Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 23.7KOplossingen
  • 46.6KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

IP camera instellen op router - graag terug naar IPv4 Opgelost

Ik zou graag een IP router willen instellen op mijn router.Normaal zou je dit bij IP forwarding moeten doen, maar ik heb hier niet de mogelijkheid .Nu schijn het te zijn dat mijn router, connect Box, ...

Malletmen door Meedenker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Email Van hetnet werkt niet meer via Ziggo internet Opgelost

Ik heb een vraag : me buurman heb een Ziggo verbinding waar hij hetnet email waar hij gewoon kon verzenden en ontvangen met de gewone instellingen van hetnet en nu werk het niet meer, wat te doen

Meldingen van de router Opgelost

Sinds kort heb ik "Meldingen" van mijn Cisco EPC3925 ingeschakeld. Zijn de volgende meldingen betrouwbaar of mankeert er iets aan?Firewall Log------------TCP- or UDP-based Port Scan (17) DETECTED on M...

mmerik door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe verander ik mijn e-mailwachtwoord? Opgelost

Hallo, ik heb geen Ziggo abonnement meer. Maar wel heb ik nog ziggo webmail. Nu kreeg ik een bericht dat mijn account gehackt is en dat ik mijn wacht woord moet veranderen. Maar dit heb ik geprobeerd ...

jooste door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw e-mailadres maken in 'mijn ziggo' werkt niet Opgelost

Ik probeer in 'mijn ziggo' - producten - internet - nieuw e-mailadres maken dus een nieuw e-mailadres te maken (zoals ik door de jaren heen wel vaker heb gedaan), maar ik krijg iedere keer de melding ...

Music19 door Gedreven Raadgever
  • 392 Topics
  • 8 Oplossingen
  • 61 Likes

verzamelde mail dubbel in Mappenoverzicht Opgelost

Wanneer ik mijn webmail open, krijg ik in de linkerkolom de verzamelde mail DUBBEL aangeboden. Dus 1x de groep met Postvak in, concepten, verzamelde objecten etc., die daaronder nogmaals wordt geprese...

johndc door Gedreven Ontdekker
  • 13 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Weer regelmatig uitval internet, hoe zit het met een vergoeding? Onopgelost

Na de de week storing vanaf 10-10 heeft het dus zeker 2 dagen gewerkt, morgen dus naar de ziggo winkel en even regelen dat deze maand niet in rekening gebracht gaat worden.Ook de komende maanden niet ...

theo010 door Gedreven Meedenker
  • 19 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Synology DS213 NAS - niet bereikbaar / buiten DHCP range Opgelost

Gisteren een nieuwe modem van Ziggo ontvangen. Bijna alles werkt perfect, behalve de toegang naar mijn NAS (Synology DS213). Het probleem is dat het IP adres dat het modem afgeeft niet klopt met het I...

ArieDB door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet valt constant weg, tv kijken met ziggogo onmogelijk hierdoor Opgelost

Zoals de titel ook al zegt, is het voor mij onmogelijk om op mijn gemak met ziggogo tv te kijken, want mijn internet valt constant weg. Ziggogo stopt dan met afspelen en ik moet elke zoveel minuten op...

Britt door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe synchroniseer ik 'verzonden items' tussen mobiel en laptop via IMAP? Onopgelost

Hallo,Ik heb een laptop en heb een mobiele telefoon. Ik wil graag mijn verzonden mailberichten ook zien wanneer ik een mailbericht vanaf mijn laptop heb verstuurt. Dat gebeurt nu niet. Ik maak nu gebr...

MLu door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen AOP in nieuw huis. Installatiemonteur nodig? Opgelost

Hallo, ik heb een huis gekocht en wilde Ziggo instaleren maar kwam er achter dat ik geen hoofdaansluitng (aop) heb. De groene kabel komt binnen (is nog maar heel kort uit de muur) en daar zit vervolge...

Fons1989 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Upload uitval - zijn de signaalwaardes wel goed? Opgelost

Ik zit bij een internetstation, en de laatste tijd heb ik regelmatig een uitval (minder dan een seconde). Dit houdt wel in dat ik regelmatig uitval heb naar de server die elders staat. Ik heb kabels v...

Sjoerd986 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Problemen met asus rt ac68u: geen ip adres Onopgelost

In het begin werkte de router met de connect box zoals het hoort: probleemloos. Aan de router hangt nog een NAS en een usb 3.0 disk, en 2 bedrade AP'S. Wifi staat op beide banden aan.Ergens dit voorja...

lock door Gedreven Liefhebber
  • 157 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 14 Likes

Mijn IP is opeens veranderd, ik heb nu trager internet Onopgelost

Zoals de titel het aangeeft.Mijn adres is van de 84 range naar de 212 range gewisseld vannacht. Geen idee waarom.Vreemd, want ik heb een zakelijke aansluiting?Echter merk ik op dat ook mijn snelheid n...

Numiah door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waarom is de snelheid buiten het Ziggo netwerk zo traag? Opgelost

Goede middag.Vrijdag terug gekomen van vakantie en sinds die tijd heb ik last van een trage verbinding tot wegvallende verbinding. Volgens de Ziggo snelheidstest heb ik een prima verbinding maar deze ...

Foscam FN3108E NVR werkt niet met Connect box Opgelost

Sinds er een Connectbox is geinstalleerd bij een klant van mij werkt de Foscam FN3108E niet meer van buiten af. En is zelfs in het binnennetwerk soms moeilijk bereikbaar.De "box" is gebridged met daar...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen