Poor internet speed Opgelost
Hey, I have a 300mbps/30mbps subscription for the last 2 weeks, but the internet speed has been very unstable. Sometimes the download speed goes even bel...
Hey, I have a 300mbps/30mbps subscription for the last 2 weeks, but the internet speed has been very unstable. Sometimes the download speed goes even bel...
Ben sinds enkele dagen gebruiker van Ziggo Mail. Voorheen outlook., daar was ik gewend een melding te krijgen, dat er afspraak in de agenda aan zat te ko...
Dit is waarschijnlijk een issue die buiten de community ligt.Maar de Ziggo medewerker verwees mij door om dit hier te plaatsen. Toen Ziggo nog UPC was he...
Over de afgelopen maanden ervaar ik steeds vaker instabiliteit op het ziggo netwerk.Tijdens de instabiliteit merken wij dat de ping van een stabiele 15-2...
Ik heb de SmartWifi pods ontvangen om mijn Next Mini's boven beter signaal te geven (Via de ethernet poort in de SmartWifi pods).Ik heb direct maar effe ...
Is er een storing bij smart wifi? Krijg geen connectie met het modem, terwijl internet wel gewoon werkt
Ik woon in een apartementgebouw en zeur hier al een paar jaar over bij jullie maar mijn buren hoppen mee op mijn wifi modem van ziggo...mijn abonnement i...
Goedemiddag,Probleem: kan mijn technaxx security camera set wel configureren, dus wel beeld en opname op de 7 inch monitor, maar niet via app op pc of mo...
Goedenavond, Stef, nieuw op dit forum en zoekend naar een oplossing voor mijn probleem. Sinds een aantal maanden hebben wij problemen met internet en aut...
Gisteren mijn moeder aan de deur, de TV doet het niet meer en bellen kan ik ook niet, ojeeeeeeee denk ik, gaan we weer, niet Ziggo gerelateerd maar de ou...
Voordat ik mijn modem in bridge modus had laten zetten had ik blijkbaar een ip-adres wat soort van in Amsterdam gelokaliseerd werd. Als ik naar speedtest...
Hello, I would like to set a fixed IP address for a few of my devices (they are not working properly and I believe this might help). I am connected to th...
Goedemiddag!Zou het mogelijk zijn om IPv6 op mijn router uit te schakelen? Ik zou graag alleen IPv4 willen hebben. Dank u!
hallo allemaal, sinds vandaag heb ik een connectbox Giga gekregen en opgezet. zelf draai ik voor een paar vrienden meerdere game servers. het probleem is...
Ik ben onlangs overgestapt van KPN op Ziggo en heb daarvoor een Connect Box ontvangen.Vandaag heb ik mijn QNAP server omgehangen naar de Ziggo router, na...
Welke Ziggo moderator kan mijn nieuwe modem upgraden zodat ik de HDCP adres kan invoeren en safen ? alvast bedanktJeff
NordVpn= niet compatible met Arris,heeft U een redelijk alternatief dat wel werkt?
Een plaatsgenoot/kennis op leeftijd had problemen met z'n WiFi.Dus ik ter plaatse even kijkenen er was geen WiFi en in de meterkast bleek hun oude modem,...
momenteel kan ik met Outlook alleen mails ontvangen en niet versturen, via de pc. met de gsm lukt het wel.dit met een @Home emailadres.wie weet hier een ...
Beste, Ik heb al langere tijd problemen met de verbinding tussen de printer en modem thuis. Telkens als ik de printer verbonden heb met mijn laptop lukt ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.