Disable IPv6 Opgelost
Hello, I'd like to know how can I disable IPv6 on my modem.I just found the option to change between Stateful or Stateless, but no way to disable.Also I ...
Hello, I'd like to know how can I disable IPv6 on my modem.I just found the option to change between Stateful or Stateless, but no way to disable.Also I ...
Hi allen, opnieuw het port fowarding topic voor een Connectbox Giga.Uiteraard contact met helpdesk gehad, hiernaar toe gestuurd, alle tips/handleidingen ...
Wij hebben nog een AOP uit vervlogen tijden. Er is een nieuwe modem onderweg, maar ik ben bang dat die AOP roet in het eten gooit. Op Tweakers is me uitg...
Heeft iemand ervaring met DNS op de connectbox? Volgens de connectbox heb ik maar 6 deelnemers, zie bijlage, ik weet dat er in ieder geval 1 meer moet zi...
Hey, Ik heb sinds gisteren de Ubee Modem, als vervanging voor de Giga. Nu viel mij op dat de correctables steeds oplopen, er is vandaag wel een reboot ge...
Ik gebruik Outlook 2010 voor het e-mailen. De instellingen voor uitgaande e-mail kloppen met de instructies van ziggo. Maar helaas kan ik sinds 2 dagen n...
Hi, Na problemen met vpn en thuiswerken geeft de helpdesk van mijn werkgever aan dat ipv6 in ziggo modems uitgezet moet worden. Wie kan dit voor mij verz...
Hallo, sinds kort heb ik de wifi pods.Ze werken goed maar alleen als de smartwifi app. geopend is. Dus elke keer als ik van kamer verander moet ik de app...
Sinds een paar dagen kan ik geen email meer versturen op mijn xxx@ziggo.nl.Ik heb alle Ziggo handleidingen meermalen doorgelopen.Alle filters uitgezet.Wa...
Hoi, Ik heb afgelopen week (voor het weekend) contact gehad met de Ziggo helpdesk met de vraag of ze mijn modem in geforceerd IPV6 konden zetten. Hoewel ...
Beste allen,Onlangs heb ik Telegram op mijn telefoon gezet.Na het selecteren van Nederland en het invoeren van mijn 06 nummer, gaat de app. zoeken.Dan kr...
Sinds een paar dagen blijft op het Ubee modem het blauwe ds lampje branden op het modem Alle kabels zijn nagelopen en daar zit het volgens mij niet in .W...
hallo ik heb een vraag. het gaat om mijn modem is er wat gewijzig de afgelopen dagen? Want nu begin ik weer last te krijgen van het zelfde probleem wat i...
Hallo, Ik heb 2 wiffi-pods 1 in de slaapkamer en 1 op zolder. Als ik nu mijn Wifi-app open dan geeft deze aan dat het modem in de kamer staat de smartwif...
Hi, in installed the modem. Green light is blinking and i see error "no rf signal detected". I have been without internet for a week now. Please help
Hallo,Ik heb een Ziggo abbonnement met 300mbps download. Dit hebben we gekozen om op te gamen, wat ruim genoeg zou moeten zijn.Helaas hapert het internet...
Ik heb vaak dat ik met mijn smartphone geen verbinding kan maken met mijn bank. Om dit te controleren, wil ik Wordfeud openen, maar ook die kan ik niet b...
Goedemorgen, Sinds ongeveer 2 weken heb ik problemen met mijn wifi modem, bijna elke dag raak ik tijdelijk mijn internet verbinding kwijt. Op dat moment ...
Hallo,Sinds een tijd ontvangen we, mijn vrouw en ik, vertraagd of geen meldingen meer op onze smartphones als het vergrendelscherm is ingeschakeld. Dit i...
k heb tot 2013 een home abonnement gehad met daaraan een aantal e mailadressen gekoppeld. o.a. In 2013 hebben we ivm een tijdelijke woning het abonnement...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.