Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 23.9KOplossingen
  • 46.9KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Fritzbox 7581 te gebruiken als Router bij een Ziggo-modem? Opgelost

Hallo,Momenteel zit ik bij XS4All en heb een Fritzbox 7581 als ADSL modem/router. Die heeft namelijk voor mij een heel groot voordeel: hij kan Torrent-verkeer blokkeren. Er is geen enkel bestand te up...

storing internet - graag uitleg Onopgelost

Het gaat hier om de storing op 7-4-2019.Ik woon niet in de regio Limburg maar was gedurende een aantal uren niet in staat om gebruik te maken van het internet. Het leek er op dat er geen DNS werd door...

Brax door Raadgever
  • 318 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 14 Likes

veel devices niet met naam zichtbaar in connectbox maar als onbekend Opgelost

Ik heb een aris connectbox en de volgende devices bekabeld aan de connectboxWifi booster via kabel (softwaremdded acher C7 van ziggo zelf) word zichtbaar als onbekend.sony smart tv word ook niet met j...

sojab0on door Stamgast
  • 291 Topics
  • 9 Oplossingen
  • 64 Likes

Bittorrent haalt router naar beneden Opgelost

Als ik over een directe lijn van Ziggo (87.29.x.x.) een torrent wil downloaden gaat mijn Asus router helemaal over de rooie, hij is dan niet meer te bereiken Doe ik hetzelfde maar dan over een VPN ver...

jvbragt door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Verwijderen oud @home mailadres Opgelost

Ik heb bij het eerste account (@home) een mailadres dat nog steeds actief is maar niet meer te bereiken via mijn huidige Ziggo account. Dit mailadres kan ik wel bekijken via mail.ziggo.nl echter ik ka...

hlent door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wireless camera verbinden met Wifibooster Opgelost

Ik heb een WiFi Booster in de garage naast mijn terras hangen. deze is met een kabel vanaf het modem verbonden.Ik gebruik een Video wireless camera een de straatdeur, die met de WiFi van het modem ver...

Nerja door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Thuisnetwerk benaderen via Synology VPN achter Connectbox Opgelost

Ik probeer mijn eigen netwerk te benaderen via een VPN verbinding vanaf mijn Android telefoon. Hiervoor gebruik ik de standaard VPN server software in mijn Synology NAS.Er zijn genoeg instructies onli...

Koekerk door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

spf gegevens Opgelost

Mijn hosting provider wil graag de sfp gegevens in mijn dns plaatsen.Daarvoor moet ik de sfp gegevens van Ziggo aanleveren.Waar kan ik deze vinden of kan er iemand deze opgegeven.Dank je wel

yolan0 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Devolo adapters via stopcontact werken niet meer Opgelost

Hallo allemaal,In ons huis hebben we 4 Devolo adapters geïmplementeerd. 1 beneden van de router naar het kastje. En 3 boven in het stopcontact. Het internet gaat via het stroom en dat heeft altijd goe...

Sony xperia xz2, geen wifi verbinding met de Ubee EVW321b Opgelost

Hallo,Ik heb een nieuwe smartphone aangeschaft met android 8.0. Nu weet ik dat dat een probleem bij die hotspots geeft, maar ik kan ook niet op mijn gewone WiFi van ziggo. Hij kan wel verbinden maar g...

JennoKarin door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

WiFi netwerk is verdwenen Opgelost

Ik weet dat er een landelijke storing is maar bij mijn kastje brand het witte led lichtje weer zoals die altijd brandt wanneer alles goed werkt. De hele middag hebben de groene pijltjes geknipperd nu ...

Noma050 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Internetsnelheid na verhuizen trager Opgelost

Hallo,Hoe kan het dat ik in mijn oude appartement wel een snelheid behaalde van 200mbit/s haalde en in mijn nieuwbouw woning nu net aan 90mbit/s haal? Alle spullen die ik heb aangesloten zijn precies ...

Geen ip adres van modem, wel via wifibooster! Opgelost

Laptop's krijgen regelmatig geen ip adres van het modem. Zowel via de wifi als via de kabel.Wordt wel aangegeven dat er connectie is met het modem, maar geen internet heeft.Het rare is dat ik zodra in...

Bvanos01 door Meedenker
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

ERR_CONNECTION_REFUSED op specifieke websites Opgelost

Hai,Ik ben nieuw in deze community maar de klantenservice verwees me hierheen.Mijn internet (op pc met Windows 10) draait als een zonnetje, alleen bij analytics.google.com en links die beginnen met tr...

Schanulleke door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wifitijden instellen per device op Connectbox Opgelost

Via klantenservice heb ik info gekregen om bepaalde apparaten op vaste tijden van wifi af te halen (ouderlijk toezicht). Erg handig maar ik merk dat bij het proberen met mijn eigen tablet, de tijden n...

Modem blijft IP toewijzen bij uitgeschakelde DHCP Opgelost

Ik heb onlangs een nieuwe router aangeschaft, namelijk de Netgear R7800. Om deze te installeren heb ik het modem (de Connect box) in bridge modus gezet en vervolgens de router aangesloten en geïnstall...

Wifispots op telefoon installeren Opgelost

Het lukt me maar niet om de Ziggo wifi spots op m'n telefoon te installeren. Via MIJNZIGGO heb ik een password, maar deze wordt niet geaccepteerd. Ook na resetten - en dus nieuw password - werkt het n...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen