Uitrol van Giganet - meer informatie? Opgelost
Beste allemaal, Ik ben vooral erg nieuwsgierig wanneer de uitrol plaats vind van giganet in onze woonplaats (Delfzijl) ik weet niet of er iemand is die d...
Beste allemaal, Ik ben vooral erg nieuwsgierig wanneer de uitrol plaats vind van giganet in onze woonplaats (Delfzijl) ik weet niet of er iemand is die d...
Goedemiddag, In de instellingen van mijn Connectbox, zie ik bij poort-forwarding, dat mijn Android mobiel (toegekend ip adres komt overeen) een regel hee...
Hoi allemaal, De afgelopen tijd is het regelmatig - in ieder geval wekelijks tot een paar keer per week - voorgekomen dat onze internetverbinding uitvalt...
heb een abonnement voor 300 MB download maar in werkelijkheid 30 MB of lager. Vorig jaar nieuwe modem gekregen, Connectbox CH7465LG. Ben alleen, 4 m vana...
Helaas kan ik geen mail verzenden.Krijg de volgende melding:Zijn er meer personen met dit probleem?
Bij invullen gegevens ziggo in outllook 2007 om te e-mailen werkt het niet om te verzenden of te ontvangen. Met medewerker van ziggo geprobeerd en helema...
Hallo, Een tijd terug heb ik wifibooster pods gekregen, en het heeft voor ons geen toegevoegde waarde, dus wil ik ze graag retourneren. Alleen kan ik ner...
Heb net het giga modem gekregen. Ik probeer het interne IP-adres van het modem aan te passen, zoals ik dat ook in het vorige modem van ziggo heb gedaan. ...
Kan op mijn connectbox ipv6 uitgeschakeld worden?
Hallo Community,Een wat rare vraag, maar heeft er iemand ooit meegemaakt dat een Microsoft Exchange Account (deze is van de Universiteit Twente) niet ver...
Hallo allemaal, Hier ben ik weer na een aantal maanden,De verbinding is in de tussentijd nog steeds niet altijd stabiel geweest maar het (leek) wat beter...
Sinds een aantal weken heb ik mijn vertrouwde UBEE modem moeten vervangen door een Connectbox. Sindsdien is het alleen maar ellende met de internet verbi...
Beste Lezer, Als ik mijn bestelling wil volgen online, krijg ik al 3 dagen onderstaande melding, Weet iemand wat er aan de hand is en wat ik er aan kan o...
Ziggo, AUB mijn profiel aanpassen zodat ik, "in" mijn router, bij poort-forwarding, op "voeg nieuwe regel toe" kan klikken. Bvd, Frank.
Hey!Ik heb hier wel is licht over gesproken in een ouder topic.Ben toch vanuit de klantenservice doorverwezen naar het forum.Ik vraag me af of er iets te...
Sinds een ruim een week werkt terugkijken niet niet meer. Als ik Ziggo Go opstart op de computer kan ik geen programma,s terugkijken. Wat in elektronisch...
Ik woon in voormalig UPC gebied en voor een hele lange tijd was het niet mogelijk om IPv6 te krijgen als het modem in bridge modus stond. Bij Ziggo gebie...
Goedendag allemaal,Ik heb een TP-link 610 aangesloten op Ziggo connectbox , maar ik krijg geen beveiligd netwerk geïnstalleerd. Ik krijg de melding "onbe...
Beste, ik heb momenteel een Connectbox staan voor mijn zakelijke verbinding via Ziggo.Ding springt om de haverklap van Bridged mode af dus maar besloten ...
Hoi, Ik ben recent verhuisd en na de verhuizing ervaar ik regelmatig problemen met mij internet verbinding zowel via wifi als bekabeld . Het ziet er naar...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.