wifi boosters en printer Opgelost
Onlangs installeerde ik 3 TP links( Deco) ter vervanging van 2 wifi versterkers. Op initiatief van Ziggo. Installatie ging goed, laptop en smartphones en...
Onlangs installeerde ik 3 TP links( Deco) ter vervanging van 2 wifi versterkers. Op initiatief van Ziggo. Installatie ging goed, laptop en smartphones en...
Gisteren kreeg ik een melding voor update deco. Maar vandaag valt telkens internet weg. Iemand meer last van?Robin
goedemiddag ik dacht eindelijk snel internet nieuwe klant van ziggo blijk dus dat de modem rood. monteur is ingepland maar nou zou ik willen weten wat de...
Heb sinds kort een nieuwe smartphone. Daarop geïnstalleerd de smartwifi app. Nu komt het vreemde. De app werkt de smart wifispot en modem zijn zichtbaar ...
Ik zou graag mijn IP adres veranderd zien, niet omdat ik een ban heb of wat dan ook. Maar omdat men vermoed die iemand op een forum iets met mijn IP heef...
In Windows 10 heb ik mijn email account van Ziggo geïnstalleerd met daaronder een x-tal submappen, wanneer ik inlog via een andere PC (Firefox of Google ...
Beste moderators, Op welke wijze kan er gerealiseerd worden dat mijn connectbox giga in Dual stack modem gezet kan worden zodat ik port forwarding kan ge...
hebben een nieuwe internetkabel gekregen maar deze is te kort , we hadden 13 meter besteld en kregen maar 10 meter. Het ordernr. is: 41114356. De kabel m...
Sinds mijn wifi boosters zijn aangesloten doet mijn sonos het niet meer. Hoe sluit ik mijn sonos systeem aan op de wifi boosters
Hallo, Ik heb een Toshiba airco gekocht en wil deze gebruiken via een app.Daartoe moet ik de airco bekend maken met de app en dit vereist volgens leveran...
Hi ik heb al wat jaartjes een Ubee 3200 als modem en die begint de laatste tijd wat kuren te krijgen, en die kan de wifi Intel(R) Wireless-AC 9260 160MHz...
Hello, Could you please enable bridge mode on my Ziggo ConnectBox? I also have a question about configuring TP-Link Deco M4. My plan is to connect like t...
@Bert ... daar ben ik weer. Nu met het probleem dat als ik op EEN bepaalde mail wil reageren, ik telkens een bericht terug krijg van de Systeembeheerder ...
Hoi, Graag zou ik inverband met port forwarding, op mijn nieuwe connectbox de ipv4 configuratie geladen hebben als dat mogelijk is. alvast bedankt
Wat zijn de nadelen wanneer ik mijn connectbox laat omschakelen naar IPv4 Only. Ik weet alleen dat IPv4 adressen niet onbeperkt uitgereikt kunnen worden,...
Vraag: wil de boosters bekabeld aansluiten. Mogen de boosters ook aan verschillende switches zitten? Er zijn twee verdiepingen met elk een eigen switch. ...
hoe kan ik een backup maken van van mijn mails in upcmail?
Momenteel heb ik een ouder model modem - Technicolor 7200 - waardoor mijn internet soms langzaam is, onveilig en soms hapert. Kan ik via deze community e...
Beste medewerker Ziggo,Kunnen jullie mijn modem op IPv4 only instellen. Dit zodat ik gebruik kan maken van port forwarding.Hartelijk dank
Daar ben ik weer Ik heb op mijn NAS een VPN Server draaien, om deze te kunnen benaderen dien ik Port Forwarding in te schakelen. Op mijn connectbox Gig...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.