Weird internet speed/latency issues? Opgelost
So I'm having a bit of a strange issue and I've predominantly noticed it on my mobile phone while using Wi-Fi. The issue is, for example, when I open up ...
So I'm having a bit of a strange issue and I've predominantly noticed it on my mobile phone while using Wi-Fi. The issue is, for example, when I open up ...
Eind april heb ik mijn internet Max abonnement gewijzigd naar Giga.Kreeg uiteraard een ander modem.Maar naar alle kabels uit het installatie pakket gebru...
"ik vraag dit voor een vriend", meestal als grap opgemerkt, maar nu een keer serieus.Ik ben gevraagd 's mee te kijken bij een kennis naar een slecht werk...
Hallo, via ziggo webcare hebben ze geprobeerd om IPv6 weer in te schakelen voor ons modem maar dat is ze niet gelukt. De medewerker gaf mij het advies de...
Hallo, Sinds vannacht werken de geforwarde poorten niet meer terwijl deze wel in het modem nog staan ingesteld. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
Ik heb TP link boosters, de assistent lijkt weinig bruikbaar. (alle meetpunten staan op kaart op elkaar)
Sinds eergisteren een COnnectbox aangesloten.Hierbij merk ik dat bij het inschakelen van VPN de downloadsnelheid drastisch omlaag gaat.Met mijn UBEE EVM3...
Ik heb sinds kort de Deco M4 om de WiFi onder andere in de werkkamer te verbeteren. Mijn vriendin wilde de bij mij thuis werken maar kwam niet op het Cit...
Goedenavond, Het is mij de afgelopen tijd opgevallen dat bij het bekijken van de signaalwaarden in het modem de upstream signaalwaarden aan de hoge kant ...
Goedemiddag, Ik heb sinds vrijdag ziggo met de connectbox. De monteur is langsgeweest en heeft alles netjes geinstalleerd. Alles werkt in principe stabie...
Heb pakket met ziggo connectbox ontvangen ter vervanging van het oude cisco modem. Dit oude modem werkt in samenwerking met een Tratec FRA-752/N versterk...
Ik heb sinds een tijdje een nieuw modem ontvangen, dat gebruik maakt van Docsis 3.1 (de Ubee UBC1318ZG). Nu las ik van een medewerker in een ander topic ...
Goedemorgen! Sinds een kleine week zijn we met een hele goede deal overgestapt naar Ziggo. Onze glasvezelverbinding heb ik nog even aangehouden voor de z...
Hallo Ik kreeg van ziggo een paar maanden geleden een brief met de mededeling dat ivm met een hack op mijn email adres het verzenden van Emails geblokkee...
Goedemiddag moderators,Ik heb al een aantal keer via het formulier op de website een verzoek ingediend om mijn ziggomodem in de bridgemodus te zetten. Di...
De laatste tijd druppelt er bij mij weer spam binnen met allerlei neuzel-aanbiedingen. Ik geef dan in mijn ziggo-webmail altijd "Markeer als ongewenst" a...
Hoi, Ik wil mijn apparaten allemaal een eigen vast ip-adres geven.Nu kan ik dit op 2 manieren doen.-1- in alle apparaten zelf DHCP uitzetten en zelf een ...
Goedendag medegebruikers van Ziggo, Ik heb Ziggo met het standaard modem voor de abonnementen lager dan Giga.Wel heb ik heb ik een brede verbinding van 6...
ik heb alleen tv van ziggo, internet via glasvezel elders.Daarbij zit ook een mailadres. Blijkbaar is dit gehacked, en kan ik dit niet meer gebruiken.Zon...
Hoi, Op mij Ziggo Zakelijk aansluiting probeer ik al vier dagen een AVM FRITZ!Box 6660 Cable modem te activeren. Eerst in de app, die zei iedere keer "ge...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.