Disable ipv6 on ConnectBox Onopgelost
Hi, I am having some problems in my home network, which can only be solved by disabling IPv6 on my ConnectBox. Since there's no "ipv6 enable/disable" setting I think I need to ask Ziggo's support to u...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hi, I am having some problems in my home network, which can only be solved by disabling IPv6 on my ConnectBox. Since there's no "ipv6 enable/disable" setting I think I need to ask Ziggo's support to u...
Op de website zie ik dat je vanaf de hoofdaansluiting een poa moet plaatsen, waarvan 1 coax naar de televisie gaat en 1 naar de modem, Mocht je meerdere tv's hebben dan kun je daar een technetix verst...
Ik heb Deco Tp-link M4 wifi. In eerste instantie kon ik via die wifiboxen ook 3 wifispotjes van mijn buitenverlichting bedienen via de app. Omdat ik een printer heb op 2.4 G welke niet werkte heb ik d...
Ik heb een Ziggi connect box. De box heeft een rond gaatje/aansluiting om de plug van de adapter in te steken voor stroom. Ik wil weten of de centrale pin van de aansluiting de plus is en of de buiten...
Hallo, we hebben toch ook een gratis virusscanner gekregen bij ons abonnement? Of heb ik dat nu helemaal mis.
Goedendag,Van mijn werkgever moet ik IPV6 uitzetten. Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit moet doen?Bas
Vandaag geprobeerd om de Deco M4 boosters te installeren , Wifi netwerk naam gegeven met het bestaande wachtwoord van het modem. Een internetverbinding ksn niet tot stand komen. Nu zitten we dus met e...
Hoi, Ik zou graag mijn Wifiboosters retourneren.Er is geen optie in mijn profile om dit te kiezen. m.v.g.
Sinds ik mijn Conectbox had laten omruilen voor een UBC1318ZG (bridge) ging het weer prima met mijn internetverbinding. Maar de laatste tijd merk ik dat mijn internetverbinding op sommige momenten hee...
Ik heb een garage achter in de tuin op ca. 15 meter van het huis. Daar wil ilk graag goede Wifi hebben. Draadloos werkt dat niet goed. Tussen het stopcontact bij de router en het stopcontact in de gar...
LS, Sinds afgelopen weekend is mij opgevallen dat spotnet het niet meer doet. Ik krijg een time-out op port 119 en 563. Voorheen ging dat wel gewoon goed, ik kan wel verbinden via port 80 en 443 maar ...
Sinds ik wifipods in gebruik heb is mijn orginele ziggoaccount voor internet niet meer bruik baar.nu op ziggo geklikt en krijg direct verbinding met internet zonder wachtwoord.vind dit niet kunnen en ...
Mijn vrouw is Poolse en heeft geregeld contact met Polen per email. De laatste weken wordt haar email aan mensen met een GMAIL account als spam gezien, zie ondertaand voorbeeld: From: Mail Delivery Sy...
Hoi allemaal, Sinds een tijd hebben wij het volgende probleem: Elke keer als ik op mijn PC een download aan zet (op bijvoorbeeld Steam om een game te downloaden of update binnen te halen) dan valt het...
Hallo,Ik probeer voor een server te port-forwarden, echter deze optie staat niet in de instellingen lijst. Ik zie helaas alleen “IP en Portfiltering” staan.
Hallo geachte community, ik probeer safe online opnieuw te installeren nadat ik het verwijdert hebt hebt met de tool van ziggo unistall. de reden dat ik het verwijdert hebt is dat ik de melding kreeg ...
Volgens mij is er vannacht een update van Firefox voor iMac geweest. Sinds die update kan ik in Firefox niet meer online, volgens mij omdat er een f-secure extensie voor Ff geïnstalleerd moet worden. ...
Een SmartWifi mogen en twee SmartWifi pods. Werkt een tijdje (ca 1 mnd) prima. Sinds vanmiddag beide pods geen signaal. Na veel gehannes een van de twee weer aan de praat gekregen, de ander niet. Uite...
Sinds ik Smart WiFi pods van Ziggo heb, ervaar ik problemen met enkele apparaten op het netwerk.Zo is bijvoorbeeld mijn draadloos Raspberry Pi Zero waarop Homebridge draait van tijd tot niet bereikbaa...
Hallo,Ik wil graag port 4444 en 1935 forwarden.De optie om dit te doen is niet aanwezig, ik las dat het mogelijk was om IPv4 te pushen naar mijn modem.Dit zou gister gedaan zijn door de persoon in de ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
61 | |
53 | |
7 | |
7 | |
7 |