Downloadsnelheid bij ps5 is laag en geeft dus problemen met gamen Onopgelost
Goedemiddag, Sinds kort heb ik een ps5. Echter met gamen (fifa22) heb ik een slechte verbinding. Eerst dacht ik dat het aan EA lag, maar nu blijkt dat mi...
Goedemiddag, Sinds kort heb ik een ps5. Echter met gamen (fifa22) heb ik een slechte verbinding. Eerst dacht ik dat het aan EA lag, maar nu blijkt dat mi...
Via de verschillende oplossingen, welke te vinden zijn op de Community heb ik voor mij nog steeds geen werkende poortforwarding op poort 22 en 3000. In m...
Hallo,Ik heb een Synology NAS en ik zie in de logs dat er verkeer vanuit het internet op verschillende poorten aanklopt.Ik heb een ziggo DOCSIS 3.0 modem...
na opzeggen internet, heb ik nu alleen nog TV en Telefoon en geen Internet meer.ik wil dat mijn mailadres definitief wordt geblokkeerd of verwijderd? Hoe...
Sinds enige tijd ervaar ik veel packetloss op mijn verbinding (ook rechtstreeks met netwerkkabel op modem)Modem al gereset, coax kabel naar modem vervang...
Goede morgen, hierin huis een 300/30 internet verbinding. Bedraad haal ik deze waardes met gemak, geen probleem dus. Maar, tot een dag of wat geleden war...
ik heb conform het stappenplan van Ziggo het upcmail email account en de benodigde IMAP instellingen binnen Outlook op mijn nieuwe android mobiele telefo...
Beste mensen, Een poosje geleden gebruik gemaakt van het gratis aanbod om 3 Deco M4 pods in bruikleen te krijgen.Alles was, mede door de handige tips in ...
Als gevolg van een hack van Mijn Ziggo account heb ik de nodige herstelslagen moeten maken.Helaas hebben hierdoor 2 emailadressen, beide eindigend op @ch...
Afgelopen week de UBC1318 ontvangen en sinds gisteren is de modem in bridge mode.Wat me opvalt is dat ik veel uncorrectable waardes heb en in de event lo...
Hello Ziggo community! Apologies in advance for not communicating in Dutch, unfortunately I do not feel confident yet to discuss technical problems in Du...
Een maandje terug heb ik deze post gemaakt, waarin ik aangaf dat onze wifi vaak traag is en regelmatig wegvalt. Om dit op te lossen is een monteur bij on...
Mijn Smart wifi app werkt niet meer, ik wil een pod in de huiskamer aanmelden maar dat gaat dus niet
Hi, Ik heb de WifiPods recentelijk geinstalleerd. Nu heb ik 2 problemen: 1) Speedtests wijzen uit dat mijn Wifi zonder Wifi Pods sneller is dan met. Zond...
Van de week mails verplaatst naar een email-map onder Postvak In.O.a. mails mbt vakanties en andere reserveringen.Deze map nog een paar maal bekeken nade...
Hallo, Ik wil graag vanuit de meterkast een bekabeld netwerk aanleggen voor het internet. Wat ik niet graag doe is het klusje na een paar maanden nog een...
Ik ben even kwijt waar ik moet gaan zoeken Een half jaar geleden of zo heb ik via mijn abonnement twee van die smart wifi pods (de "honingraatvormige")...
na dat we de router hebben riset doet moijn pin aparaat het niet meer
Naar aanleiding van dit topic Opgelost: Smart WiFi pods met eigen router - Pagina 4 - Ziggo Community vraag ik mij af of het nog mogelijk is om mijn aanb...
Sinds ongeveer een week blijft het internet 1-2 maal per dag volledig uitvallen. De WiFi netwerken doen het nog prima, maar voorzien geen internet verbin...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.