Uitgaand email niet meer mogelijk? Onopgelost
Hallo, ik ben nieuw op deze community.Sinds een aantal dagen heb ik een probleem met de UITGAANDE email.Blijkbaar is er bij ziggo iets veranderd (veiligh...
Hallo, ik ben nieuw op deze community.Sinds een aantal dagen heb ik een probleem met de UITGAANDE email.Blijkbaar is er bij ziggo iets veranderd (veiligh...
ik kan niet inloggen op mijn of in mijn mailbox. opgeslagen mails verdwijnen. Iemand een idee wat dit is?
Beste lezers, kan mij iemand helpen ?. Wij hebben Ziggo en nu wil ik graag via mijn Ziggo modem op onze slaapkamer internet hebben. Kan dit via de Ziggo ...
Beste lezers, Wij hebben de devolo magic 2 lan 1-1 starters kit gekocht. nu hebben wij Ziggo met: 300 mbps downloadsnelheid en 30 mbps uploadsnelheid Maa...
Hi! I've been happily using Ziggo for quite some time now with IPv6 activated, but since some time in April 2022, only IPv4 configuration is available, I...
Ben in het bezit van een Connect Box Compal CH7465LGOp de tweede verdieping heb ik bedraad aangesloten een *TP Link Ziggo C7 wifi booster. ==SmartWifi We...
Ik wordt bedolven onder spam , met als koploper MacAfee.Er gaan "geruchten" dat Ziggo een spamfilter heeft, en mocht dit zo zijn , dat zou ik graag wille...
Wij wachten op ons Ziggo aansluitpakket. Maar vooruitlopend daarop verwacht ik problemen omdat ik in ons huis enkel een groene kabel zie zonder aansluit ...
Beste Ziggo Community, Ondanks dat ik de laatste tijd weinig problemen met mijn connectbox en internet verbinding ervaar wil ik toch deze waarden even me...
Tot afgelopen donderdag kon ik altijd mail verzenden via mijn eigen Exchange email server via de relay host van ziggo (smtp.ziggo.nl). Ik heb niets gewij...
Ik ben mijn e-mails kwijt, die ik in mappen bewaard had. Kan ik die nog terug krijgen? Hoe voorkom ik dat dat in de toekomst weer gebeurt? Dit probleem h...
Kan de Connect Box 10 meter achter de hoofdaansluiting aangesloten worden?
hallo ik moest een eigen topic aanmaken vanwege ruis enzo op me aansluiting
Aantal maanden terug uit huis gegaan en een internet en TV Abbonoment genomen bij Ziggo.Nu wil ik op mijn pc kunnen van buitenaf maar zie ik in mijn rout...
Ik heb een nieuwe laptop en wilsafe online eropzetten. Volgens Mijn Ziggo zijn er al 5 licenties in gebruik maar ik heb geen idee welke licentie voor wel...
Sinds kort kan ik regelmatig geen contact meer krijgen met Netflix. Er verschijnt een melding met rechts onderin ui-108. Het vreemde is dat het 1 op 10 p...
Hallo, Ik heb thuis een Arris TG249LG modem.Graag wil ik i.v.m. het gebruik van een 3D-printer een VPN connectie van buiten mijn thuisnetwerk op kunnen z...
De smartwifi app geeft onder de functie 'Apparaten' eindeloos het scherm: 'Laden... Dit kan tot 2 minuten duren' weer, het SmartWifi-modem wordt wel gezi...
Hey, I have a 300mbps/30mbps subscription for the last 2 weeks, but the internet speed has been very unstable. Sometimes the download speed goes even bel...
Ben sinds enkele dagen gebruiker van Ziggo Mail. Voorheen outlook., daar was ik gewend een melding te krijgen, dat er afspraak in de agenda aan zat te ko...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.