Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 24.6KOplossingen
  • 48KDiscussies
  • 156KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Spotnet werkt niet meer - downloadlimiet bereikt. Opgelost

Na heel lang en plezierig gebruik van Spotnet 1.9.0.5 kreeg ik gisteren plots de melding: gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist.Ik gebruik de news.ziggo.nl nieuwsserver, poort 119. De gebruikersnaam...

Wifi wachtwoord aanpassen Opgelost

Hoi,Ik wil graag mijn Wi-Fi wachtwoord veranderen maar krijg dit niet voor elkaar. Bij het inloggen word er gezegd dat mijn gebruikersnaam niet overeen komt. Heb daarom mijn gegevens opnieuw opgevraag...

Oes door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifi booster kan IP-adres niet ophalen (uitbreiding set) Opgelost

Vandaag de wifi booster via het stopcontact op 1e verdieping aangesloten Werkt meteen goed. Toen de wifi booster uitbreiding set op zolder via het stopcontact aangesloten. De lampjes die moeten brande...

Claudje72 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

mesh wifi nodig? Opgelost

ik heb ziggo modem en nog niet alle kamers voorzien met wifi verbinding. Is het nodig een MESH WIFI systeem te kopen, of multi room wifi al genoeg

choo door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

port 53 Opgelost

hallo, ik wil port 53 forwarden; ik draai thuis een linux server en die heeft DNS toegang nodig. Is er een manier om toch port 53 open te stellen op de router?

rgwvis door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Microsoft Office 365 - taal wijzigen in Outlook Opgelost

Goedemiddag allen,Ik wilde voor mijn vrouw een email adres aanmaken. Zelf gebruik ik al jaren casema.nl, dus bij de eerste optie zag ik staan @ziggo.nl. Goed ik een mail aangemaakt en opent outlook 20...

PapaDena door Stamgast
  • 81 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 26 Likes

Gegevens oude laptop naar nieuwe laptop Opgelost

Goedemorgen,Mijn laptop is aan vervanging toe een nieuwe is besteld. Op welke manier-ik heb het nog nooit gedaan-kan ik de gegevens van de oude afhalen en op de nieuwe installeren? groet.

PapaDena door Stamgast
  • 81 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 26 Likes

Activeren IPv6 Onopgelost

Goedemiddag,Zojuist heb ik met de klantenservice gebeld omdat ik graag ipv6 wil gaan gebruiken. Echter heb ik alleen ipv4 op mijn ziggo modem op dit moment. De klantenservice vertelde mij dat ze dit v...

FTP geblokeerd (PCExtreme webhost) Opgelost

Hallo, ik gebruik PCExtreme voor mijn webhost. sinds PCExtreme heeft hun webhosting verhuisd naar cloud hosting een paar weeken geleden, kan ik niet meer een verbinding maken met FTP naar mijn website...

VPN verbinding hapert na overgang van OpenVPN naar IKEv2 Opgelost

Beste Ziggo/andere forumgebruikers,Ik gebruik al tijden een VPN met Tunnelblick. Tunnelblick is de OpenVPN-implementatie voor macOS. Dit heeft altijd prima gewerkt.Sinds kort heeft mijn VPN provider e...

dennis16 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Haalt opeens de helft van de vorige snelheid Opgelost

Hi,Sinds vandaag valt het me op dat ik nog maar de helft haal van de snelheid. Waar ik voorheen makkelijk rond de 450 mb zat qua download haal ik nu maar 250 mb. Uploaden haalt hij wel de snelheid. Vi...

noah2003 door Gedreven Meedenker
  • 30 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Netwerk snelheid - wordt dit nog sneller? Onopgelost

Momenteel heb je al apparaten ( NAS) met een 10Gbps snelheid.Maar ik denk de Connectbox Ziggo dat momenteel nog niet aan kan.Weet iemand of dat nog gaat gebeuren ?

hb1295 door Raadgever
  • 254 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 40 Likes

Laptop wel verbinding met connectbox, maar geen internettoegang Opgelost

Na installatie door de ziggo monteur heb ik met al mijn apparaten gewoon internet, muv mijn laptop.Verbinding maken met de connextbox maken lukt gewoon. Alleen zowel via utp als via WiFi maakt de lapt...

Ihofker door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Hogere latency sinds extern IP-adres in andere range Onopgelost

Ik heb een Ziggo Connect Box (staat er al jaren) welke in Bridge Mode staat, zodat mijn Ubiquiti Security Gateway het gehele netwerk beheert.Nu heb ik even terug de gateway vervangen waardoor er een a...

dddd door Gedreven Meedenker
  • 23 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Voorgestelde contactpersonen Opgelost

Als je via Ziggomail een nieuw bericht wil sturen en je begint een emailadres in te vullen, krijg je een hele lijst te zien waar je dan uit kunt kiezen. Deze lijst staat vol met adressen die je ooit e...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen