Lagging tijdens online gamen Alleen-lezen Opgelost
Beste Ziggo, blij geworden nadat een monteur vanmorgen geweest was, maar vanavond constateer ik toch een probleem, alhoewel ook dit vast goed komt. En ik...
Beste Ziggo, blij geworden nadat een monteur vanmorgen geweest was, maar vanavond constateer ik toch een probleem, alhoewel ook dit vast goed komt. En ik...
Al tijden staat er een blauw "i-tje" in het icoon van Safe Online op mijn Macbook Air. Volgens mij werkt alles wel, maar de applicatie wacht tot een upda...
Beste, Sinds een aantal dagen krijg ik de melding Bad Gateway 502 als ik de Website van Toolstation.nl wil bezoeken, dit is de enige Website waar ik deze...
Hallo Community, Wie kan mij verder helpen..... Ik kan de automatisch toegevoegde (door uPnP) portforward regels op mijn Connectbox Giga niet verwijderen...
Na lange afwezigheid wegens verblijf in het buitenland bleek de oude Technicolor TC7200-U geen Internet en Telefoon meer door te geven. Volgens de chat h...
Beste Ziggo medwerker(s), Bij thuiswerken moet ik verbinden met de VPN van mijn werk, maar helaas werkt dat niet goed/volledig. Ik vermoed dat dit met IP...
Goedendag, Ik gebruik meerdere M4 Deco`s, alleen valt bij mij de 2,4 ghz regelmatig weg. Op beide laptops heb ik dit probleem. Gelukkig gebruik ik de nie...
Momenteel bezit ik de connectbox met een 600/40 Mb abo, ga binnenkort over op 1Gb abo.....moet dan de connectbox ook weer vervangen worden ?.....had de h...
Ik gebruik al jaren de app Mailwasher Pro van Firetrust, en deze werkt op bijna al mijn mail accounts zonder problemen.De bedoeling is dat ik voordat ik ...
Beste, Ik ben op dit moment klant bij Ziggo en heb hier ook een internetabonnement. Mijn internetmodem is echter heel langzaam en werkt steeds slechter (...
Hi. I have just installed WiFi pods at home. All went pretty OK and now all devices like PC or hpnes are connected BUT PS4 does not want to connect. Fail...
Ik kan helaas niet meer inloggen in mijn Connectbox Giga. Het meegeleverde wachtwoord wordt asl ongeldig aangemerkt.
Als thuiswerker in de IT ben ik dagelijks via VPN verbonden met mijn werkgever. Recentelijk heb ik continue korte verstoring op mijn thuisnetwerk en wegv...
Goedemorgen! Is het aan te raden om ipv6 aan te zetten op m'n TP link router? Ik weet niet of Ziggo dit ondersteund, en zo wel waarom zou ik het wel aan ...
Beste community, Bij meerdere uitgevoerde speedtests op 01 juni 2022 (ook eerdere datums) zie ik dat mijn bekabelde download snelheid fluctureert tussen ...
Ik heb vandaag de ontbrekende ophangbeugel voor connect box ontvangen maar volgens mij past hij niet. De box is langer dan de beugel. Is er nog een ander...
Ik heb 2 smart wifi pods gekocht. Bij installatie krijg ik de volgende melding: Smart wifi pod al geïnstalleerd. Kan iemand ze loskoppelen zodat ik ze ka...
Beste community leden, Sinds een week kan ik geen mail meer verzenden vanaf mijn netwerkprinter (Lexmark MX511de) naar mijn eigen mailadres. Na lang zoek...
beste, gisteren mijn nieuw modem/ box aangesloten. bij het oude ubee modem werkte na de port forwarding alles gewoon. bij deze echter niet, poort 22 en 8...
Hallo allen,Heb een mail ontvangen dat mijn @Ziggo.nl email gehackt is. Wist geeneens dat ik dit had en stamt waarschijnlijk nog uit de Casema tijd. Stap...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.