Poor Internet connection after replacing modem Opgelost
I was recently sent a new modem (SmartWifi) and had to replace my old one (Technicolor TC7200), which had been deactivated. Since switching over, the Int...
I was recently sent a new modem (SmartWifi) and had to replace my old one (Technicolor TC7200), which had been deactivated. Since switching over, the Int...
Sinds vanmorgen krijg ik bij opening van een willekeurige site een nieuw tabblad met een verzoek van F-Secure over Privacy. Bij F-Secure weten ze van nik...
Ik heb thuis een Brother MFC-J5730W printer verbonden via WIFI met mijn laptop/computer. Nu kan ik eigenlijk sinds ik Ziggo Safe Online heb geinstalleerd...
Beste mensen, Ik gebruik al een aantal jaar bovengenoemde ASUS laptop. Ik heb momenteel een Ziggo abonnement waarbij ik 75MBPS internet snelheid zou moet...
Emclient vraagt naarAccountnaam. Is dat mijn naam of mijn emailadres? Inlognaam. Ook hier, wat bedoelen ze, waar vind ik die?Bij authentificatie keus uit...
Van de ene op de andere dag kan ik geen mails meer verzenden met Outlook via Ziggo. Ik ben al jarenlang klant en heb daarom een quicknet account en dus o...
Hoi weet iemand waarom er opeens smart wifi vermeld staat bij mijn AP? in de smartwifi app zie ik ook geen optie meet om de boel te optimaliseren. heeft ...
Beste community,Ik ben onlangs verhuisd naar mijn nieuwe woning en ben inmiddels in het trotse bezit van een ziggo installatiepakket. Ik heb er niet veel...
Het oude UPC gebied zou eindelijk naar Ipv6 Dual Stack Full kunnen gaan en inderdaad zit ik nu EINDELIJK daarop, maar het werkt niet. Op mijn Ipv6 Intran...
geachte Heer / mevrouw, De volgende vraag: Via mijn Dyn account inloggen op mijn Nas poort, gaat niet meer sinds mijn giga modem. Met het oude modem kon ...
Het opstarten van ziggo webmail gaat tegenwoordig wel erg traag. Vaak pas na 45 minuten zie ik in de inbox..Cookies en geschiedenis verwijderen helpt nie...
Onlangs is de kabel tussen de eindversterkerkast en de meterkast vervangen (60 meter)Ook het aop, splitter en kabels zijn vervangen. Nu zag ik dat er wee...
Ik ben nu een paar weken in het bezit van een nieuw Gigabit modem, maar vind de wifi helemaal niet stabiel. Met het vorige modem had ik deze problemen he...
Outlook 2016 (365) werkt niet sinds Ziggo update donderdag 26 mei. Ik kan geen mails ontvangen of versturen. Verder kan ik ook niet in de Ziggo webmail. ...
Fase 1. Uitgaande email werkte niet fout code 0 x 80042109. Contact gezocht met Ziggo. Servernr. Uitgaande mails verandert van 25 naar 587. Melding weg. ...
Wij kunnen sinds 2 dagen geen email meer versturen via outlook. Er zijn geen instellingen veranderd. Ontvangen can email gaat nog wel. Bericht blijft in ...
Af en toe doe ik via WiFi met mijn Smartphone een test met Speedtest.Tot voor kort waren 4 resultaten te zien: ping, download, upload en jitter.Nu kan je...
Goedendag, Sind enige jaren is er het probleem dat op dagelijkse basis het 2,4Ghz of 5 Ghz (soms ook beide) geen internet meer doorlaten. Bijzonder is da...
Wanneer ik via mijnziggo.nl mijn Internetsnelheid ga verhogen middels een upgrade van pakket Internet & TV start naar pakket Internet & TV complete, hoe ...
Goedenavond mij krijg de laatste tijd veel onbekende apparaten in mijn deco app te zien elke keer zet ik ze op de zwarte lijst en de volgende staat er al...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.