Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

  • 14.8KOplossingen
  • 20KDiscussies
  • 183KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Website niet bereikbaar Opgelost

Sinds 24 maart 2022 is de website www.deborahsadministratie.nl niet meer bereikbaar. Ook de achterliggende webmail kan ik niet bereiken.Ik heb het modem al gereset (connectbox) naar factory defaults m...

kajr door
Level 2
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Installatiepakket Opgelost

Op 13 juni a.s. stap ik over van KPN naar Ziggo. In hoeverre kan ik er zeker van zijn dat in de wijkkast de doorschakeling is gemaakt en dat ik niet na zelfinstallatie merk dat er geen signaal op staa...

TonM1965 door
Level 5
  • 61 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 22 Likes

safe online Opgelost

Beste community, Als Ziggo klant heb ik onder andere gekozen voor Safe Online. Normaal verschijnt op je telefoon een icoontje dat dit beveiligingsprogramma geïnstalleerd is. Sinds enige tijd zie ik da...

jim53 door
Level 4
  • 40 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 12 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen