Internet valt weg (packet loss hop 1) en hoog aantal rs errors Onopgelost
Hey! Twee weken geleden ben ik aangesloten bij Ziggo, voorheen zat ik bij T-mobile en ging alles via het ISRA punt. Hierop heb ik destijds een monteur vo...
Hey! Twee weken geleden ben ik aangesloten bij Ziggo, voorheen zat ik bij T-mobile en ging alles via het ISRA punt. Hierop heb ik destijds een monteur vo...
Bij het verzenden van email krijg ik de melding: Serverfout: 421 Reactie van de server: 421 Cannot connect to SMTP server 212.54.42.9 (212.54.42.9:25), c...
Vorige week is mijn inbox leeggehaald door een hacker. Inmiddels heb ik mijn wachtwoorden veranderd. Is er nog een manier om de e-mails terug te halen? M...
Zonder ook maar iets veranderd te hebben duikt de uploadsnelheid van mijn PC (cable wired) van 10 Mbs naar nog geen 1 Mbs! Herstarten router en loskoppel...
Hoi, zou graag jullie advies willen. Ben niet technisch aangelegd, maar heb tot nu toe het aansluiten wel steeds gered... Maar heb nu een nieuwe modem Co...
ik ondervind de laatste weken problemen met synchroniseren van mail op meerdere apparaten. Ziggo mail werkt goed, maar mails via gmail komen onregelmatig...
Goedendag, Mijn internet is slechts 16 Mbps in plaats van 300 volgens Speedtest.net. Ik ben verbonden met ethernetkabel. Als ik inlog op mijn modem, geef...
Vanaf 16 juni jl worden bepaalde websites geblokkeerd door Safe Online. Ook als ik ze in het lijstje van Toegestane websites heb gezet. De browser die ik...
Ik heb sinds 1,5 maand ongevraagd een connectbox Giga gekregen van Ziggo. Die moest ik installeren, want mijn oude modem (Ubee) zou het na 14 dagen niet ...
Een maand gelden kwam ik er achter dat mijn technicolor 7200 modem niet meer in bridgemode wildeDit is een bekend probleem en wordt veroorzaakt door aanp...
ik probeer mijn port forwarding te doen. het is exrerne server die extern wilt bereiken maar dit lukt mijn niet van alles geprobeerd en de klanten servic...
Ik ben al jaren zeer tevreden klant van ZIGGO maar nu ben ik behoorlijk teleurgesteld.Sinds dat ik de Connect Box in gebruik heb gekregen en laten vervan...
Ik krijg mijn LSC lampen niet geconnect en alleen maar foutmeldingen. Alle lampen willen dat niet en heb dit probleem nog nooit gehad. Router al meerdere...
Situatie: desktop bekabeld gekoppeld aan netwerkhub (en daarmee met modem/router; connectbox). Laptop ook bekabeld gekoppeld aan netwerkhub. Op desktop d...
Beste allemaal, Sinds een dag of 3 kan ik plots geen mail meer versturen.Mijn Exchange server stond ingesteld op een send connector de smarthost smtp.zig...
Gebruik mij Ziggo momenteel een Alles-in-1 pakket complete (300/30 Mbits/s).Echter krijg momenteel via Ziggo speedtest (bedraad) niet de gewenste downloa...
Hallo, Ik heb een ConnectBox in bridge mode staan en ben voormalig UPC klant.Nu las ik het één en ander over activatie IPv6, maar vind daar erg weinig in...
Hallo,Ik heb nu al enige tijd problemen met mijn internetverbinding. Het lijkt gewoon of je in één keer geen snelheid meer hebt en een paar minuten later...
Kan mijn connectbox ingesteld worden op IP4 zodat de port forwarding ingesteld kan worden?
Na installatie van de nieuwe connectbox lijkt het of mijn oude SSID nog steeds werkt. Telefoon en laptop detecteren nog steeds het oude SSID en zijn er o...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.