Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 25.9KOplossingen
  • 49.9KDiscussies
  • 159KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Telefoon beveiliging Opgelost

Moet ik mijn telefoon ook apart beveiligen? VodaFoon.

JPMK door Liefhebber
  • 33 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 9 Likes

Wifi-ontvangst Opgelost

Ik heb een Ziggo Connect box. Op het terras van mijn appartement is de WIFI-ontvangst matig. Kan ik de verbinding met een of meer Ziggo wifi boosters verbeteren met, zeer belangrijk, dezelfde gebruike...

Modem spontaan reboot daarna geen dhcp meer Opgelost

Hoi,sinds enkele weken spontaan reboots van de modem, hierna is er geen internet verbinding meer. Er worden namelijk door de dhcp server op dat moment geen ip addressen uitgegeven. Wanneer ik een vast...

Mkipz door Meedenker
  • 14 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 6 Likes

Sterretje bij interneticoon? Opgelost

Hallo leden, ik snap er niks meer van...ik heb een nieuwe laptop (deze..Asus Vivobook) en ik wil er internet op hebben...heb hem ingesteld en internet werkt dan wel en dan niet...maar wanneer hij wel ...

Goede up / down waardes? Onopgelost

Hoi, Onlangs is mijn modem vervangen en alles werkt tot nu toe. Toch uit nieuwsgierigheid wil ik graag dingen beter begrijpen. Kan iemand mij m'n down en up stream waardes toelichten? Zijn ze zoals ze...

FrankE_23 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Connectbox uitzetten of aanlaten? Opgelost

Als men een aantal dagen afwezig is, is het dan beter om de Connectbox te laten aanstaan of uit te zetten, afgezien van besparing op stroomkosten bij uitzetten? Ik denk aan tussentijdse updates van de...

Sreklov door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifispots bruikbaar? Opgelost

L.S.,Werkt het nu? E.e.a. staat "AAN" bij mij maar kan niet controleren of het werkt.Hoe zie ik op mijn smartphone dat ik ben verbonden met een dergelijke spot?

Quado door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoge ms tijdens gamen Opgelost

Hallo.Ik heb sinds enkele dagen een nieuwe modem van ziggo gekregen omdat ik naar een hoger abonnement ben gegaan. Het gaat hier om de connectbox. Ik had aan het oude modem een router hangen en ik had...

KarinR door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Spam, Phising Opgelost

Ik ben in het bezit van Outlook 2013. Voorheen kon je domeinen blokkeren om spam etc te voorkomen. Ik krijg echter regelmatig mails met @naam.eu of be. Ik heb in ongewenst blokkeren alles aangevinkt e...

Chrisd4403 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Outlook 365 aantal Ziggo mappen in Engels vervolg Opgelost

Het heeft een hele lange tijd geduurd, maar hier even een update. Omdat mijn vraag met dezelfde titel als beantwoord staat maar het niet is heb ik een vervolg vraag geopend. Ik heb contact gehad met s...

Gijs47 door Stamgast
  • 123 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 17 Likes

Connectbox Crash met Plex port forwarding poort 443 via externe Proxy Opgelost

ik heb een connect Box met de volgende software/hardware versie's:Conform standaard specificaties:DOCSIS 3.0Hardware versie:5.01Software versie:CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p5-NOSHBeschikbaarheid:0day(s)...

natsu door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Connectbox gaat niet meer aan Opgelost

Na het verwisselen van stopcontact gaat de connectbox niet meer aan. Er gebeurt niets meer. Zelfs niet wanneer ieder ander stopcontact in huis is geprobeerd. Alle aspecten van de stroomtoevoer van het...

max-hoi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verdachte mail bespreken Opgelost

Hallo, Ik ontving vandaag een mail van Ziggo met onderwerp "sessiefout". Onder de titel "Er is een ernstig probleem in uw account" schreeuwde deze mail geopend te worden. Dat heb ik dus niet gedaan. Z...

Het activeren van Wifispots in Mijn Ziggo Opgelost

Ondanks dat ik alles heb ingesteld wachtwoord en gebruikersnaam. De certificaten heb geïnstalleerd. Staat het niet aan in Mijn Ziggo. Het gaat steeds dicht als ik inlog. Ik kan nergens gebruik maken v...

rpbstrik door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

E-mail is spoorloos na lezen Opgelost

Ik heb een Macbookpro als ik mijn mail gelezen heb ,en kijk even in de prullenbak wil dan terug kijken naar dezelfde mail is het mailtje spoorloos !!!!!Ik heb alle mail op gesynchroniseerd gezet maar ...

Internet via ethernet kabel: wachtwoord nodig? Opgelost

Hallo, binnenkort moet ik een apparaat via een ethernet kabel verbinden met een hitron modem. Is dit simpelweg een kwestie van, kabel in apparaat en modem, en er is internet verbinding?of moet ik iets...

WWklavier door Gedreven Meedenker
  • 27 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen