Packetloss sinds een maand Opgelost
Hallo, Sinds een maand heb ik last van een instabiele verbinding en constant tussen de 5 en 10% packetloss.Na het bellen met de helpdesk werd mij verteld dat de WIFI van N-only naar BGN moest.Echter g...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo, Sinds een maand heb ik last van een instabiele verbinding en constant tussen de 5 en 10% packetloss.Na het bellen met de helpdesk werd mij verteld dat de WIFI van N-only naar BGN moest.Echter g...
Vandaag me nieuwe Connectbox modem binnengekregen ter vervangen van zeer oude UPC Technicolor T7200. Maar nu wou ik de Connectbox modem in Bridge modus zetten, alleen staat die hele optie er niet bij....
Ik zou graag de bridge modus van mijn gigabox aan (en uit - ik zit in voormalig upc gebied -) willen kunnen zetten. Als het goed is, is de router gisteren op IPv4 only gezet maar ik heb nog steeds de ...
Beste leden, Ik heb een vraag gepost met inhoud van mij zelf stom natuurlijk zal voortaan beter opletten. Nu weet ik niet hoe ik moderators kan bereiken om het bericht te verwijderen.
Ik heb een TP-Link MR600 4G backup router. Die doet het.Ik heb een Ziggo connect box in bridge, die doet het ook.Maar zodra ik deze met elkaar verbind werkt het niet. De TP-Link krijgt geen ip-adres t...
Goedendag, Ik had een paar weken geleden dit topic gestart: https://community.ziggo.nl/t5/Archief/DNS-outages/m-p/904754#M370598 Mij was het verzoek gedaan eens goed te testen of de DNS-outages ook re...
Bij het openen van de e-mail krijg ik steeds een (pop-up) bericht : https://sync.ziggo.nl Hoe raak ik dit kwijt? Verder staat boven het bericht OXWEBDAV. Ik ben niet geïnteresseerd in koppelen met age...
IK heb een connectbox, wat ik nu zou willen dat ik forwarding kan instellen voor benadering van buitenaf dat ontbreekt nu. hoe kan ik dit doen.....?
Onlangs installeerde ik 3 TP links( Deco) ter vervanging van 2 wifi versterkers. Op initiatief van Ziggo. Installatie ging goed, laptop en smartphones en Ipad maken goed verbinding via wifi. Echter ko...
Gisteren kreeg ik een melding voor update deco. Maar vandaag valt telkens internet weg. Iemand meer last van?Robin
goedemiddag ik dacht eindelijk snel internet nieuwe klant van ziggo blijk dus dat de modem rood. monteur is ingepland maar nou zou ik willen weten wat de monteur precies gaat doen? gaat die linkere aa...
Heb sinds kort een nieuwe smartphone. Daarop geïnstalleerd de smartwifi app. Nu komt het vreemde. De app werkt de smart wifispot en modem zijn zichtbaar onder mijn apparaten. Kan ook mijn giga modem e...
Ik zou graag mijn IP adres veranderd zien, niet omdat ik een ban heb of wat dan ook. Maar omdat men vermoed die iemand op een forum iets met mijn IP heeft gedaan. Heb al hulp gezocht bij pchelpdesk/be...
In Windows 10 heb ik mijn email account van Ziggo geïnstalleerd met daaronder een x-tal submappen, wanneer ik inlog via een andere PC (Firefox of Google Chrome) zie ik ze niet allemaal terug, eigenlij...
Beste moderators, Op welke wijze kan er gerealiseerd worden dat mijn connectbox giga in Dual stack modem gezet kan worden zodat ik port forwarding kan gebruiken?
hebben een nieuwe internetkabel gekregen maar deze is te kort , we hadden 13 meter besteld en kregen maar 10 meter. Het ordernr. is: 41114356. De kabel moet 15 meter zijn, om goed aan kunnen sluiten. ...
Sinds mijn wifi boosters zijn aangesloten doet mijn sonos het niet meer. Hoe sluit ik mijn sonos systeem aan op de wifi boosters
Hallo, Ik heb een Toshiba airco gekocht en wil deze gebruiken via een app.Daartoe moet ik de airco bekend maken met de app en dit vereist volgens leverancier dat ik de poorten 80, 443 en 8883 moet ope...
Hi ik heb al wat jaartjes een Ubee 3200 als modem en die begint de laatste tijd wat kuren te krijgen, en die kan de wifi Intel(R) Wireless-AC 9260 160MHz of andere nieuwere wifi cards in onze nieuwe l...
Hello, Could you please enable bridge mode on my Ziggo ConnectBox? I also have a question about configuring TP-Link Deco M4. My plan is to connect like this:Ziggo ConnectBox (Bridge mode) -> Deco M4 (...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Geniet jij van de Ziggo GO TV app via Android TV, Google TV, Apple TV 4K of Fire TV? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Vanaf 14 februari testen we namelijk of de hogere resolutie 1080p goed werk...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
62 | |
43 | |
10 | |
8 | |
6 |