IPV6 op connect box in bridge mode Opgelost
Ik heb begrepen dat het vanaf december mogelijk is om IPV6 te krijgen in combinatie met een bridged modem. Ik heb alles op mijn Unifi apparatuur ingesteld, modem een paar keer gereset (reboor en 10 mi...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb begrepen dat het vanaf december mogelijk is om IPV6 te krijgen in combinatie met een bridged modem. Ik heb alles op mijn Unifi apparatuur ingesteld, modem een paar keer gereset (reboor en 10 mi...
Ik heb twee pods geïnstalleerd en heb twee problemen.Ze bevinden zich op plaatsen waar een zeer zwak signaal was. Beide zijn waarschijnlijk afgeschermd door folie op de vloer of muurisolatie. Ze lijke...
Hi, I want to use port forwarding, but the option is not there because my router is set to use IPv6. Would it be possible to change it to IPv4? Best regards
Hoi, ik vraag mij af of het zin heeft mijn internetsnelheid te verhogen van 600Mbps naar 1000Mbps terwijl ik nu nauwelijks 300Mbps haal met speedtest. We hebben veel apparaten, kinderen met laptops et...
Ik ben bezig bij mijn schoonmoeder een nieuwe mediabox te installeren (de oude was een oud model waarbij bepaalde zenders niet meer doorgegeven konden worden). Gaandeweg kom ik erachter dat de opdruks...
Hallo, Ik heb de laatste tijd veel problemen met het internet thuis hij valt steeds vaker weg en dan moet ik weer een reset doen om internet te krijgen. Maar ik las hier al dat ik waarschijnlijk een v...
Hi allen, Zoals de titel al verklapt heb ik een uitdaging aangaande mijn laptopverbinding. Alle apparaten zitten op de smartpod in de woonkamer maar mijn Macbook kiest eigenwijs voor de connectbox in ...
Sinds ik de TP-link Ceco M4 gebruik kan ik mijn draadloze printer niet vinden. De printer heeft verbinding met de wifi en dus ook een IP-adres. NU vond mijn pc (windows 10) ook de printer alleen heeft...
Zoals @Mariska al terecht aangaf is het beter dat ik een nieuw topic aanmaak i.p.v. het Eindelijk IPv6 in Bridge modus... te vervuilen. Dus hierbij. In het kader van ipv6 is mijn Cisco modem heel rece...
Hallo,Ik heb de laatste maanden regelmatig last van een haperende internetverbinding, super irritant met het vele thuiswerken. Voor zover ik kan zien lijkt het erop dat mijn connectbox soms opnieuw op...
Hallo,ik heb een 2 jaar oud Smart Wifi modem en de mesh router van ziggo en probeer verbinding te maken met mijn computer op kantoor. Met de mobiele wifi werkt het, maar met de wifi via de modem niet....
Ik heb me moeten aanmelden voor service in Dubai en zou daarvoor mail krijgen met activering code vanuit Dubai. Aanvraag liep prima maar ik heb ruim 24+ uur op antwoord moeten wachten, dit terwijl ant...
Hallo,, is het mogelijk om een wifi camera met een UTP kabel aan te sluiten op een mesh punt? En zo ja, welk adres krijgt de camera dan?
sinds 9-12-2021 zijn alle mails uit mijn mailbox in verdwenen. Recentste mails van gistermiddag laat zijn wel beschikbaar. Ik gebruik office 365 outlook, maar ook op een oude machine met een oude outl...
Hopelijk weet iemand dit Mijn QNAP heeft een ip adres gekregen van de Connect box.Ik wil graag dat hij via het internet bereikbaar is.Nu heeft de connectbox mbv UPnP 2 poorten geforward 6881 met TCP e...
Wij hebben een ziggo pakket met 600 mb, bekabeld ontvangen wij dit ook. Via wifi krijgen wij wisselend 40 tot 160 mb, binnen 1 meter van de connect box.
Hallo.Ik heb een Connectbox Giga en 2 dagen geleden viel spontaan de internettoegang vanaf de (4) Windows10 PCs in huis weg. Zowel de PCs die bekabeld zijn als die via een wifi verbinding zijn aangesl...
Vandaag weer bericht dat onze email is geblokkeerd omdat we zijn gehackt. Gebeld met klantenservice want ik heb pas geleden alle wachtwoorden aangepast na een eerdere blokkade. Dame aan de lijn geeft ...
Hallo, Ik ben bezig om een server op te zetten op poort 25565, zowel de portfowarding rules in de Connectbox aangezet als de firewall aangepast op de ubuntu server. Lokaal is deze server te benaderen,...
Hallo allemaal, Even wat hulp nodig Ik heb de volgende setup staan. connectbox in bridgemodus daarachter een Linksys 6900 router. Het lukt mij niet om de Deco M4 als AP achter de Linksys aan te sluite...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
47 | |
9 | |
7 | |
6 |