Vraag braun splitter Opgelost
ik ben nieuw bij ziggo en ook nieuw met coax in huis, en ik heb meteen me eerste vraag voor het forum hier, waar de kenners zitten situatie als volgt a...
ik ben nieuw bij ziggo en ook nieuw met coax in huis, en ik heb meteen me eerste vraag voor het forum hier, waar de kenners zitten situatie als volgt a...
Hallo, Ik ben recentelijk een klein probleem tegengekomen. Op de admin interface van mijn router ontbreekt op de port forwarding pagina de lijst die alle...
Afgelopen weekend heb ik een nieuw modem ontvangen: ConnectBox Arris. Door de helpdesk was mij verzekerd dat ik deze zelf in bridge Mode kon plaatsen. Ik...
Wij hebben hier thuis al jaren internet via Ziggo. Heeft nooit echt lekker gewerkt, maar er was mee te leven. Wegens een nieuwe baan moet ik vaak video-b...
Ik ben recent verhuisd, en heb toen en nieuw abonnement afgesloten, waarbij ik ook een nieuwe modem kreeg. Nu mis ik in de instellingen van deze (via het...
Dear Ziggo, may I ask for my Connectbox to be placed in Bridge mode asap please? I raised an incident yesterday (>24H ago) but no reaction yet. Thanks ve...
vanaf augustus 2021 krijgt mijn moeder mail in haar ziggo mailbox , die voor een andere ziggo klant is bestemt . Betreft facturen en afspraken voor een m...
Ik heb al een tijdje een trage Internetverbinding, of niet?Als ik bij Ziggo een snelheids test doe komt het uit op:Download: 76 MbpsUpload: 29.3 Mbps Ik ...
ik heb maar weer een melding gedaan bij de ACM over dat ziggo nog steeds weigert om zich aan het besluit van de acm te houden die eind jan genomen is
Is het nu wel of niet al mogelijk om ipv6 aan te zetten / aan te vragen in oud UPC gebied met een bridged modem? If so dan zou ik dat heel graag willen a...
Hello, today I became a new Ziggo user. When I plugged in the router and cables I the internet started working but I'm getting this message in the modem ...
Beste, Sinds december heb ik mijn oude Cisco modem vervangen/geruild voor een Ubee U1318. Echter leverde dit een hoog aantal correctable en uncorrectable...
Sinds enige maanden , super traag mesh netwerk met DECO P7 , snelheid ongeveer 9.5 Mbps down en 6 up .direct met ziggo modem : 510 Mbps down en 29 up Wat...
Na het installeren van ziggo safe online kan ik geen bestanden meer delen op mijn netwerk mac os 10.15.Ik kan bestanden delen niet meer aanvinken in mijn...
Ik heb een Onkyo receiver TX NR609, die ik bedien met de Onkyo Remote App. Tot en met gisteren probleemloos, maar helaas moest ik de receiver gisteren re...
Who do I request to disable IPv6 on my ConnectBox? I am not finding any joy with the callcenter ....
Ik heb een Fritzbox 7583 (FB) als access point op de tweede verdieping achter een Connect Box (CB) beneden hangen. We huren die verdieping en de ziggo-aa...
Ik probeer een website te openen maar krijg steeds timeout. Alle andere websites openen normaal. Hetzelfde probleen met laptop en op mobiel. Als ik de wi...
Het lukt mij niet om de verbinding te herstellen. De smart wifi app is niet echt betrouwbaar. Wat mij opvalt is dat de pod best wel warm wordt, en ik vra...
Beste,Ik heb diverse problemen met de Connect Box.De 3 problemen die telkens terugkomen zijn:1. Internet verbinding valt nu en dan weg (bekabeld en wifi,...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.