Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 23.8KOplossingen
  • 46.7KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

geblokkeerde uitgaande mail. ook via webmail Opgelost

Mijn mailadressen (2 stuks) worden steeds geblokkeerd omdat ik spam wordt verstuurd.Al diverse keren mijn wachtwoorden veranderd, maar niks help.Heb op PC Avast Premier antivirus en een hele scan late...

Kibri door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dubbele mail Opgelost

Ik ontvang van iedere e-mail een dubbele wat kan ik daar aan doen?

Local Dns Onopgelost

Ik probeer de hostnames van de modem op mijn tweede router te krijgen maar blijf een * krijgen.ik wil dit doen omdat ik een domotica netwerk aan het opzetten ben.lan->>lan connectieIk heb de modem tc7...

timo2208 door Meedenker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Connectbox CH7465LG-ZG settings wachtwoord aanpassen/veranderen Opgelost

Hoe kan ik van de Connectbox CH7465LG-ZG het wachtwoord aanpassen/veranderen van de settings.Dus ik wil een andere ww dan op de sticker van de modem staat (voor extra beveiliging)IK zie in de modem al...

MBies door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Is er een makkelijke 1-click methode om WIFI uit te doen 's nachts? Opgelost

Ik zie nergens een topic dus ik vraag het maar:Ik wil elke avond gezond slapen zonder wifi straling. Het uitzetten van wifi op de Connectbox in de interface is erg omslachtig. Is er een makkelijke 1-c...

Sander1004 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Error code red dead online beta Opgelost

Hoi,As ik red dead redemption 2 online wil spelen dan krijg ik tijdens het inladen een error code.Ik heb van Rockstar support TCP en UDP codes voor poorten gekregen die ik moet forwarden. We hebben de...

kan geen mail versturen Opgelost

Ik heb een verenigingsaccount.Deze heb ik op outlook geinstalleerd maar wanneer ik smtp.ziggo.nl gebruik krijg ik elke keer popup scherm met gebruikersnaam en wachtwoord.Instelling is dat het dezelfde...

Gerwil69 door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Verwijderen verzamelde adressen van Ziggo Webmail Opgelost

Er staan werkelijk alle emailadressen in die mij ooit een bericht gestuurd hebben, inclusief duizenden spammers. Is het mogelijk om met een compleet schone lijst te beginnen?Liefst zonder mijn mailadr...

Robin1974 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Connectbox ontvangen, installeren of niet? Onopgelost

Waarom weet ik niet precies, maar ik heb een connectbox mogen ontvangen van Ziggo. Verder niks erbij, geen begeleidend schrijven. Ik vermoed dat het te maken heeft met de aanvraag van het MAX-pakket, ...

acoster door Gedreven Raadgever
  • 1267 Topics
  • 55 Oplossingen
  • 116 Likes

nintendo switch van een NAT type F naar een NAT type A Opgelost

HalloDe laatste tijd ondervind ik veel problemen met online spelen op de de nintendo switch. Bijvoorbeeld het valt vaak weg en het lukt vaak niet om iemand anders te joinen online.Ik had even een netw...

Wes1987 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

DLNA server ziggo modem niet zichtbaar op Medion internet radio Opgelost

Hallo,in het begin was de dlna/upnp server van de ziggo cisco modem wel zichtbaar op de Medion internetradio, echter later niet meer.In de modem heb ik een usb stick met muziek en deze kon ik delen mi...

Humaxima door Meedenker
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

OXMAIL in combinatie met Ziggo Mail op Android Onopgelost

Als ik via de app van ziggo oxmail een link probeer te openen dan werkt dat niet.Als ik via de website van ziggo naar mailbox in gaat en ik klik dan op de link dan opend de link wel.Sinds een tijdje i...

TJ40 door Gedreven Ontdekker
  • 14 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Gelezen mails in webmail worden niet automatisch als gelezen gemarkeerd Onopgelost

Sinds een paar dagen worden gelezen mails in mijn webmail niet meer automatisch als gelezen getoond in het overzicht. Ik heb al verschillende browsers gebruikt. Van de helpdesk weet ik dat het geen in...

MBBB door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen