Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 11.1KOplossingen
  • 15.9KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Connectbox keeps restarting a couple of times a day Opgelost

For a couple of weeks now the Connectbox is randomly failing and rebooting itself more and more. This can happen from 3 to more than 10 times a day and it can take from 10 to 30 minutes to be up and "...

moicesc door Raadgever
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Verwijderen casema emailadres Opgelost

Ik heb nog een emailadres van casema en dit wil ik graag verwijderen (er komen namelijke allemaal ongewenste emails op binnen en ik gebruik het al jaren niet meer zelf). In mijn ziggo zie ik hem wel b...

BAS_MIRTE door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Wel internet via WIFI, maar geen internet via ethernet kabel Opgelost

Hallo,Zoals de titel al zegt, ik krijg geen verbinding via de kabel. Wifi werkt gewoon zo als altijd, maar aangezien ik mijn laptop eigenlijk altijd op dezelfde plek heb staan en daar toch een interne...

Dekker door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Wifiboosters - Printer niet meer bruikbaar Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mijn router vervangen door drie wifiboosters maar nu kan ik mijn printer (HP 3070B611) niet meer via wifi gebruiken. Als ik de procedure volg via het schermpje van printer vind hij geen wifi. D...

Motorola modem Opgelost

Wij zijn al heel lang klant bij Ziggo en we hebben al heel lang een Motorola modem, hier zit geen wifi in en we hebben een router daarop aangesloten maar deze valt heel vaak uit, nu heb ik gehoord dat...

Een hele middag onderhoud en dus geen internet Onopgelost

Morgen heeft Ziggo werkzaamheden in onze wijk.Hierdoor is er de hele middag geen internet mogelijk. Heel vervelend, als je thuis moet werken en je kids online les volgen. Waarom wordt dit soort werkza...

Telefoon verkiest 5g boven wifi Opgelost

Goedendag, Zoals het onderwerp doet vermoeden verkiest mijn telefoon zeer vaak de 5G ipv mijn Wifi. Uiteraard gebruik ik liever wifi wanneer ik thuis ben. De modem staat vrij (zonder belemmering van m...

Cliff1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

In bridge modus verlies ik veel snelheid Opgelost

Hallo, ik heb een connect box van ziggo met een abonnement van 250 mb. Als ik de modem in router heb staan dan krijg ik, bekabeld bijna 250 mb bij de speed test. Als ik de connect box in bridge modus ...

Levern001 door Raadgever
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Verwijderen upc mail account Opgelost

Sinds 2019 ben ik geen klant meer bij Ziggo, maar mijn oude upc mail account is nog altijd niet beeindigd. Omdat ik geen klant meer ben kan ik niet inloggen op ''mijn Ziggo". Hoe kan ik nu toch mijn o...

Modem maakt geen internetverbinding Opgelost

Mijn internetverbinding werkt sinds vanochtend niet meer. In eerste instantie leek mijn connectbox modem defect (alle lampjes waren en bleven uit, ongeacht aan/uit zetten, reset, etc.), na contact met...

Nlaurent door Raadgever
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

wifi modem valt steeds vaker even weg Opgelost

Hoi, De laatste paar weken valt steeds vaker de wifi verbinding weg. Bekabeld doet het internet nog wel. Maar zeker 's avonds valt regelmatig even de wifi verbinding weg. Op alle plekken in huis bij a...

eefr door Gedreven Raadgever
  • 42 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 5 Likes

Wifi Onopgelost

Wifi via router werkt niet meer.

CHW door Stamgast
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifibooster opzeggen Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ivm de nieuwe wifiboosters van Ziggo, wil ik de huur van de oude zwarte bekabelde booster opzeggen.

Jbakers door Raadgever
  • 15 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Email - instellen op nieuwe computer lukt niet Onopgelost

Ik heb een nwe computer gekocht en de gegeven van de oude via PCMover overgezet van de oude naar de nwe. Hierbij is ook het programma Outlook 2013, wat ik voor mijn email gebruik overgezet. Alleen wer...

jjvewijk door Raadgever
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Inzet honeypot t.b.v. afstudeeronderzoek Alleen-lezen Opgelost

Beste Ziggo, Voor mijn afstudeeronderzoek wil ik een honeypot inzetten om te kijken wat er binnen komt en op basis daarvan regels maken. Echter als dit systeem vaak aangevallen wordt of gescand wordt ...

Verzenden van mail lukt niet meer via externe SMTP server Alleen-lezen Opgelost

Sinds afgelopen week kan ik geen mail meer versturen via een SMTP server van Argewebhosting. Ik maak daar gebruik van een eigen mail domein via IMAP. Het versturen van mail via hun SMTP server: arg-pl...

gvaessen door Raadgever
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Snelheid access point icm met connectbox. Opgelost

Ik heb een " probleem" met de snelheid van mijn AP die ik aangesloten heb op de connectbox giga. Ik heb daarvoor een document bijgevoegd met wat metingen. Als er nog andere data nodig is die wat duide...

josdavids door Raadgever
  • 142 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 39 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen