Ziggo F sescure houdt ermee op Opgelost
Fsecure hield er plotseling mee op ?? Probeerde opnieuw te installeren maar lukt niet Krijg melding accounts-emea.f-secure.com weigert om verbinding te maken.Weer van alles geprobeerd firewall uitgesc...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Fsecure hield er plotseling mee op ?? Probeerde opnieuw te installeren maar lukt niet Krijg melding accounts-emea.f-secure.com weigert om verbinding te maken.Weer van alles geprobeerd firewall uitgesc...
Ik heb een connectbox in bridge mode staan. Ik woon in oud ziggo gebied en heb net zoals veel andere een brief gekregen dat op 1 december ipv6 beschikbaar komt. Ik heb als firewall een zone based Edge...
Greetings, Recently I got the SmartWifi modem Giga and it seems only IPv6 is supported and the firewall can't be configured to only allow certain IPs or ports, it blocks all inbound connections if it'...
Hallo mijn zonnepanelen en mijn router werken volgens de fabrikant niet goed samen.Ik moet ziggo vragen om 5 poorten open te zetten en veranderen met andere waardes.Ziggo zegt dat ik dat zelf moet doe...
Vraagje voor mijn buurman. Deze heeft, net als ik, gisteren een nieuwe ConnectBox Giga gekregen (vernieuwing netwerk in omgeving Tilburg). Hij heeft echter nog een oud AOP hangen. Deze ziet er echter ...
Hoe kan ik apparaat met leasetijd permanent verwijderen uit de lijst van gereserveerde IP-adressen in mn router?Het apparaat is offline maar blijft ertussen staan.Ik wil het apparaat opnieuw toevoegen...
Hi, Ik heb al denk ik meer dan 8 jaar + een ouder modem (Technicolor TC7200). Is er een mogelijkheid om een nieuwe te krijgen? Internetverbinding is al jaren niet best. Met vriendelijke groet, Bas
Beste lezer, Sinds dat ZIGGO UPC heeft overgenomen zitten wij thuis (internet en TV) al bij ZIGGO, echter nooit problemen gehad en zeer tevreden over de service (nog altijd).Sinds 1.5 of 2 jaar hebben...
Beste Ziggo, Graag wil ik de wifi pods retourneren en de huur opzeggen. Ik gebruik momenteel de TP-Link. Die werken prima. Mvg. Marco
Hello! I need to port forward on my modem, but it's not possible. I saw on the community forum that only a Ziggo moderator can adjust the modem for that. Please I need some help to active these option...
https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Connectbox-en-vpn/td-p/848241 @Cecilia of andere ziggo medewerker. In dit topic staat dat je je modem kan laten omruilen voor een modem zonder wifi. Zou je dit v...
Ik heb nog een oude Ubee EVW3200. Ik heb een bekabelde internet aansluiting in gebruik. Er zitten nog drie aansluitingen achter een sticker met de tekst “ verwijder deze sticker als u een router+WiFi ...
Rechtstreeks van het modem naar ziggo.nl 300 packets transmitted, 294 packets received, 2% packet lossround-trip min/avg/max = 10.000/50.680/640.000 ms van mijn pc naar het modem ing statistics for 19...
Ziggo, Bij het zoeken naar het issue dat outbound port 445 geblokkeerd wordt door Ziggo, stuit ik alleen op ge-archiveerde post waarin geen oplossing wordt geboden. Kan ziggo aangeven waarom ze bij hu...
Net de UBC1318ZG ontvangen en aangesloten. Internet werkt.Verbinding gemaakt naar het modem, ingelogd met het wachtwoord dat achterop de modem stond. Vervolgens een nieuw wachtwoord opgegeven bestaand...
Beste allen, Ik heb de volgende vraag. Ik heb de smart wifi pods ontvangen om het netwerk te versterken. Op het moment heb ik via de connectbox 2.4 en 5 ghz. Mijn security cameras (eufy) en slimme deu...
In de zoektocht naar de problematiek die ik eerder heb gehad zoveel mogelijk op te lossen. De verbinding die wel eens dropt naar lage snelheden is mijn AOP vervangen. (verbinding die dropt van 300mbit...
Op 13-01-2022 een mailtje gekregen van Ziggo met aanbieding gratis verdubbeling internetsnelheid gedurende 12 maanden. (zie bijlage Verdubbeling snelheid) Om een lang verhaal kort te maken zou dit nie...
Ik wil het wachtwoord van mijn Chello e-mail adres wijzigen in Mijn Ziggo maar dit Chello e-mail aders is daar helaas niet terug te vinden. Als ik kijk in Mijn Ziggo onder Producten/Internet/E-mail ad...
Ik heb sinds korte tijd ook het Gigabox Modem en bij mij is de snelheid niet beter geworden, maar valt de verbinding ook geregeld weg of is de performance zeer slecht. Er is al een monteur langs gewee...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
40 | |
9 | |
7 | |
6 |