video streams beluister of bekijk dan heb ik steeds heel korte onderbrekingen heel hinderlijk als je iets aan ...
Helaas het uitvallen van het bedraad internet is toch niet opgelost. Begin er nu toch wel echt klaar mee te worden. Ziggo offline 3e keer oktober 31 okt 4e keer 4 nov 6e keer Na nieuwe modem: 17 nov 7...
Ben sinds kort nieuwe klant, helaas deze modem bevalt mij slecht, kan geen hoge snelheid halen, het online gamen valt ook slecht tegen, heb veel lag in de game, heb een 1Gbit snelheid genomen, maar ha...
Hallo, Mijn modem staat niet precies waar ik hem qua uiterlijk en wi-fi bereik hebben wil, maar de kabel die tussen het aansluitpunt en de modem loopt is te kort om hem te verplaatsen naar het ideale ...
Weet iemand of het probleem met de next mini bekabeld via een eigen router is opgelost? Een paar maanden terug was er een grootschalig probleem waarbij de next mini helemaal onbruikbaar was doordat de...
Als bestaande klant, met een Internet Complete en TV Complete Next ,vraag ik me af of ik bij een eventuele overstap naar een snellere internetverbinding ook in aanmerking kom voor het zwarte Sagemcom ...
Next Mini geeft Foutcode CS9910Het modem is in bridge modeen de Next Mini aangesloten viaNetgear R7000 wifi router
Hallo MensenIk heb per ongeluk mijn originele account voor Ziggo verwijderd.Toen ik dat account opnieuw wilde toevoegen kreeg ik de melding:"Account bestaat al" (terwijl ik het toch echt verwijderd ha...
Hallo, Sinds afgelopen week heb ik een smartwifi modem(Sagemcom) , met een Internet Giga abonnement Ik kan alleen geen contact krijgen met de smartwifi app en ook niet via met de smartwifiweb.ziggo.nl...
Sinds een week doen beide SmartWifi pods het niet meer. Voorheen werkten ze zowel bekabeld via Ethernet, als zonder kabel. Nu werkt beide niet meer.Na diverse malen proberen te resetten, de pods verwi...
Ik heb onlangs 4 leuke D-link AC1100 mesh routers aangeschaft voor een zachte prijs na vrij goede reviews op internet. Deze 4 werken perfect als de "master" node in router modus staat. De probleemsitu...
Beste,Ik wil eigene modem gebruiken van Fritz!Box 6690 KE dat deze is goedgekeurd door Ziggo Heb nieuwe modem geregistreerd net op de site staat bij Ziggo netjes hoe dat moet met MAC-adres en MTA MAC ...
Hi team, Ik wil graag SmartWifi pods retourneren. Deze zijn gestuurd naar de Plaspoelstraat in Leidschendam. Daar zouden de SmartWifi pods ook worden gebruikt. We hebben echter een andere oplossing. O...
Hoi beste Toppers, al een geruime tijd zit ik al te wachten op Ziggo Giganet en die is nog steeds niet beschikbaar in Edam?????Van de week viel er in de brievenbus een bericht van T-Mobile dat er binn...
Goedemorgen!Sinds enkele jaren hebben wij deze configuratie, waarbij onze modem in bridge mode staat. Dit werkte altijd perfect! Echter; sinds een maand of 2 moeten wij dagelijks 1 of 2 keer de stekke...
Hoe kan ik mijn Canon printer TS5150 aansluiten op mijn Deco M4? Ik heb van alles al geprobeerd, eerdere instructies over de topic gevolgd maar juiste MAC adres wordt nog steeds niet getoond.
Hi, In verband met een sterk wisselend WiFi signaal heb ik recent mijn witte Ziggo Modem vervangen door een zwart Sagem modem. Alles leek normaal te functioneren echter nu blijkt dat mijn Sonos Connec...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
40 | |
9 | |
7 | |
7 |