Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 14KOplossingen
  • 19.2KDiscussies
  • 178KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Email versturen Opgelost

Ik kan op mijn smartphone ineens geen mail meer versturen met mijn quicknet adres. Krijg elke keer een antwoord van mailer-deamon dat de mail niet kon worden afgeleverd. Op mijn laptop lukt het wel. W...

Lage internetsnelheid Opgelost

Mijn internetsnelheid is veel te laag (6 Mbps). Volgens de ziggo speedtest is de uploadsnelheid zelfs hoger dan mijn downloadsnelheid. Mijn aansluiting is te zien op de bijgevoegde foto. Mijn pc is be...

torx door
Level 1
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

No RF signal Opgelost

Hello i need some helpMy connection stopped completely today at 7:25 in the morning I tried everything, including reseting the modem Then i checked the modem page: (attached) it says no RF signal 1. I...

Ziggo Safe online Opgelost

Volgens mijn account heb ik Ziggo Safe online. Het is echter al enkele weken niet meer zichtbaar. Alleen in Launchpad van mijn MacBook zie ik het logo nog. Als ik aanklik, gebeurt er niets. Ik weet oo...

Peet7 door
Level 1
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Lage upload PS5 Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Ik heb pas geleden mijn abonnement verhoogt van 300Mb naar 1Gb/50upload. Met tv kijken gebruik maken van internet geen enkel probleem zeer tevreden. Mijn ps5 daarintegen pakt een veelste lage uplo...

Eren28 door
Level 4
  • 30 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen