Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 24.6KOplossingen
  • 48KDiscussies
  • 156KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Netwerk maken: hulp gevraagd Opgelost

Hallo,ik ben een digibeet en heb een vraag die naar ik hoop in jip en janneke taal kan worden uitgelegd!Ik lees in verscheidene topics dat men thuis een netwerk kan "bouwen"en nu is mijn vraag : HOE d...

j.bezouw door Meedenker
  • 21 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Internetverbinding valt weg Opgelost

Beste Ziggo en anderen,Sinds lange tijd zit ik thuis met internetproblemen. Het is wel eens periodes minder geweest, maar sinds een tijdje zit ik met een nieuw probleem.Tijdens het youtuben, gamen, no...

Ouwerkerk door Liefhebber
  • 60 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 12 Likes

Sterk wifi signaal maar traag internet Onopgelost

Sinds een paar weken heb ik last van wifi verstoring.Op 2.4 Ghz haal ik gemiddeld 40Mbits en op 5Ghz nauwelijks meer iets.Tot twee/drie weken geleden had ik op 5Ghz ruim 120/180 Mbits maar het is nu e...

AJmertens door Meedenker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verdacht IP-adres toegewezen gekregen Onopgelost

Hi!Sinds vanochtend gebeuren er veel rare dingen.Ik krijg bij bijna elke website de leuke captcha te zien die ik mag invullen om tijdelijk toegang te krijgen. Ook kan ik op mijn ps4 spel ( server ) ni...

Peter013 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Portforwarden meerdere RDP verbindingen werkt niet meer Opgelost

Hallo sinds vorige week heb ik een nieuw modem eerst had ik een Compal en nu een ArrisBij de Compal kon ik meerdere externe bureaubladen gebruiken via poort 3389 , 3390 en 3391 In het nieuwe modem kan...

Henk1001 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aansluiten Kilk-Aan-Klik-Uit ICS 2000 Onopgelost

Ik wil een klikaanklikuit ICS 2000 aansluiten op modem maar ics 2000 wordt niet gevonden... blijkbaar zou een port forward op 21 TCP en 2013 UDP moeten worden uitgevoerd...hoe werkt dir..?

Piebie18 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Connectbox in bridge modus, krijg geen ip adres op de firewall Onopgelost

Ik ben zelf bezig met een uitbreiding van het netwerk thuis, hierdoor heb ik de connector van Ziggo op bridge modus laten zetten.Mij is verteld dat alleen poort 1 nu nog zou werken. Deze heb ik aanges...

levoot door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet valt uit, wellicht interne DHCP in de problemen? Opgelost

Hoi binnen een week heb ik 2 keer een uitval van internet gehad. Ik kan vrijwel niets meer doen. Het vreemde was dat mijn NAS wel te benaderen was welke een vast IP adres heeft. Het modem (heeft overi...

stoffers door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 9 Likes

DNS bypass tegengaan Opgelost

Hallo,Thuis gebruiken wij de DNS servers van cleanbrowsing (185.228.168.10 and 185.228.169.11). Het vervelende is dat per apparaat (mobiel/laptop) deze server makkelijk kan worden ge-bypassed door de ...

5 Ghz modem aanvragen Opgelost

Beste Ziggo mensenMijn modem Cisco 3925 geeft de volgende waarden met de speedtest:download5,0 Mbpsupload3,8 Mbps Bert van de ziggo community adviseert mij een modem met 5 Ghz bij jullie aan te vragen...

110Arnoldus door Gedreven Meedenker
  • 62 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 8 Likes

Blokkeer een aantal sites van de router Onopgelost

Goede dagIk heb gisteren een nieuwe router gekregen, maar van de routerinstellingen kan ik sommige websites niet blokkeren voor netwerkoproepersWeet je hoe ik sommige websites kan blokkeren?

ghiyath door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wel verbinding geen internet alleen op iPhone Opgelost

Sinds ik een nieuwe iPhone 8 heb heb ik problemen met internet op mijn telefoon. Hij geeft aan verbonden te zijn met WiFi maar vervolgens heb ik geen internet. Ik moet de WiFi verbinding vaak handmati...

Jampie75 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Al anderhalf jaar last van trage upload. Opgelost

Beste Ziggo Community,Ik heb al lang en vaak last van een trage upload snelheid.Er zijn dagen dat ik er geen last van heb en er zijn dagen dat ik helemaal niks kan met upload.Hierdoor kan ik geen game...

Koert22 door Stamgast
  • 46 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 2 Likes

Geen wifi op de laptop, wel ethernet. Opgelost

Hallo allen,Ik heb sinds vandaag ineens geen internet meer op mijn laptop. Althans, niet via de wifi (wel verbonden, geen internet). Bekabeld werkt het allemaal wel, en de wifi werkt ook op andere app...

JesseS door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Webpagina: Members.home.nl via FTP niet te benaderen Opgelost

Weert 21-06-2019,Beste gezellige mensen van de Community,Wij zijn reeds jaren Ziggo (home) klant (ruim 20 jaar vandaar de home in het e-mailadres) en hebben ook een eigen webpagina zo ongeveer een jaa...

JGJC door Meedenker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Wanneer bieden jullie glasvezel internet aan? Opgelost

Solcon is in ons dorp druk bezig met klanten Te werven voor glasvezel Solcon is onderdeel van KPN TelecomMaar wanneer gaan jullie dit ook doen ?Dan moet kabel Noord een kabel aan leggen en jullie het ...

Creatief door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Email blijft niet op de server staan Opgelost

Nog niet zo lang geleden kon ik gewoon emails verwijderen van mijn macbook en bleef het origineel op de server staan. (ik gebruik IMAP), zodat andere leden uit het gezin nog wel de mail kunnen bekijke...

RMK door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen