Instellingen voor ip6 Opgelost
weet iemand hoe ik mijn Asus router moet instellen om ziggo ip6 te gebruiken? zie fotovast bedankt
weet iemand hoe ik mijn Asus router moet instellen om ziggo ip6 te gebruiken? zie fotovast bedankt
Goeden morgen kan ik een harde schijf ik op mijn tablet aansluiten
Vandaag Connectbox aangesloten omdat volgens Ziggo mijn Ubee modem niet meer van deze tijd was.Helaas is dit geen succes gebleken.Snelheid is meer dan ge...
Op 13 juni a.s. stap ik over van KPN naar Ziggo. In hoeverre kan ik er zeker van zijn dat in de wijkkast de doorschakeling is gemaakt en dat ik niet na z...
Hoe kan ik de IMAP-instelling van mijn Ziggo-account in mail op mijn Macbook wijzigen naar POP3?
Hi Team, I have tried to find any relative topics in the forum but unfortunately I can not speak Dutch and I can try to search only with translation supp...
Beste community, Als Ziggo klant heb ik onder andere gekozen voor Safe Online. Normaal verschijnt op je telefoon een icoontje dat dit beveiligingsprogram...
Ik heb een wisenet (samsung) camera systeem geïnstalleerd. De camera's zijn bedraad verbonden aan een recorder, welke ik d.m.v. een internetkabel aan mij...
Hallo,Sinds januari zijn we thuis weer terug bij Ziggo, na een jaar uitstap naar KPN glasvezel. Vanaf de overstap hebben we al zeer regelmatig problemen ...
@Webcare Ziggo, Graag zou ik mijn abonnement willen downgraden van Internet Z1 & Kabel TV naar een Internet only Basic abonnement (40/5 Mbit/s voor € 32,...
Ongeveer 1x per maand valt mijn internetverbinding weg. Deze herstelt zich dan vanzelf weer na zo'n 0.5 - 4 uur. Tijdens de storing zie ik in mijn router...
Goedemorgen,Op dit moment gebruik ik de Technicolor 7210.Afgelopen week heb ik bij Ziggo internet Max aangevraagd en zou een nieuwe modem/router toegestu...
Ik ben mijn persoonlijke (archief-)map kwijt... nergens meer zichtbaar; niet bij "mijn mappen" en niet bij instellingen - email - wijzig IMAP abonnemente...
Sinds enkele weken blijft de Connect Box zich meerdere malen per dag opnieuw opstarten waardoor de wifi steeds wegvalt. Onderzoek in deze community wijst...
ik heb op moment een ipv4 en ipv6 dual situatie, graag zou ik dit naar ipv4 only willen omzetten. kan iemand dit voor mij regelen? mvg W00t
Hoi, enkele maanden geleden kreeg ik van Ziggo gratis SmartWifi pods aangeboden. Dat aanbod kon ik niet afslaan. Na een avondje tobben kwam ik erachter d...
Goedemorgen, sinds afgelopen zondag merken wij dat de Netflix app vreemd doet. Er waren series en films verdwenen. de App stond rechtstreeks op onze Sams...
Hallo, Ik zou graag gebruik maken van port forwarding.Maar deze optie staat niet in mijn connect box.Ik las dat mijn modem omgezet moet worden naar IPv4....
Sinds deze week heb ik een Connectbox als vervanging van de Cisco (die het opgegeven leek te hebben).Ik probeer mijn NAS van buitenaf bereikbaar te laten...
Mijn verbinding valt helaas meerdere keren per dag weg. Ik merk dat het modem dan opnieuw opstart vervolgens heb ik 5 minuten geen verbinding meer. Ik ma...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.