Modem Bridge mode werkt niet meer (geen DHCP/IP) Onopgelost
Hallo community, Sinds omstreeks 13:38 vandaag viel mijn internet weg. Aangezien er verder geen storingen gemeld werden ben ik zelf op onderzoek gegaan e...
Hallo community, Sinds omstreeks 13:38 vandaag viel mijn internet weg. Aangezien er verder geen storingen gemeld werden ben ik zelf op onderzoek gegaan e...
Recent ontving ik een brief dat mijn Cisco modem uit 2012 verouderd zou zijn en vervangen zou moeten worden. Op dat moment dacht ik er eigenlijk niet vee...
Tijdens de vakantie is de camera opgehouden te werken op I phone of Android tablet. Vreemd is, dat hij hij thuis wel zichtbaar is op de Windows PC. Aan i...
Werk veel thuis.Netwerk geeft geregeld problemen. Vaak slechte performance. Moet ik de pods weer opnieuw installeren. Om een stabiele verbinding te krijg...
Hallo, Ik heb een Google Nest Protect en een Nest Cam die tijdens de installatie allebei mijn Ziggo wifi netwerk niet zien waardoor ik deze dus niet kan ...
Hoi, ik heb een probleem met de app ‘smart WiFi’ krijg telkens de melding dat ik niet met de server kan verbinden. Dit is bij meerdere apparaten.
Als ik inlog op de ConnectBox (192.168. etc) en ik kijk bij Verbonden Apparaten, dan zie ik geen iPhones staan. Ook de MAC-adressen van de iPhone staan n...
Ik wil mijn email adres overzetten naar ander ziggo account. Als ik bij het ene account verwijder, kan ik dan bij ander account hetzelfde emailadres aanm...
Sinds deze week is de snelheid van mijn internetverbinding verlaagd. Ik heb het basic abonnement; bij een vorige verhoging (volgens mij in 2020) was mijn...
Hoi, Ik heb mijn mobiel terug moeten zetten naar fabrieksinstellingen... En nu werkt de smartwifiapp niet meer... De modem, pods e.d. staan er wel in maa...
Hoe kan het dat sinds de Downloadsnelheid van 75 naar 100 Mbit/s de speedtest van 75 naar ca. 25 Mbits/s is gegaan. Op mijn Laptop is hij gewoon 100, op ...
Beste community, Ik heb de volgende setup:Ziggo Connect box in bridge mode - Netgear Nighthawk R7000 - Internetkabel naar mijn PC. Het probleem is dat ik...
De afgelopen dagen werd het internet steeds iets slechter. Sites die af en toe slecht of niet laden en een aantal T3 errors bij de Upstream in de connect...
Camera niet meer te benaderen na nieuw modem, hoe kan ik dat oplossen?nieuw modem / cameras
Kan geen email verzenden; er wordt geen verbinding gemaakt.
ik kan nog wel mail via de telefoon ontvangen maar dit lukt niet meer op de computer. Weet iemand wat ik kan doen?
Hallo,Graag wil ik de UPnP en port forwarding settings kunnen aanpassen, maar kan deze niet zien. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.
Hallo, Momenteel maak ik gebruik van het internet max pakket via de witte ''smartwifi/connectbox'' modem icm de witte bekabelde wifibooster (lijkt op een...
Kan niet inloggen op ziggo mail, krijg de melding fortinet niet goed geconfigureerd, maar ik heb fortinet helemaal niet, hoe los ik dit op?
Hello, today I received the Ziggo modem package and I have successfully followed all the steps and set-up the network. It shows my phone as connected but...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.