e-mail verzenden is geblokkeerd sinds 2 mei Opgelost
ik gebruik windows live mail en krijg foutmelding id.0x800ccc0Eserver is SMTP.ziggo.nl/ poort 25/beveiligd [SSL] neesocket-fout 10060Hoe los ik het op?
ik gebruik windows live mail en krijg foutmelding id.0x800ccc0Eserver is SMTP.ziggo.nl/ poort 25/beveiligd [SSL] neesocket-fout 10060Hoe los ik het op?
Omdat de Connectbox in DS-Lite functioneerde en ik een eigen mail- en VPN server draai, heb ik gevraagd om bridge modus. Hierbij zou volgens de theorie m...
Wanneer kunnen klanten in het voormalig UPC gebied zelf een kabelmodem kopen en aansluiten?
Als ik van mijn zakelijke email een Rmail (geregisteerde/aangetekende mail) verzend naar mijn ziggo mail dan komt deze altijd in de spam box. Terwijl de ...
Ik heb gehoord dat door middel van Port Forward dat je je ping stabieler kunt maken dus dat wilde ik graag testen. Ik wil het graag proberen in een onlin...
Mijn ziggo outlook email verzend geen emails meer. Ontvangen werkt wel. Wat kan dit zijn?
Hoi, Mijn connectbox heeft geen optie om de connectbox in bridge mode te plaatsen. Ik heb het formulier al ingevuld maar na 3 dagen nog geen antwoord (di...
De laatste tijd wordt mijn internetverbinding met name de WiFi-verbinding traag en valt regelmatig helemaal weg.Ik heb een Ubee EVW Type 3200.Ik heb alle...
Beste community leden, Ik heb 2 Ziggo wifi-pods geïnstalleerd. Deze heb ik daarna verbonden met mijn werklaptop (werkkamer op zolder). Mijn werklaptop be...
Ik heb afgelopen zaterdag het ziggopakket ontvangen met daarin de modem en de mini voor televisie-ontvangst. Ik heb de modem aangesloten met de coax-kabe...
Safe Online kent zoekmachine duck duck go niet. Inieder geval staat hij niet in de lijst ,waardoor mijn surf gegevens niet beveiligd worden.
Hallo Allemaal, Sinds gisteren kan mijn vrouw geen email meer verzenden via outlook 2003. Zij krijgt een foutmelding op de smtp terwijl aan de instelling...
Goedemorgen @tojflkq Vorige week heb ik de connectbox ontvangen ter vervanging van de Cisco EPC3212. Deze heb ik aangesloten. Eergisteren kwam ik achter,...
hai, Nadat wij een nieuwe modem hebben ontvangen krijg ik geen enkele chrome cast ( type 2, type 2 en een ultra ) meer online. Op geen enkele tv. Daarvoo...
Mijn ziggo mail is gehackt. Ik dacht eerst dat het nep was en dat ze zo geld wilden, maar inmiddels hebben ze een instagram account overgenomen en zie ik...
Vandaag waren er werkzaamheden op mijn adres, volgens de storingen/werkzaamheden checker was dit om 1 uur 's middags afgehandeld. Rond 2 uur begon de ver...
Ik heb 2 SmartWiFi pods in Bruikleen gekregen, omdat Trouwe gebruiker ben. Mijn WiFi Netwerk werkt nu Uitstekend met Deco Pods. Vraag 1; Nu wil ik ze Ins...
Zo net juist een abo afgesloten en box mee gekregen.Maar mijn vraag is hoe lang moet ik wachten voordat ik uberhoud internet heb? Als ik naar die modem k...
Ik ben bezig met een verbouwing van een woning. De woning heeft een glasvezel kast in de woonkamer staan maar die willen wij tijdelijk verwijderen omdat ...
Mijn versterker Yamaha R- V477 heeft geen WiFi. Wel een internetaansluiting. Met die aansluiting zou ik een bekabelde verbinding naar de router kunnen ma...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.