Wifispots download certificaat niet zichtbaar Opgelost
Hallo, Ik heb de hele instructie om Wifispots op telefoon te zetten doorlopen.De wifispots staat aan in MijnZiggo. Ik heb inmiddels mijn laptop hierop aa...
Hallo, Ik heb de hele instructie om Wifispots op telefoon te zetten doorlopen.De wifispots staat aan in MijnZiggo. Ik heb inmiddels mijn laptop hierop aa...
Hoi allemaal, Heb via deze link https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Port-forwarding-Alles-over-port-forwarding-bij-Ziggo/ba-p/658373?msclkid=e02...
Hallo, Ik woon in een gelijkvloers appartement 83m3. Ik heb in 1 kamer een wifi bereik van 10 mb en wil dit versterken met een wifipod. Is 1 wifipod dan ...
Hey, I’m a new Ziggo user. I tried to setup my modem step-by-step. After going through all the process, the green light at the bottom was flashing. I lef...
Hallo, Ik zit met een oude Technicolor 7200 modem te klooien.Al een tijdje bromt de voeding van de modem en sinds gisteren, omdat ik hem moest verplaatse...
Sinds enige tijd is ons vastgoed uitgebreid met een winkelruimte en een daarachter gelegen werkruimte. We bewonen al 28 de woning boven de winkel en verh...
Hallo allemaal! Na lang overleg met een ontzettend vriendelijke Ziggo medewerker kreeg ik het advies om mijn probleem hier neer te leggen. Na een ontzett...
Ik ben recent verhuist en kreeg van Ziggo 2 SmartWifi pods erbij. Ik heb deze geïnstalleerd, een op de overloop, en 1 op zolder, zonder draad. Dit werkte...
Ben vorige week teruggekomen van vakantie Tenerife. Bij thuiskomst geen WiFi verbinding meer met ziggo.- Stekker router eruit gehaald en opnieuw weer eri...
Hallo Ik heb een vraag mbt de instellingen van een cisco epc 3928 modem. Wij hebben zonnepanelen, ik zou de omvormer van de zonnepanelen van buiten af wi...
Ik heb zowel een bedraad (desktops) als wifi (laptops, printer, pads en telefoons) netwerk. Nu wil ik dat alles in 1 netwerk zit en alles met elkaar binn...
Hoi, de laatste tijd zeer stabiel internet en geen problemen. Cisco EPC3212 in Bridge Mode met een Orbi mesh router. na menig aanbieding voor een nieuwe ...
Ik heb de Wifi boosters M4 geïnstalleerd. Alles werk zoals mijn laptop, Ipad en mijn Iphone. Behalve de Wifi verbinding van de Galaxy S8 smartphone van m...
Sinds gisteren ervaar ik een lagere upload snelheid die schommelt rond de 15 Mbit/s. Daarbij is tijdens een upload de latency van de verbinding ineens gi...
Ik kan de 2,4 Ghz wifi niet uitzetten op de horizon box XL. Weet iemand wat deze melding inhoudt? Zie afbeelding
Ik heb een Connectbox. Ik heb 2 laptops naast elkaar staan. Op laptop 1 nooit problemen met wifi. Op laptop 2 valt wifi heel geregeld voor langere tijd w...
Ik gebruik outlook 2013. Recent kan ik nog alleen mails ontvangen en niet meer verzenden. Microsoft schrijft dat dit wordt veroorzaakt door een instellin...
Aangezien mijn vorige draadje gesloten was, even een update.Na het grote ziggo onderhoud van algelopen maandag is het Ping / Packetloss verhaal weer teru...
Heb sinds kort de ORBI RBKE 963 aangeschaft, echter krijg ik mijn internet / WiFi niet goed. Valt af en toe weg. Connectbox staat in bridge modus. Mijn o...
2 issues met mijn modem (witte connectbox) die ik als storend en niet normaal ervaar, maar wellicht heb ik het mis. Als ik het modem uit en weer aanzet d...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.