Storing door Ziggo geconstateerd? Opgelost
Goedemorgen, Mijn ouders kregen onlangs deze mail hieronder van "Ziggo". Kan dit kloppen en is het 088 nummer van Ziggo? Ik kan dit namelijk nergens teru...
Goedemorgen, Mijn ouders kregen onlangs deze mail hieronder van "Ziggo". Kan dit kloppen en is het 088 nummer van Ziggo? Ik kan dit namelijk nergens teru...
Hoi, ik heb een speedtest gedaan en zijn dit de normale waarden? Download 51.4 Mbps en Upload 9.8 Mbps.Ik vind dat hij langzaam aan het laden is vandaar....
Beste, Ik heb all-in-one van Ziggo. Mijn hoofd router is een technicolor-tc7210 Daarnaast hebben wij op zolder nog een wifi booster Ziggo TP-link C7 Vand...
Hallo!Ik heb een vraag over wat mijn beste optie is in mijn situatie om mijn thuisnetwerk te verbeteren. Sinds we de upgrade naar een SmartWiFi modem heb...
In de afbeelding zijn de errors, van 10 dagen, te zien op het OFDM kanaal. Ik heb geen problemen en toch vind ik het vreemd. Iemand een idee? Mijn splitt...
Hallo allemaal, Vandaag tijdens thuiswerken een complete herstart van de Compal. Dit is echt onacceptabel. Vanaf 24-04-2022 is dit vaker gebeurt. De T3 t...
Good morning, My internet has worked perfectly until this morning, I can connect to the modem by wifi or cable, but I have no internet access either way....
Hello. I received a new media box. Unlike the older media box, the ethernet ports are blocked out, meaning i cant connect the ethernet cables i have in p...
Ik heb een vermoeden dat mijn Ziggo modem niet helemaal goed meer werkt en mogelijk anders is geconfigureerd dan voorheen. Nu wil ik contact komen met Zi...
Situatieschets (zie tekening)A- Ziggo modem staat op begane grond voordeur meterkast (0) (Wifi staat uit)B- Kabel van (0) direct naar een netgaer switch ...
Onder mijn ziggo account hangen twee mailadressen, één van de twee is nog een oud casema mailadres dat ik niet gebruik en ik wil het graag verwijderen, m...
Hallo, Ik heb een Tp-Link TL-SG10S switch die sluit ik aan op de connectbox en ineens is de snelheid gezakt van 300 naar 93.Modem hard reset gedaan maar ...
Hallo, Na jaren trouwe dienst moest ook mijn EPC3925 vervangen worden door een Connectbox vorige week, en sindsdien is het internet traag of instabiel zo...
Internet en tevens telefonie valt heel vaak uit. Er is hier een oude aansluiting qua bekabeling en splitter en de Ubee EVW3200is dus ook erg verouderd. M...
bij ons thuis hebben we last van bufferbloat veroorzaakt door de puma 6 chipset in de SmartWifi modem, zou deze omgewisseld kunnen worden door de Ubee UB...
Na de nieuwe toegestuurde witte modem in gebruik, valt regelmatig wifi weg en de verbinding is traag. De oude modem werkte prima. Volgens Ziggo info zou ...
Goedemorgen, Helaas is het mailadres van mijn Ziggo mail gehacked en zie ik dat de crimineel allerlei wachtwoorden aan het resetten is. Ziggo heeft inmid...
Vanaf 1 juli 2022 is het in alle Nederlandse woningen verplicht om optische rookmelders te installeren. Deze zorgen voor veiligheid en waarschuwen je wan...
Hallo,Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe connectbox. Het lukt niet om mijn Epson Stylus sx235W printer via WPS aan de connectbox te koppelen. De serv...
Hallo, ik ben nieuw op deze community.Sinds een aantal dagen heb ik een probleem met de UITGAANDE email.Blijkbaar is er bij ziggo iets veranderd (veiligh...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.