E mail installeren op telefoon (IMAP en SMTP?) Opgelost
Weet iemand wat ik invul bij instaleren email op telefoon imap en smtp
Weet iemand wat ik invul bij instaleren email op telefoon imap en smtp
Kudo’s Ziggo! De periodieke snelheidsverhoging komt er weer aan!
Fijne pasen allemaal, sinds van de week staat mijn verbinding opeens op Partial Bonding DS, ook na meerdere herstarts is hij nog in Partial bonding. ik h...
Vandaag mijn nieuwe Modem Connectbox Giga aangesloten. Ik wilde graag het interne netwerk weer aanpassen als voorheen. Onder DHCP de standaard waarden aa...
Medio vorig jaar of nog iets eerder is een monteur op bezoek geweest en heeft destijds een nieuw AOP geplaatst. Op dat moment was de snelheid, uit mijn h...
Hallo forum, Na eindeloos gezeur met wifi door het hele huis heb ik nu de TPlink set (3 stuks) al een tijd en die werken erg goed. Helaas is er een slaap...
Hallo,Ik woon in een nieuwbouw appartement en heb een Smart Wifi modem waar ik een kleine meter vandaan zit met mijn laptop. In de woonkamer hem ik een S...
Hallo, ik ben sindskort verhuisd. Op mijn oude adres een technicolor tc2700 in bridge modus met daaraan 1 netgear router en twee netgear routers in acces...
Uitgaande KNPmail (planet) werkt recentelijk niet meer via de Ziggo SMTP server poort 25. Inmiddels (chat) contact met Ziggo support gehad maar die sture...
Al enige tijd problemen met het inloggen via een Draytek smart vpn verbinding, Ziggo heeft mijn internet omgezet naar een IPv4 en daarna deed hij het eve...
@tobiastheebeschreef: Via de community kan een UBC1318ZG worden toegestuurd, maar voor dit modem is het van nog groter belang om de installatie en het si...
Hoe zorg ik er voor dat als ik de instellingen aanpas van POP3 naar IMAP dat ik nog eenvoudig toegang heb tot mijn oude emails die ik voor de wijziging h...
Goedendag @Ziggo , ik zou ook 2 pods willen uitproberen als het nog mogelijk is.
Wie kan me van mijn internetblokkade af helpen !Betaal me blauw aan ziggo elke maand en ze sluiten abrubt, zonder enige kennisgeving alles af.ik heb geen...
Als opvolging op: https://community.ziggo.nl/t5/Archief/ConnectBox-met-veel-power-resets/td-p/935010 Het blijkt nog steeds 'hommeles', gisteravond meerde...
Sinds ik de Deco's hier heb staan, kan ik niet meer bij mijn Omnik pv inverter.. alles gereset, maar ik zie de ssid van de Deco niet in de ssid lijst sta...
Ik kan sinds een dag geen verbinding meer maken met mijn beveiligde werkaccount bij de gemeente. De VPN (Air VPN) kan ook niet ingeschakeld worden net al...
Ik werkte al geruime tijd met 3 Deco M9 plus devices van TP link, geconfigureerd als Access Point, waarbij de hoofd Deco was aangesloten op 1 van de ethe...
Hallo allemaal. Sinds kort heb ik Ziggo internet en TV, vergeleken bij Youfone een hemel op aarde.Maar het vreemde is dat ik via de coax wandcontactdoos ...
Beste meneer/mevrouw, Sinds gisteren heb ik mijn ziggo aansluiting geinstalleerd zonder problemen. Nu wil ik de pods installeren middels de smart wifi ap...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.