Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 14.8KOplossingen
  • 20KDiscussies
  • 183KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

nieuwe modem Opgelost

Komt onderstaande ook in andere gebieden aanbod?https://www.zeelandnet.nl/forum/stel-je-vraag-op-het-forum/internet-en-telefonie/217365-gezocht-testers-voor-sagemcom-fast3896

puppie door
Level 16
  • 2107 Topics
  • 55 Oplossingen
  • 872 Likes

ongewenst inkomend verkeer Opgelost

Hallo,Ik heb een Synology NAS en ik zie in de logs dat er verkeer vanuit het internet op verschillende poorten aanklopt.Ik heb een ziggo DOCSIS 3.0 modem die als NAT geconfigureerd is. Ik heb geen DMZ...

HanzG door
Level 1
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Veel packetloss Opgelost

Sinds enige tijd ervaar ik veel packetloss op mijn verbinding (ook rechtstreeks met netwerkkabel op modem)Modem al gereset, coax kabel naar modem vervangen, splitter er tussenuit gehaald, etc. Nu beld...

WiFi plots tergend traag Opgelost

Goede morgen, hierin huis een 300/30 internet verbinding. Bedraad haal ik deze waardes met gemak, geen probleem dus. Maar, tot een dag of wat geleden waren ook de WiFi waardes goed te noemen. Op de iP...

Hatolex door
Level 14
  • 966 Topics
  • 40 Oplossingen
  • 520 Likes

Wifi Pods problemen Onopgelost

Hi, Ik heb de WifiPods recentelijk geinstalleerd. Nu heb ik 2 problemen: 1) Speedtests wijzen uit dat mijn Wifi zonder Wifi Pods sneller is dan met. Zonder pods haal ik ~216 mbit - 345 mbit, afhanekli...

MM11 door
Level 2
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 10 Likes

mail historie verdwenen Opgelost

Van de week mails verplaatst naar een email-map onder Postvak In.O.a. mails mbt vakanties en andere reserveringen.Deze map nog een paar maal bekeken naderhand (bv om parkeerreserveringen te maken).Van...

mariov door
Level 2
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen