Nieuwe connectbox geeft problemen met Deco M9 plus devices Opgelost
Ik werkte al geruime tijd met 3 Deco M9 plus devices van TP link, geconfigureerd als Access Point, waarbij de hoofd Deco was aangesloten op 1 van de ethe...
Ik werkte al geruime tijd met 3 Deco M9 plus devices van TP link, geconfigureerd als Access Point, waarbij de hoofd Deco was aangesloten op 1 van de ethe...
Hallo allemaal. Sinds kort heb ik Ziggo internet en TV, vergeleken bij Youfone een hemel op aarde.Maar het vreemde is dat ik via de coax wandcontactdoos ...
Beste meneer/mevrouw, Sinds gisteren heb ik mijn ziggo aansluiting geinstalleerd zonder problemen. Nu wil ik de pods installeren middels de smart wifi ap...
Hello,Recently my Mediabox modem was replaced with a Connect Box. And unfortunately the Screen Mirroring doesn't work anymore. I'm trying to connect via ...
Sinds een maand is het ons niet mogelijk vanaf onze OPPO telefoon vanuit Ziggo email mails te versturen. Wij kunnen wel email ontvangen en vanaf telefoon...
Mijn modem is vervangen voor een UBC1318ZG modem omdat ik met mijn voorgaande modem problemen had met een zeer lage snelheid in combinatie met een VPN ve...
Ik heb een bericht gekregen dat mijn account gehackt is en dat uitgaande mail geblokkeerd is. Nu moet ik twee wachtwoorden wijzigen (mijn ziggo en emaila...
Sinds twee weken kan ik de spotify app ( op ipad en op androis mobiel) niet direct verbinden met mijn muziekstreamer cambridge audio streammagic 6. Daarv...
Ik heb een abonnement Safe on Line. 3 van de 5 mogelijke toestellen beveiligd. Heb een nieuw telefoon toestel aangemeld en kreeg vervolgens op de pc de m...
Hello,I understand that it is possible to setup the Connectbox modem/router in bridge mode, so I have a couple of questions.1) In bridge mode, is it stil...
ik doe de ziggo speedtest aan de router/modem met een kabel maar kom niet hoger dan 150 /30 terwijl mijn abonnement 300/30 is. voldoen deze modem en aans...
Momenteel heb een Ubee EVW3226 in bridge, echter schijnt deze niet geschikt te zijn voor IPV6 in bridge. Graag zou ik een Ubee UBC1318ZG als vervanger on...
Kan iemand voor mij port forwarding activeren op mijn modem?Ik heb die menu optie niet op mijn Giga Connectbox.Als er meer info nodig is, hoor ik het gra...
Goededag iedereen, ik wilde graag aanvragen of ik op mijn router IPV4 (edit: ook ipv6 uitschakelen) kon inschakelen in plaats van IPV6 sinds ik graag toe...
Beste Medeforumers, ik ben sinds vorige maand verhuisd naar onze nieuwbouw woning en ervaar eigenlijk sinds dien een lagere uploadsnelheid. de uploadsnel...
Ik heb een ConnectBox | Compal. Deze heeft jaren op een plank gestaan, en wil deze nu ophangen. Ik kan mij niet herinneren ooit een muurbeugel ontvangen ...
mijn nieuwe mobiel, een Samsung galaxy A10 ziet de ziggo wifi verbinding niet. Alle andere apparaten en andere mobiele telefoons maken probleemloos verbi...
Hallo, Ik heb sinds vorig jaar een Mesh netwerk met 3 TP-link Deco M4 devices. Na wat aanloop problemen, ben ik nu ronduit tevreden, er is echte één maar...
Hallo, mijn dochter heeft van jullie een bericht gekregen dat haar ziggo account gehackt en door jullie geblokkeerd is. Tevens heeft ze een anonieme mail...
Is het mogelijk dat iemand voor mij port forwarding activeert op mijn smart wifi modem? optie is nml niet zichtbaar.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.