Toch weer wat slechte verbinding Opgelost
Goedemorgen, Een aantal jaren geleden zijn bij mij 2 kabelbreuken opgelost, maar sinds een aantal weken toch weer problemen. Tijdens de MDD timeout meldi...
Goedemorgen, Een aantal jaren geleden zijn bij mij 2 kabelbreuken opgelost, maar sinds een aantal weken toch weer problemen. Tijdens de MDD timeout meldi...
Kan mijn Connectbox Giga ingesteld worden op IPv4 zodat ik port forwarding kan gebruiken? Alvast bedankt!
Hij geeft geeft aan: niet beveiligd netwerk. De ziggo help zegt bij controle dat de router goed staat.
Na vanmiddag het nieuwe verplichte vervangende modem binnen gekregen en geinstalleerd te hebben, heb ik helaas tot nu geen goede ervaringen hiermee. Mijn...
Omdat ik dat zelf niet kan, heb ik een formulier ingevuld om mijn Connectbox in bridge mode te laten zetten.Voor Ziggo: Incident: 220605-001109. Ik zag d...
Hallo, Regelmatig valt het internet uit. Soms gaat het een periode goed, en dan gaat het weer dagelijks mis. Er is vanalles geprobeerd, o.a. door monteur...
Gisteren een nieuwe modem (connectbox) ontvangen van Ziggo. Maar krijg geen verbinding meer naar de NAS. Als ik inlog op de modem zie ik de NAS wel staan...
HeyIk ben nu 3 belletjes en een chat verder, maar ik kom er niet uit. Ik heb een ziggo router ( die nieuwere witte) in bridge modus laten zetten in novem...
Hi, Ik las dit: https://nl.avm.de/producten/avm-productvergelijking/fritzbox/kabel/ en dit: https://nl.avm.de/service/vrije-modemkeuze/fritzbox-op-de-aan...
Ok, even kijken of ik dit kort en duidelijk kan omschrijven... - Ik woon in voormalig UPC-gebied.- Ik heb IPv6 via DS-Lite en dat werkt op zich goed , be...
Ik heb sinds de wzh 10 juni jl problemen met de wifi. De apparaten die met de kabel verbonden zijn aan de router ervaren geen problemen. De apparaten die...
Ik kan via mijn desktop computer geen mail versturen sinds gisteren. Ik krijg dan melding:Taak De Jong Advies en Mediation - Verzenden... rapporteert fou...
Goedemiddag,Mijn vriend komt bij mij wonen en heeft momenteel een @home.nl maildres via zijn abonnement van Ziggo in zijn woonplaats.Ik heb een Ziggo abo...
Goedemiddag, Mijn zoontje heeft een Xbox S aangeschaft maar ik kan geen verbinding maken met de Connect box. Alle andere apparatuur werkt prima en via Ho...
Sinds kort heb ik mijn modem in bridge modus laten zetten omdat ik een eigen router / wifi van Unifi in gebruik heb genomen.Nu is er een stroomuitval gew...
Goedemorgen.Sinds ik na jaren de horizonbox nu de next heb met bijbehorend modem. Valt de wifi en de bekabelde verbinding geregeld weg. Er is een monteu...
Hi everybody, I'm a new member of Ziggo community. I had my Ziggo internet for 2 weeks, and besides the great internet bandwidth, my experience can not b...
Sinds een paar maanden heb ik een Ubee 1318ZG en dit heeft mijn verbinding behoorlijk verbeterd. Toch valt mijn verbinding soms tijdelijk weg en heb ik d...
Ik draai al jaren mijn UBEE EVW321B in bridge mode (naar volle tevredenheid). Met daar achter een OpenWRT router die een Hurricane Electric IPv6 tunnel o...
Ik heb bij de overstap van KPN naar Ziggo enige tijd geleden het subnet in het Ziggo modem (Connectbox) aangepast aan wat ik daarvoor ook gebruikte (192....
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.