Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 14.8KOplossingen
  • 20KDiscussies
  • 183KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Connectbox valt steeds uit Alleen-lezen Opgelost

SInds afgelopen weekend is de connectbox een paar keer uitgevallen. Internet en telefoon stopt er dan ineens mee.Nadat de connectbox na een minuut of 5 weer opgestart is, werkt alles weer, maar nu heb...

Kilroy door
Level 7
  • 187 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 48 Likes

Packetloss sinds een maand Opgelost

Hallo, Sinds een maand heb ik last van een instabiele verbinding en constant tussen de 5 en 10% packetloss.Na het bellen met de helpdesk werd mij verteld dat de WIFI van N-only naar BGN moest.Echter g...

discy door
Level 5
  • 55 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 20 Likes

DNS Outages 2 Opgelost

Goedendag, Ik had een paar weken geleden dit topic gestart: https://community.ziggo.nl/t5/Archief/DNS-outages/m-p/904754#M370598 Mij was het verzoek gedaan eens goed te testen of de DNS-outages ook re...

IP veranderen Opgelost

Ik zou graag mijn IP adres veranderd zien, niet omdat ik een ban heb of wat dan ook. Maar omdat men vermoed die iemand op een forum iets met mijn IP heeft gedaan. Heb al hulp gezocht bij pchelpdesk/be...

Email - submappen Opgelost

In Windows 10 heb ik mijn email account van Ziggo geïnstalleerd met daaronder een x-tal submappen, wanneer ik inlog via een andere PC (Firefox of Google Chrome) zie ik ze niet allemaal terug, eigenlij...

Dual stack/IPV4 Opgelost

Beste moderators, Op welke wijze kan er gerealiseerd worden dat mijn connectbox giga in Dual stack modem gezet kan worden zodat ik port forwarding kan gebruiken?

Erbst door
Level 4
  • 27 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 11 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen