Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 26KOplossingen
  • 50KDiscussies
  • 159KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Download/Upload internetsnelheid instabiel Opgelost

Beste lezers, Ik loop nu al een tijd met een instabiele upload. Dus kom eens luisteren of we hier nog wat verder gaan komen. Ab : 250/25 Wat heb ik gedaan tot nu toe? alle kabels vervangen tot aan het...

Jos_DE door Meedenker
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Slechte internetverbinding bedraad Opgelost

Ik heb sinds kort de mediabox Next en daar aan gekoppeld ook een nieuw modem (connect-box) in gebruik genomen. Sindsdien heb ik veel last van niet of slecht werkend bedraad internet.De speedtest laat ...

Jan Nijssen door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SMTP relay /synology Opgelost

Ik heb problemen met het versturen van mail buiten mijn netwerk.In het netwerk werk alles wel, maar ben ik buiten mijn netwerk (andere wifi of het netwerk van mijn werk) worden mijn mails niet verstuu...

Alexrid1972 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ander modem ander IP adres voor de printer Onopgelost

Deze week is er een ander modem door monteur van Ziggo geïnstalleerd.het IP-adres van mijn computer en printer zijn nu verschillend.mijn printer Zierikzee niet in mijn netwerk.moeten beide IP-adressen...

Jeanne p68 door Gedreven Meedenker
  • 29 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 6 Likes

E-mail adres wordt gespoofd Opgelost

Op een mail adres van ziggo krijg ik van de postmasten melding van foutieve berichten welke ik nooit verstuurd heb. Ik heb het vermoeden dat mijn mailadres wordt gespoofd. Wat kan ik hier tegen doen.G...

Unauthenticated email from casema..nl is not acceoted Opgelost

Ik heb een online vragenlijst aangemaakt middels google form en wilde deze naar een aantal mensen versturen. Voor mijn vakantie was dat geen probleem, na mijn vakantie lukt het plotseling niet meer. I...

Overgang van glasvezel naar coax Onopgelost

Ik wil graag weten of dat ik veel aanpassingen moet gaan doen qua bekabeling wanneer ik overstap op Ziggo. Wordt door de monteur bij afsluiten nieuw abonnement alleen een tv gratis aangesloten? Werkt ...

JoostB75 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Smart tv ziet de net ontvangen Connectbox niet Opgelost

Hoi, Net mijn vervangende connectbox gehad omdat mijn oude Cisco 3925 dramatisch was. Nu heb ik tot mijn blijdschap eindelijk overal in huis WiFi, behalve op mijn Samsung Smart tv. Hij blijft in onder...

Keetjuh door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 6 Likes

Aansluiten TP-Link Deco M9 op connectbox Opgelost

Hallo,Vanwege de huidige WiFi problemen in huis (incl 2 bekabelde Wifiboosters) hebben we de TP link DECO M9 plus 3 pack aangeschaft.Bestaand hadden we de volgende situatie:Vanuit connect box van Zigg...

Oeti door Meedenker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Google Wifi achter Connectbox Opgelost

Ha allemaal, onlangs ben ik verhuisd en dat heeft me ook een nieuw Connectbox modem van Ziggo opgeleverd. In tegenstelling tot mijn vorige modem heeft deze dualstack IPv6, maar het levert mij nu al ee...

rdk door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Connectbox bridgemode uitschakelen Opgelost

Met vorig product het Ziggo modem in bridge mode laten zetten. Ik heb sinds vandaag de connect box icm next ontvangen. De connect box stelt zich nu dus automatisch weer in bridge mode in. Maar met dit...

Chielbr door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo DNS over https(doh) server ip's Opgelost

Momenteel heb ik o.a. de volgende Ziggo DNS server ip geconfigureerd (DNS UDP poort 53):62.179.104.196Mijn vraag, is er vanuit Ziggo ook een DNS over HTTPS (DOH) server ((infra)dienst) beschikbaar?PS ...

kevinb door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ConnectBox ( Compal ) onbenaderbaar en geen wifi Opgelost

Mijn ConnectBox ( Compal ) is onbenaderbaar via het IP adres (http://192.168.178.1 ) en van geen wifi is geen sprake, als die er al is dan is het een druppelend kraantje. Waardeloos. Eea is pas een we...

MuziekNU door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Wel Wifi, geen internet op Samsung Galaxy Tab 4 Onopgelost

Hoi,Als ik mijn Google account wil instellen krijg ik de volgende melding: "Kan geen betrouwbare verbinding met de server tot stand brengen".Playstore opent ook niet.Er wordt ook geen internetpagina g...

Beeblebrox door Gedreven Raadgever
  • 821 Topics
  • 47 Oplossingen
  • 131 Likes

Router start steeds opnieuw op. Opgelost

Mijn router(Connectbox) start geregeld opnieuw op. soms 1x per dag soms vaker. Hierdoor valt dan zowel de vaste telefoon als ook het internet even weg. Dit probleem is nu al meer als 4 maanden aan de ...

raylila door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Doen jullie connectbox uit 's nachts? Opgelost

Ik vroeg me af of er mensen zijn die ,wanneer ze gaan slapen en de "Next"modem in stand-by zetten, de "Connect box" (internet) daadwerkelijk 'Uit" zetten met de schakelaar op de achterkant? Of is dit ...

eric68 door Raadgever
  • 73 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 15 Likes

Mag ik een VPN op mijn netwerk hosten? Opgelost

Hallo, sorry als mijn grammatica niet goed is, nederlands is niet mijn moedertaal. Gisteren heb ik geprobeerd om een PPTP VPN server te hosten door mijn Ziggo netwerk, zodat ik toegang kan krijgen tot...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen