Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 10.5KOplossingen
  • 14.9KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

brdige modus keuze in connect box zichtbaar maken Opgelost

Klantenservice heeft mijn connectbox in ipv4 modus gezet zodat ik zelf de connectbox wel/niet in bridge kan zetten. Maar deze keuze is nergens terug te vinden. Om eerst mijn nieuwe router te kunnen te...

Kees033 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Instabiel internet Opgelost

Hallo allemaal, Ik ben sinds 19/12/2020 klant bij Ziggo. Nou was ik persoonlijk heel benieuwd naar wat Ziggo te bieden had sinds ik (blijkbaar) altijd al problemen heb gehad met mijn vorige internetpr...

Arzu M door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Geen Internetverbinding 'US Ranging' Opgelost

Sinds gisternacht 0200 heb ik onverwachts een probleem gekregen dat mijn internet is uitgevallen. Heb er een nachtje over geslapen en zag dat er een storing was en die zou vandaag opgelost zijn rond 1...

Sam1996 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Bridge modus aanzetten Opgelost

Hoi ziggo, mag ik mijn modum op bridgemode hebben. 

Camera / modemprobleem? Onopgelost

Ik ben in het bezit van een buiten dome camera van V star… De camera is verbonden met een kabel rechtstreeks op het modem Na enkele uren probeer ik de camera aan te sturen maar krijg dan het bericht “...

pme2301 door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opladen naar Homepage Opgelost

Sinds enige dagen lukt opladen naar mijn homepage niet meer.Kan het zijn dat ftp://members.upc.nl niet meer wordt geaccepteerd?Zo ja: wat moet het dan zijn.Zo neen: waardoor komt het dan

Boed door Raadgever
  • 30 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Internet valt dagelijks uit Onopgelost

Ook mijn modem valt iedere dag uit. Weer resetten en kan weer verder maar dit is behoorlijk irritant. Wifi en vaste kabel. Waarschijnlijk heb ik ook een verouderd modem en heb sinds 2 weken een mediab...

internet Opgelost

Ik kan mijn eigen web site niet benaderen. Dus geen verbinding maken met de ziggo server.

Connectbox restart zich zomaar Opgelost

Allereerst nog de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar.Sinds medio maart ben ik klant bij Ziggo. Echter werkt het internet sinds de 2e oproep om thuis te werken steeds slechter. Zonder dat er iets m...

ConnectBox (Compal CH7465LG) logs met vreemde error piek op één downstream Opgelost

Dames & heren,Een vraag voor de ConnectBox goeroes.Sinds tijden heeft mijn CB een ‘probleem’ met downstream kanaal 20. De errors lopen op dit kanaal behoorlijk uit de pas, vergeleken met andere kanale...

Pasi door Expert
  • 5145 Topics
  • 302 Oplossingen
  • 2165 Likes

groen rode coax kabel Onopgelost

Ik heb telefonisch voor mijn ouders bij jullie om een groen rode coax kabel gevraagd, maar heb 2 groen blauwe ontvangen.

modem knippert groene led Opgelost

Sinds vanmorgen geen internet en tv meer. Modem geeft aan dat de wifi aanwezig is maar geen verbinding met internet. Er knippert een groene led onderaan de modem. Volgens de ziggo site is er geen stor...

PimH door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

E-mail wordt steeds verplaatst naar concepten Opgelost

Sinds kort merken wij dat als wij een email willen beantwoorden dat alles in concept wordt gezet .Wij hebben zelf niks veranderd in de email,Zijn wij gehackt ?En als dat niet zo is wat kunnen wij hier...

Okken41 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Portforwarden werk gewoon NIET Onopgelost

Ik probeer een oude server te-her creëren, maar portforwarding WAT IK OOK PROBEER werk uberhaupt niet, ik heb alles ge-probeerd heeft iemand ideeen?

branek door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Spookapparaat ? Opgelost

Zie telkens een onbekend apparaat op mijn Compal Connect Box. Maar ik gebruik alleen wifi ! Als ik de box opnieuw opstart verdwijnt dit apparaat. Maar de volgende dag staat ie er weer.

WillemIII door Gedreven Raadgever
  • 57 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 6 Likes

Verouderd modem Ubee EVW3200 Opgelost

Beste Ziggo,Volgens mij heb ik een verouderd modem, de WIFI in huis wordt steeds slechter. Kunnen jullie dit modem omruilen voor een nieuwere versie en zijn daar kosten aan verbonden? Ik hoor het graa...

Deco Mesh valt telkens weg Onopgelost

Heb een een mesh systeem moeten aanschaffen (via Ziggo) omdat de standaard WiFi van Ziggo gewoonweg ruk is. Duur systeem aangeschaft en eerste 2-3 maanden ging het goed, maar nu is dat weer klote. Tel...

Internet traag Opgelost

Beste, Ik heb thuis een internetabonnement van 250 mb/s. Als ik de speedtest doe haal ik een ping van 12, een downloadsnelheid van 53.1 mb/s en een uploadsnelheid van 2.3 mb/s. Als ik daadwerkelijk ie...

Multiroom/Mesh of Accespunten wat is wijsheid? Onopgelost

Er is op de community veel te lezen in diverse topics over de TP link Deco M4.Er zijn veel meer sets van diverse merken daarom wil ik hier dit vergelijk graag plaatsen dat is mogelijk handig bij de ke...

RoWi. door Expert
  • 12196 Topics
  • 550 Oplossingen
  • 3342 Likes

ongeldig certificaat email server Opgelost

Ha, ik kan sinds vanochtend geen emails meer ontvangen op mijniPhone, er zijn problemen met de imap.ziggo.nl instellingen.Kon ook niet in de webmail maar heb mijn wachtwoord aangepast en nu lukt dat w...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen