deco m4 & spotify Opgelost
Sinds twee weken kan ik de spotify app ( op ipad en op androis mobiel) niet direct verbinden met mijn muziekstreamer cambridge audio streammagic 6. Daarv...
Sinds twee weken kan ik de spotify app ( op ipad en op androis mobiel) niet direct verbinden met mijn muziekstreamer cambridge audio streammagic 6. Daarv...
Ik heb een abonnement Safe on Line. 3 van de 5 mogelijke toestellen beveiligd. Heb een nieuw telefoon toestel aangemeld en kreeg vervolgens op de pc de m...
Hello,I understand that it is possible to setup the Connectbox modem/router in bridge mode, so I have a couple of questions.1) In bridge mode, is it stil...
ik doe de ziggo speedtest aan de router/modem met een kabel maar kom niet hoger dan 150 /30 terwijl mijn abonnement 300/30 is. voldoen deze modem en aans...
Momenteel heb een Ubee EVW3226 in bridge, echter schijnt deze niet geschikt te zijn voor IPV6 in bridge. Graag zou ik een Ubee UBC1318ZG als vervanger on...
Kan iemand voor mij port forwarding activeren op mijn modem?Ik heb die menu optie niet op mijn Giga Connectbox.Als er meer info nodig is, hoor ik het gra...
Goededag iedereen, ik wilde graag aanvragen of ik op mijn router IPV4 (edit: ook ipv6 uitschakelen) kon inschakelen in plaats van IPV6 sinds ik graag toe...
Beste Medeforumers, ik ben sinds vorige maand verhuisd naar onze nieuwbouw woning en ervaar eigenlijk sinds dien een lagere uploadsnelheid. de uploadsnel...
Ik heb een ConnectBox | Compal. Deze heeft jaren op een plank gestaan, en wil deze nu ophangen. Ik kan mij niet herinneren ooit een muurbeugel ontvangen ...
mijn nieuwe mobiel, een Samsung galaxy A10 ziet de ziggo wifi verbinding niet. Alle andere apparaten en andere mobiele telefoons maken probleemloos verbi...
Hallo, Ik heb sinds vorig jaar een Mesh netwerk met 3 TP-link Deco M4 devices. Na wat aanloop problemen, ben ik nu ronduit tevreden, er is echte één maar...
Hallo, mijn dochter heeft van jullie een bericht gekregen dat haar ziggo account gehackt en door jullie geblokkeerd is. Tevens heeft ze een anonieme mail...
Is het mogelijk dat iemand voor mij port forwarding activeert op mijn smart wifi modem? optie is nml niet zichtbaar.
ik heb 2x keer de klantenservice benaderd om ipv6 uit te schakelen , maar is nog niet gelukt. is hier misschien een medewerker die het wel echt kan regel...
Het volgende, ik heb een kleine webserver op een raspberry pi 4 model b. Nu heb ik ook een host naam www.djmor.nl. Deze heb ik door gezet naar de openbar...
Hallo, Ik krijg sinds 25 april 2022 geen email meer binnen over de opbrengsten van mijn zonnepanelen. Daarvoor heb ik nooit problemen gehad. Hedenochtend...
Goedemiddag. Ik heb ongeveer een half jaar geleden 2 SmartWifi boosters aangeschaft (zien er hetzelfde uit als SmartWifi modem).Deze boosters zijn vanaf ...
Goeiemorgen mede-forumleden, Ik heb momenteel een Wifibooster via internetkabel en deze hangt op een kinderkamer. Er zitten nog wat knipperende lampjes o...
Wanneer ik op mijn laptop op het icoontje Ziggo Mail druk krijg ik sinds kort de Google pagina te zien.Het Ziggo mail programma is er niet uit, want ik k...
Hallo iedereen, Ik heb ern ziggo connectbox en een deco m4. Wat is nou het beste? Ziggo modem als router en de deco als acces point of ziggo modem in bri...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.