Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 24.6KOplossingen
  • 48KDiscussies
  • 156KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

e-mail adressen verwijderen Opgelost

Weet iemand hoe ik e-mail adressen kan verwijderen? Als ik in wil loggen op ziggo mail verschijnen er mail adressen die eerder zijn gebruik. hiervan wil ik er verwijderen. Hoe doe ik dat???

TheIndian door Gedreven Liefhebber
  • 38 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 7 Likes

Van vast naar dynamisch IP adres Opgelost

Ik zie op ziggo wat de twee begrippen inhouden, maar hoe kom je er achter of het in jou specifieke situatie geschikt is om van een abo met vaste ip adres naar abo met dynamische ip adressen te gaan? W...

WWklavier door Gedreven Meedenker
  • 27 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Packetloss bij het gamen Opgelost

Sinds nog niet zo'n hele lange tijd ervaar ik hinder van packet loss bij het gamen. Het is een packet loss van rond de 15. Ik heb een high end game pc met standaard een latency van 1ms. Dit is voor de...

Larsemans door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Dynamic ipv4 adres en portforwarding Opgelost

Ik maak gebruik van portforwarding op mijn connectbox om van buitenaf mijn thuisnetwerk te benaderen. Ziggo gebruikt dynamic ip adressen en die wisselen van tijd tot tijd. Dit kwam de laatste tijd spo...

Ome Jopie door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Internet snelheid over kabel niet wat het hoort te zijn. Opgelost

Ik heb een abonnement van 300 mbps. Als ik naast mijn conectbox modem zit en verbinding maak met de 5 ghz optie ontvang ik 290 mbps (Volgens Speedtest by Ookla). Als ik een kabel vanuit de conectbox d...

Ayoub3lh door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wifi is heel slecht Opgelost

Vandaag hebben de ziggo monteurs mijn nieuwe internet geinstalleerd. Wij hebben een 300 mbps abonnement genomen en de internet snelheid over de internetkabel was dus super snel. Maar de wifi is versch...

Ayoub3lh door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wifi snelheid / verouderde modem? Opgelost

Hallo,Ik heb een Cisco EPC3925 modem (van destijds UPC) in de meterkast staan. Hieraan had ik een Apple Airport Express (2e gen model A1392) gekoppeld met een ethernet kabel, de Cisco modem in bridge ...

mausman22 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slechte wifi door zonnecellen Onopgelost

Trage wifi? Dat kunnen de zonnecellen van de buurman wel eens zijnSlecht geïnstalleerde of kwalitatief ondermaatse zonnepanelen blijken letterlijk stoorzenders voor draadloze apparatuur. Trage wifi? D...

Nick999 door Expert
  • 3912 Topics
  • 224 Oplossingen
  • 1073 Likes

Map Verzonden items verwijderd, mails weg Onopgelost

beste lezer,ik had twee mappen verzonden items, waarin mijn verzonden mail lukraak verdeeld was. Om dit te ordenen heb ik de inhoud van de ene map verplaatst naar de andere. Vervolgens heb ik alle mai...

bert53 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan ik een Back Up maken van de Connect Box instellingen? Opgelost

Na twee dagen afwezigheid bleek vanavond bij thuiskomst mijn Connectbox opeens terug naar standaard instellingen gegaan te zijn (IP adres, SSID, inlog password, etc.). IK mag nu al mijn portforwarding...

Frans W door Stamgast
  • 46 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 11 Likes

Connectbox restart vanzelf. Opgelost

Sinds 2 dagen geleden reset de connectbox zichzelf, ik heb hem al een paar keer zelf gereset, maar geen geluk. Ik zou niet weten wat er aan de hand is, heeft iemand een idee? Alvast bedankt!

Dylan0510 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Chantage??? Opgelost

Ik kreeg onderstaande mail. Klinkt allemaal heel dreigend.Wat moet ik doen?Is er iemand die mij hiermee kan helpen?Ik heb je apparaat XXXXX@live.nl gehackt en je hebt nu een probleem ...ТТвой кошм...

ABZXY door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Heb ik ook een Ziggo e-mailadres? Opgelost

Ik heb al een abonnement bij Ziggo sinds het nog UPC was. Mijn mailadres eindigt dan ook op @upcmail. Ik vraag me af of ik nu ook een mailadres heb welke eindigt op Ziggomail of zoiets?

Port Forwarding - possible on Ziggo modem? Opgelost

hello, hope it's ok if i write in English, i dont speak any dutch, just moved to AMS recently I just got the Ziggo router up and running and seems cool, i have the white box and i wanted to ask if it...

gabrio81 door Liefhebber
  • 27 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

VOIP werkt niet meer na nieuw Connect Box modem Opgelost

Hallo allemaal. Sinds ik mijn oude UBEE modem heb vervangen voor een Connect box krijg ik 'Registratie bij provider mislukt' op mijn Siemens S850A GO Voip telefoon. Gisteren deed de telefoon het nog e...

tv/internetstoring Purmerend Onopgelost

IIk denk dat er vast wel mensen gaan bellen...

Nick999 door Expert
  • 3912 Topics
  • 224 Oplossingen
  • 1073 Likes

Samsung tv geen internet mogelijk (draadloos en bedraad) Opgelost

Ik heb sinds gisteren het probleem dat mijn Samsung TV zowel bedraad als via WiFi geen verbinding maakt met internet.De foutmelding die ik krijg op de tv luidt:"Verbonden met het kabelnetwerk, maar ni...

Waar vind ik mijn gegevens van de Ziggo Wifispots? Opgelost

waar vind ik de gegevens van wifi hotspot van ziggo? Vroeger stond dat bij mijn produckten maar nu kan ik het nergens vinden

surfoma door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen