Aansluiting - Beveiligingscamera werkt niet meer Opgelost
Sinds ik nu over ben naar Ziggo doet mijn beveiligingscamera het niet meer. Voorheen bekabeld aangesloten aan Modem. Modem van ziggo staat echter in mete...
Sinds ik nu over ben naar Ziggo doet mijn beveiligingscamera het niet meer. Voorheen bekabeld aangesloten aan Modem. Modem van ziggo staat echter in mete...
Binnenkort gaan wij verhuizen naar een woning waar we ook aan het verbouwen zijn. Het AOP is aan vervanging toe (niks is geaard in het huis), maar volgen...
Hoi, sinds kort heb ik ziggo zakelijk internet pro 1000mb/s Mijn downloadsnelheid schommelt heel erg tegenover mijn uploadsnelheid. Daarbij haal ik amper...
Hallo,Ik heb een omruil modem gekregen ter vervanging van de oude Cisco EPC.Nu vermoed ik dat de nieuwe modem (Connect Box) in IPv6 staat. Kan ik dat (la...
GoedemiddagVia de wifi kan ik mijn camera's wel benaderen en bekijken.Als ik buitenshuis ben en ik wil de camera's bekijken dan gaat dit niet omdat de co...
Ik heb een eigen domein, en zou email voor ik@mijndomein.nl willen laten bezorgen bij ik@ziggo.nl. Hiertoe heb ik een mx record aangemaakt dat verwijst n...
Ziggo safe online kan op de Samsung S21 ultra niet meer inloggen, hij geeft aan controleer uw netwerkverbinding en probeer opnieuw. Je ziet het inlogsche...
Hallo, Vandaag heb ik een nieuw modem, connectbox, ontvangen ter vervanging van mijn oude UbeeEVW320B modem.Op zich zit ik hier totaal niet op te wachten...
Hallo,Ik wil graag mijn Connectbox laten vervangen door een Ubee UBC1318zg.Begreep dat dat mogelijk was. Ik heb een eigen router achter het Ziggo-modem h...
Ik zou graag IPv6 willen uitschakelen op mijn Connect Box, kan iemand mij hiermee helpen?
Ik ben sinds gisteravond dat mijn modem dit aangeeft Downstream 200750000 ontgrendeld Upstream 0 Mislukt Status ds-scanning onbekend Heb al een nieuwe AO...
Goedemorgen graag zou ik mijn huidige SmartWifi modem (connectbox) vervangen voor de Ubee 1318ZG Mijn huidige Connect box geeft problemen deze valt regel...
Hallo, Ik zou graag mijn connectbox willen omruilen voor de Ubee UBC1318ZG. Ik ervaar problemen met latency , lag spikes etc. Heb al contact gezocht met ...
We had just got our wifi installed via a technician on Tuesday and it isnt working today. Any suggestions what can be the issue
Werken de wifipods ook bij het Gigamodem van Ziggo?
Hallo allemaal, Sinds 2 dagen geleden ben ik overgestapt van KPN naar Ziggo en heb ik de installatiepakket ontvangen en aangesloten. Nu is het probleem d...
Ik heb twee Hirschmann MoCa adapters aangeschaft om het internet over de coax kabel te laten gaan. Het lukt mij alleen niet om ze op de juiste manier aan...
Mijn mail naar .me (apple of icloud) komt onbestelbaar terug. Verzending gaat vanaf mijn .chello.nl. Hoe kan ik dat makkelijk verhelpen? Bedankt voor deh...
Hallo technische mensen!Ik heb een vraag voor jullie die hier al vaker voorbij is gekomen, echter.. Ik kan niet een goed antwoord vinden die mij verder h...
Geachte, mijn vraag; ik wil Wi-Fi pods installeren. Volgens stappenplan moet ik Wi-Fi van mijn Connectbox uitschakelen. Ik was ingelogd op pagina 192.168...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.