Verbinding valt meerdere keren per dag weg T3 Opgelost
Mijn verbinding valt helaas meerdere keren per dag weg. Ik merk dat het modem dan opnieuw opstart vervolgens heb ik 5 minuten geen verbinding meer. Ik ma...
Mijn verbinding valt helaas meerdere keren per dag weg. Ik merk dat het modem dan opnieuw opstart vervolgens heb ik 5 minuten geen verbinding meer. Ik ma...
Al enkele weken ontvang ik in sommige gevallen bij binnenkomende reply-mail in mijn webmail (mail.ziggo.nl) een vreemde melding in de adresregel. Normaal...
Bij mijn nieuwe modem, die ik kreeg ivm problemen na een wijziging in het netwerk, zat een briefje "Kijk, zo simpel is terugsturen." Daarin staat dat de ...
Ik heb een aantal PC's met diverse OS-en ( W10, W7, XP en zelfs 1 met W98 ). Allemaal op het modem aangesloten. Tot voor kort konden ALLE PC's in het net...
Heb valt ons om dat we sinds kort nog geen 100 MB snelheid halen maar we moeten tegen de 150 MB zitten.Verbinding is altijd goed geweest, zou iemand van ...
Beste medewerker, Ik zou graag een aantal poorten in mijn Connectbox willen openzetten, alleen is in het menu de optie hiervoor niet zichtbaar. In een ou...
Hallo,Ik heb een vraag over Portforwarding op het modem in Router mode.Kan ik in de Connectbox op twee apparaten dezelfde poort open zetten? Ik heb nu de...
How can I turn off IPv6
Heb een vreemd probleem. Heb mijn PC bedraad aangesloten op mijn modem.Toen verschillende download testen geprobeerd. Ziggo geeft maar 50 Mbps, Speedtest...
Hallo, Kwam gisteren tot de ontdekking geen verbinding meer te hebben met WiFi.naar internet instellingen gegaan om verbinding te maken maar mijn modem ...
Goeden dag, Iedereen wenst IP V6 uit te hebben. Wat is het probleem met het gebruik van IP V6? Groet, Bam
Beste medewerker, Ik zou graag een aantal poorten in mijn Connectbox willen openzetten, alleen is in het menu de optie hiervoor niet zichtbaar. In een ou...
Met de toenemende berg aan lokale apparaten in je thuisnetwerk is het wel zo handig om een apparaat bij naam te kunnen gebruiken. Bijv. de webserver op e...
Beste leden, Mijn modem heeft vorige week de geest gegeven, zaterdag heeft de Ziggo monteur een nieuwe geïnstalleerd. Maar nu zie ik in de SmartWifi app ...
Ik kreeg een connectbox toegestuurd zonder hierom gevraagd te hebben.Ik heb/had een ubee evm3200 waar ik geen problemen mee had, maar ziggo wil die "oudj...
Goedemiddag/avond community leden, wij hebben een mailtje gekregen over onderhoud aan het netwerk, dat morgen ( of vannacht ) plaats gaat vinden, mijn vr...
I tried logging into the ADMIN and cannot see a decent log showing either when internet was being used or the browsing history of all devices. Is there s...
Hallo, welke email app kan ik t beste gebruiken voor mijn mail?
Onlangs heb ik mijn abonnement aangepast naar een Gigabit verbinding, n.a.h.v. heb ik een nieuw modem gekregen waarvan het standaard IP adres 192.168.178...
Ik had even een vraagje, wij hebben nu al 3,5 jaar een connectbox staan. apparaat werkt nog steeds prima. maar ik ben is in de logs gaan kijken van het m...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.