Modem: Twee poorten knipperen niet Opgelost
Goede middag Aan de achterkant van mijn kabelmodel zitten 4 kabel aansluitingen ,en daar werken er maar twee van. Altans er knipperen maar twee van de vi...
Goede middag Aan de achterkant van mijn kabelmodel zitten 4 kabel aansluitingen ,en daar werken er maar twee van. Altans er knipperen maar twee van de vi...
Graag wil ik IPv6 uitschakelen op mijn Ziggo connectbox. Graag wil ik weten hoe ik te werk moet gaan en/of jullie dit voor mij kunnen doen. Alvast dank d...
Zou een moderator mijn modem willen veranderen van IPv6 DS Lite naar IPv4? Ik zou graag wat port forwards instellen.
DagIk hev een witte Ziggo modem / Connectbox.Mijn netwerk bestaat uit alleen wifi koppelingen. Dus geen bekabeld apparaat.Toch zie ik in de smartwifi-app...
Gebundelde upstream-kanalenKanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts1ATDMA0013602ATDMA0012903ATDMA0012404ATDMA0012205ATDMA00130...
Kan mijn ziggomail niet meer openen op mijn telefoon. Op mijn laptop wel. Dit is al eens eerder gebeurd maar ik weet de oplossing niet meer. het ligt dus...
Van de week is mijn modem weer eens ongevraagd met een update bezig geweest waardoor ik een paar uur géén internet heb gehad. Sindsdien doen die pods het...
Hallo, Sinds vandaag heb ik internet van Ziggo en heb 2 wifi pods gratis bij mijn abo.Nu lukt het na het scannen van STAP 1 van het installatieboekje nie...
Goede morgen, even een vraag voor de deskundige hier, kunnen jullie eens naar mijn netwerkgegevens kijken. Ik ondervind wel is waar geen problemen maar i...
Ik probeer zojuist vanaf mijn Ziggo-internetverbinding de website van Russia Today te bezoeken, maar krijg een 403 - Forbidden melding. Via mijn mobiele ...
Goedenavond, Ik heb sinds gister opeens een instabiele internetverbinding.Ik had ineens last van freeze/lagg tijdens het gamen en kwam er achter dat ik p...
Beste@Ziggo,graag de bridge modus aanzetten in mijn nieuwe ontvangen connect box. Dank!
Goedemiddag, Ik zou graag mijn Arris modem willen wisselen voor een Ubee ubc1318. Dit ivm met de puma chipset problemen (jitter / lagspikes en wegvallen ...
Ik kan in de connect box bij de DHCP de DHCPv4-server de poorten niet toewijzen (open zetten)
De modem TC 7210-Z van mijn schoonmoeder doet het niet meer. Het geeft geen stroom. Het kan de adapter zijn ofwel de modem is overleden. Aangezien de tel...
Mijn ubee EVW 3200 is in bridge mode en werkt goed. Ik begrijp dat dit apparaat helaas geen IPv6 ondersteund. Graag zou ik dit apparaat willen omruilen v...
Ik krijg het niet voor elkaar om poorten te forwarden op mijn Connectbox. Specifiek gaat het om 2 problemen die ik ervaar.1: Ik kan geen poorten openen v...
Herkent iemand het volgende probleem? De DHCP server van de Connect Box geeft als DNS servers: 192.168.0.12001:730:3e42:1000::532001:730:3e42::53 Een DNS...
Hallo, Ik heb een Ube 321B.Volgens mij is dit een verouderd model, want heb ik al een aantal jaren.Is het mogelijk een nieuw modem te ontvangen en zo ja,...
Dat Poetin een zekere censuur toepast is wel duidelijk en al jaren vrij 'gewoon', maar dat Ziggo/Vodafone in een vrij land dit nu ook doet vind ik schaam...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.