Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 24.7KOplossingen
  • 48.2KDiscussies
  • 156KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Alle verzonden mails kwijt op mijn Ziggo mail Opgelost

Het is heel eenvoudig. Sinds een paar weken staan er geen mails meer in de rubriek 'verzonden mails/items'. Het betreft een bestand van 1,1 GB en is was nog 1 GB verwijderd van het max.Ziggo gebeld en...

licitine door Meedenker
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

'Spookmap' in Thunderbird Opgelost

Ik maak voor e-mail op mijn pc onder andere gebruik van Thunderbird (in Windows 10). In een van de in Thunderbird opgenomen e-mailaccounts staat, naast de gebruikelijke mappen, een map die ik maar gem...

Ziggo Safe online - Realtime scannen inschakelen lukt niet Opgelost

Ik heb Ziggo Safe online geïnstalleerd op mijn macOS Mojave (10.14.1). De virusscanner geeft aan 'Uw computer is niet beveiligd' omdat 'realtime scannen' uitgeschakeld is. Als ik dat probeer aan te vi...

VJI67 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Download gebruikt de helft van de bandbreedte Onopgelost

Sinds kort heb ik Ziggo 200/20 abonnement en heb ook nog een KPN glasvezel 200/200 abonnement.Er word dagelijks een backup gemaakt op mijn interne NAS.Het externe adres heeft een upload van 100 Mbit g...

KCML door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Authenticatie mislukt - Ziggo mail app Opgelost

Ik gebruik Ziggo mail op zowel;mijn telefoon als op de computer. Echter: Op mijn mobiel krijg ik tegenwoordig de volgende mededeling" Fout bij verzenden van berichten, Aut plain failied (incorrect aut...

Janneke02 door Meedenker
  • 19 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Need Help - Port Forwarding not Working on my Mediabox XL Onopgelost

Hello,I have tried to setup port forwarding on my Mediabox XL but it doesn't look like it's working.I'm just testing with a home FTP server.When I use the internal IP of the computer with the FTP serv...

ZgMonster door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Email behouden bij verhuizing? Opgelost

Ik verhuis binnenkort en ben voornemens om weer Ziggo als provider te nemen. Is het mogelijk om mijn huidige email te behouden? Zo ja wat moet ik daarvoor doen?

Netwerknaam verandert met Wifibooster? Opgelost

Ik heb een ziggo modem. Ik wil een Ziggo wifibooster via internetkabel plaatsen. Verandert daardoor de naam van het netwerk?

Only IPv6 websites working through ethernet; WiFi doesn't work at all Opgelost

My house has a Ziggo internet connection but since last week the WiFi does not work. Logging into the router shows that there is no internet connection. However, if I connect an ethernet cable directl...

SShelat door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen wifi, wel internet Opgelost

Naar aanleiding van dit topic: https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/wel-wifi-geen-internet-32559 plaats ik even mijn eigen topic. Ik heb op mijn Android apparaat elke dag wel last van "Ve...

Teunelf door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

IPv6 Dual-Stack Opgelost

Vraagje,Ik lees verschillende dingen over het wel of niet kunnen krijgen van een Full Dual-Stack IPv6 profile. Maar mij is het nog niet helemaal duidelijk...Kan ik nu inmiddels een Full Dul-Stack krij...

mvwees door Stamgast
  • 80 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 23 Likes

Foto's smartphone naar ziggo drive Opgelost

weet iemand of het mogelijk is om je foto's van een I-phone of Samsung smartphone te laten synchroniseren met Ziggo drive?

ECO-ECO door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Thunderbird accepteert wachtwoord Ziggo mailaccount niet Opgelost

Ik ben van provider Online.nl overgestapt naar Ziggo.nl. Mijn Online mailadres was geconfigureerd met mijn Thunderbird mailprogramma, geen probleem.Nu wil ik in Thunderbird mijn nieuwe Ziggo mailaccou...

Ziggo-NAS werk niet (bij mij) Opgelost

Sinds enige weken ben ik dagelijks bezig om Ziggo-NAS werkend te krijgen maarhet lukt van geen kanten !Apperatuur: HP laptop;Epson printer; Samsung Smart tv en Samsung tablet.Ikzelf ben een bijna digi...

Eikeltje1 door Gedreven Meedenker
  • 24 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Instabiele draadloze netwerkverbinding Onopgelost

Goedemiddag,Sinds het begin van mijn abonnement bij Ziggo heb ik vrijwel elke avond last van een instabiele internetverbinding. Om specifieker te zijn; de netwerkverbinding valt regelmatig weg. Dit ge...

YaronR door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

VPN voor de veiligheid, nu uitgaande mail geblokkeerd Opgelost

Ik heb een mail gekregen van Ziggo, even dacht ik het betreft een spam bericht, dat mijn uitgaande mail geblokkeerd is omdat er vanuit het buitenland is ingelogd. Ik gebruik een VPN voor de veiligheid...

tvr4ever door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Amazon probeert mijn alarmsysteem te hacken. Wat kan ik doen? Opgelost

Ik heb een probleem dat Amazon vanuit Ierland met twee pc probeert in te loggen in mijn alarmsysteem. (Fibaro) Na 5 pogingen wordt het IP adres voor 30 min. geblokkeerd maar daarna gaat het weer opnie...

berg030 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen