Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 24.8KOplossingen
  • 48.3KDiscussies
  • 156KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

DMZ op connectbox niet in te stellen bij andere ip reeks Opgelost

Ik heb mijn ConnectBox in de 192.168.68. range gezet. Hij heeft het ip 192.168.68.1 en hierna heb ik DHCP weer uitgezet zodat mijn eigen dhcp server dat kan regelen. Nu wil ik alleen naar mijn Synolog...

Xvisor door Raadgever
  • 95 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 42 Likes

Send mail after successfull powershell script execution Opgelost

So I created the script below:SCRIPT: $target = "c:\$(get-date -F 'yyyy-MM')"if (!(Test-Path $target)) {md $target}gci 'c:\test\' -Filter *.xml -recurse | ?{!$_.PSIsContainer -and $_.CreationTime -ge ...

Loretta89 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet, wel wifi Opgelost

Helaas heb ook ik wel een wifiverbinding maar soms geen internetconnectie. Ik heb de vragen van een ander topic hieronder beantwoord. - Werkt internet via een bekabelde (UTP) verbinding wel? Ja, deze ...

ed73 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Bridge modus ingesteld nu geen internet meer Opgelost

Na het instellen van de bridge modus op de connect box geen internet meer en niet mogelijk om met kabel op router in te loggen..

Danny1 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Eerste keer coax aansluiting op modem Opgelost

Probeer vandaag voor de allereerste keer modem/connectbox aan te sluiten. Hoofdcoax ziet er iets anders uit dan in de brochure (zie foto), maar zou volgens mij toch moeten werken.echter, de connectbox...

Pvanhouts door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Samenwonen en mailaccounts samenvoegen Opgelost

Goedemiddag,Mijn vriend komt bij mij wonen en heeft momenteel een @home.nl maildres via zijn abonnement van Ziggo in zijn woonplaats.Ik heb een Ziggo abonnement in mijn woonplaats. Hij wil graag zijn ...

Rianne73 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen mails versturen smartphone/tablet na accountblokkade Opgelost

Bericht gehad van Ziggo mail account geblokt, nieuw ww aangemaakt bij mijn Ziggo account en bij mail account. Log ik via computer rechtstreeks bij Ziggo mail dan geen enkel probleem, kan alles, nieuwe...

Diggie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe kan ik op het nieuwe modem het interne IP-adres wijzigen? Opgelost

het nieuwe modem wordt default op 192.168.178.1 geconfigureerd aangeleverd, maar ik heb intern veel apparatuur hard ingesteld op een ander subnet. Ik zou graag het modem weer in hetzelfde subnet wille...

Rob K door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Eigen router achter nieuwe Ziggo modem/router Opgelost

Kun je met de nieuw uit te komen modem/router van Ziggo wel zonder problemen een eigen router plaatsen? Met de huidige MBXL ondervind ik daar alleen maar problemen mee. Bij Ziggo zelf beweren ze dat h...

JosBronsv door Gedreven Meedenker
  • 24 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Technicolor TC7200 snelheidsproblemen, 10mbps > 30mbps Opgelost

Hallo,Ik heb een raar probleem met de Technicolor TC7200, ik heb hier vrijdagavond al contact over gehad met de klantenservice van Ziggo, en aan de hand hiervan komt er woensdagmiddag een monteur lang...

Remco v D door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Connectbox activatie Opgelost

Sinds gisteren de trotse bezitter van een connect box ter vervanging van een ouder modem. Aangespoord door de mail die ik van Ziggo ontving ‘probeer gelijk alles uit’ meteen aan de slag gegaan; instal...

Waar Wordpress uploaden op webspace? Opgelost

In welke servermap dien ik mijn wordpress bestanden te installeren, zodat de site zichtbaar wordt?

Modem activatie Opgelost

gisteren nieuw modem connectbox en MediaBox next ontvangen en we kijken nu al 18uur tegen internet activatie pagina aan?volgens 2 medewerkers aan de telefoon zou het max 2 uur duren, nu na 18uur nu ma...

Duvelyvo door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Wifi valt steeds weg op Connectbox Opgelost

Hallo, ik heb nu al een tijdje opeens het probleem dat onze wifi steeds weg valt en aangezien ik op mijn Macbook wifi moet gebruiken is dit heel vervelend. Ik heb een paar screenshots bijgevoegd.

Kiyomi door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Instabiel en zeer traag internet Opgelost

Sinds vanavond zeer trage en instabiele internetverbinding. (Apeldoorn)Modem al gereset naar fabrieksinstellingen maar niets helpt.Ik heb normaalgesproken de 250/50 Mbit verbinding maar haal op dit mo...

Chromecast ultra krijg ik niet ingesteld na modem wissel Onopgelost

Hallo, Sinds ik de nieuwe router van Ziggo heb krijg ik mijn Chromecast ultra niet meer ingesteld op mijn TV. In mijn Home app op telefoon vind hij de Chromecast wel, maar als ik dan instellen selecte...

Connectbox geeft 20 bekabelde apparaten weer terwijl ik die niet heb Opgelost

Beste experts,ik ben sinds een aantal dagen in het bezit van een connectbox (Arris) Als ik bij verbonden apparaten kijk dan zie ik 20 bekabelde apparaten staan terwijl ik die niet heb, heb ook geen id...

Silles door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mailen naar outlook.com: niet verstuurd Opgelost

Mijn mails van mijn eigen PC met Ziggo account worden niet verstuurd naar mijn laptop met mijn eigen outlook.com account. Hoe kan ik dat verhelpen? Krijg de mededeling 550 msg-id=1hPl4d-0002Kj-WD)

tuutvogel door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen