wifibooster is wachtwoord kwijt Opgelost
mijn wifibooster vraagt spontaan om wachtwoord. het wachtwoord dat ik er in gezet heb, werkt niet meer.Gr. Henk
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
mijn wifibooster vraagt spontaan om wachtwoord. het wachtwoord dat ik er in gezet heb, werkt niet meer.Gr. Henk
Als ik wifispots wil instellen met smart wifi app op mijn iphone krijg ik een melding dat het certificaat niet is geinstalleerd is, meer informatie ? Dan installeer profiel oke. Dan komt er een meldin...
Heb hoofd-DECO en één sub DECO aangesloten. De laatste (van drie) blijft rood pulseren. Resetten in opstartfase (geel) en in pulserend rood lukt niet. De laatste staat op < 2 meter van hoofd DECO af. ...
Ik krijg een foutmelding dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de IMAP e-mail server. Neem contact op met de internetprovider: Zie onder: **Moderator: Bijlage aangepast, zichtbaar mailadres ve...
Na het spanningsloos maken van mijn Marantz NR1504 en opstarten, is Airplay ongeveer 1 minuut zichtbaar op mijn Apple apparaten (bijvoorbeeld iPhone 12). Daarna valt de verbinding weg en krijg ik de M...
Ik kan op mijn smartphone ineens geen mail meer versturen met mijn quicknet adres. Krijg elke keer een antwoord van mailer-deamon dat de mail niet kon worden afgeleverd. Op mijn laptop lukt het wel. W...
Hallo, wij hebben zakelijk een Connect MKB Internet Pro abonnement met Cisco modem tevens hebben we 2 Next mediaboxen samen met een Quantis radiotuner.De AOP aansluiting is nog voorzien van een SQ601 ...
Ik heb sinds gisteren zonnepanelen en dien nu alles volgens de leverancier goed is ingesteld ook de juiste poort open te zetten ( 5279 ) om alles via de app te kunnen aflezen, deze geeft aan als ik in...
Mijn internetsnelheid is veel te laag (6 Mbps). Volgens de ziggo speedtest is de uploadsnelheid zelfs hoger dan mijn downloadsnelheid. Mijn aansluiting is te zien op de bijgevoegde foto. Mijn pc is be...
De smart WiFi app werkt niet ik kan niet inloggen Ik krijg telkens dezelfde melding Oeps er is wat fout gegaan Ik gebruik een I phone en I pad met iOS 15.2.1 Wie weet er een oplossing .? Heb alles ged...
Hallo, Probleem:Onlangs heb ik mijn internetabonnement verhoogd van 300 mbps naar 1000 mbps. Op mijn MacBook Pro haal ik een downloadsnelheid van ~950 mbps (Ookla speedtest). Echter, op mijn Samsung t...
Goedemorgen,Sinds de er in de nacht van 08/02/2022 en 09/02/2022 een update is geïnstalleerd door Ziggo, doet mijn VPN verbinding het niet meer. Gisteren reeds gebeld met de helpdesk van Ziggo. De med...
Ik wil de wifi in huis optimaliseren. Ik heb een smart wifi modem en 4 wifipods in huis. Onder het "tablad" Apparaten krijg ik alle devices in beeld en welke privéapparaten waar zijn "aangesloten". Al...
Goedemorgen, Sinds kort is de (grijze) taakbalk in mijn Ziggo Webmail in Firefox met daarin oa het Ziggo logo, de Vernieuw knop en de Instellingen knop verdwenen. Ik zie nu alleen maar een wit vlak. A...
Sinds een week gebruik ik de beta versie van App tracking prevention van Duckduckgo op mijn Android telefoon. Dit is nieuwe optie in de Duckduckgo browser. Van alle apps op je telefoon wordt nu gecont...
Ik ben nu voor de tweede keer door Ziggo geblockt vanwege een vermoeden van email spam.Het gaat om een oud Chello email account, dat ik zelf nooit gebruik. Ik ontving de bekende dreigmail die om bitco...
Hello i need some helpMy connection stopped completely today at 7:25 in the morning I tried everything, including reseting the modem Then i checked the modem page: (attached) it says no RF signal 1. I...
Volgens mijn account heb ik Ziggo Safe online. Het is echter al enkele weken niet meer zichtbaar. Alleen in Launchpad van mijn MacBook zie ik het logo nog. Als ik aanklik, gebeurt er niets. Ik weet oo...
Hi, Ik heb pas geleden mijn abonnement verhoogt van 300Mb naar 1Gb/50upload. Met tv kijken gebruik maken van internet geen enkel probleem zeer tevreden. Mijn ps5 daarintegen pakt een veelste lage uplo...
De laatste tijd zit onze laptop regelmatig vast. We zien dan een blauw scherm in een dos-achtige omgeving.Daarin is vermeld dat we te maken hebben met Aprio Setup Utility.Kan iemand me vertellen hoe i...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
41 | |
9 | |
7 | |
7 |