Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 10.5KOplossingen
  • 14.9KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Deco M4 aintivirus Opgelost

Ik heb sinds kort een Deco M4 set geinstalleerd dit werkt goed.Nu vroeg ik mij alleen af of ik deze nog moet koppelen aan Safe online?

Spaan2 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Whatsapp iPhone Opgelost

Hallo,Sinds een week of 5 heb ik problemen met videobellen via Whatsapp. De verbinding is heel slecht en valt meteen weg waarop de boodschap: “Opnieuw verbinden komt”.Acties:Tijdelijk mijn Internet Ba...

BillV door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

synology nas net werk via deco Onopgelost

Even een vraag of dit werkt, connectbox in bridge.Daaraan als router tp link deco X20 bedraad.In de andere kamer een M5 deco via wifi.Nu wil ik een Synology nas bedraad aansluiten op de M5 die dus via...

vankol door Raadgever
  • 56 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 21 Likes

wel verbonden met wifi - geen internet Opgelost

Ik heb een wifi adapter in mijn desktop geplaatst. Hij ziet het wifinetwerk, verbind ook met wachtwoord maar “Geen Internet”.ik heb op telefoon, tv, enz enz allemaal gewoon wifi + internet verbinding.

geen internet Opgelost

Ik heb een sisco modem. De stroomkabel en de coaxkabel zijn juist aangesloten, toch blijft het lampje van ‘online’ oranje branden ipv groen. Heb het modem inmiddels 2x gereset, het lampje blijft oranj...

Lisa V door Stamgast
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

Wanneer is nieuwe download snelheid actief Opgelost

Ik heb vorige week mijn abo aangepast naar 500 Mbit/s, als ik echter nu een speedtest doe en download/upload check dan haal ik bij lange na die snelheid niet, sterker nog ik zou al 250 Mbit/s moeten h...

ROPY door Stamgast
  • 64 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 20 Likes

Kan geen extra regel toevoegen bij Poort forwarding Onopgelost

Ik wil een extra regel toevoegen voor mijn VOIP Adapter, maar de knop voor extra regel toevoegen blijft grijs. Ook als ik UPnP heb uitgeschakeld.Vriendelijke groet Buinus

Boonus door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Wel internet op mobiele apparaten, niet op meerdere laptops Onopgelost

Ik heb sinds vorige week maandag van het een op het andere moment geen wifi meer. Voor het beeld, ik woon sinds kort in een complex met 4 woningen, iedereen heeft zijn eigen router die is aangesloten ...

Bepaalde sites niet bereikbaar via Ziggo netwerk, wel 4G netwerk Onopgelost

Beste lezers, De rabobank en de ABN Amro site (wellicht nog anderen) kan ik niet benaderen via verschillende apparaten (ios, windowns, andriod of apps) als ik deze website probeer te bezoeken. Via het...

Jvb door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Connectbox in bridge mode herstart regelmatig Onopgelost

Sinds een tijdje hebben we last dat de connectbox zichzelf herstart. De eerste monteur heeft de aansluiting in de meterkast vervangen voor een nieuwe want de vorige was verouderd en toen is ook gelijk...

Goerie door Stamgast
  • 35 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 8 Likes

up en download snelheid + slechte wifi Onopgelost

Na in september een giga abbo te hebben afgesloten met 500 down en 40 upload snelheid haal ik dit bij lange na nietVandaag en dieptepunt van nog geen 10 down en 20 upload.Tevens valt de wifi om de hav...

Lisa1975 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo go werkt niet en internet doet vreemd Opgelost

Goedenavond,wij hebben sinds deze week de overstap gemaakt naar ziggo.gister alles correct en werkend aangesloten. alles werkte en vanmiddag alles van KPN afgekoppeld.vanmiddag de kinderen het WiFi wa...

Connectbox verplaatsen kabel verlengen Opgelost

Hallo,Bij het bouwen van het huis waar ik nu woon, was er geen rekening gehouden met het aanleggen van de groene coax kabelDeze zit namelijk rechtsachter aan de tuin kant in de muur verwerkt.Nu zit da...

Foursa1989 door Gedreven Raadgever
  • 30 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 8 Likes

Modem met kuren Opgelost

Hallo,Ik heb een vraag, onze modem heeft sinds enkele weken kuren - meerdere keren per week uit zichzelf opnieuw opstarten en een instabiele wifiverbinding, met name met online spellen. Is het mogelij...

Jonago door Raadgever
  • 13 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Ongeldig certificaat bij IMAP mail op de Mac Onopgelost

Sinds gisteren kan ik geen email meer ophalen en versturen via Ziggo mail op mijn macbook pro met OS Big Sur. Ongeldig en verlopen certificaat wordt gemeld.Ook inloggen op webmail lukt niet.Vandaag de...

Albert032 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Modem omzetten naar IPV4 Opgelost

Sinds een week klant van een Ziggo alles-in-één abonnement. Om toegang te krijgen tot mijn beveiligingssysteem van buitenaf moet ik wat poorten in mijn modem open zetten. Op dit moment kan dat niet om...

onnovdg door Raadgever
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstap naar Giga levert nog niet de verwachte downloadsnelheid op Onopgelost

HiSinds gisteren maak ik gebruik van het Giga internetabonnement, maar ik haal nog niet de te verwachten downloadsnelheid. Recentelijk is wel het AOP vervangen dus dit zou niet het probleem moeten zij...

Elroy door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Pingspikes en packet loss Onopgelost

Goedemiddag,Afgelopen 4 weken heb ik last van pingspikes en packet loss (zie PingPlotter plaatje) die een patroon tonen van piek gebruik (constant ping spikes/packet loss tijdens de piek-uren dat mens...

TomM. door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen