Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 24.8KOplossingen
  • 48.3KDiscussies
  • 156KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Modem in bridge modus Opgelost

Ik ben me aan het inlezen over de bridge modus van het modem, en nu las ik dat je dan ipv6 niet meer hebt is dit een nadeel? of maakt dit niet uit?

kruijf door Raadgever
  • 296 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 72 Likes

Geen meldingen Whatsapp op Wi-Fi thuis Opgelost

Hallo,Sinds een tijd ontvangen we, mijn vrouw en ik, vertraagd of geen meldingen meer op onze smartphones als het vergrendelscherm is ingeschakeld. Dit is vreemd en ik kan niet achterhalen waar dit va...

Disable IPv6 so that I can set up port forwarding Opgelost

Hi,I want to set up port forwarding but the option is not available under Admin. After looking at posts in this community it appears that it is because I have IPV6 enabled.Could you please revert my s...

Wifibooster via internetkabel; 5GHz SSID scheiden van 2,4 GHz SSID. Opgelost

Graag zou ik gebruik willen maken van de 5 GHz band van de Wifibooster via internetkabel. Maar er is een probleem bij het instellen van de 5 GHz band. Is mij opgevallen dat de 5 GHz band de instelling...

tv ontvangt geen wifi Opgelost

Mijn internet doet het wel maar op tv krijg ik een beeld dat de antenne niet goed zou zijn aangesloten. Alle kabels gecontroleerd en die zitten er goed in?Wat nu herkent iemand dat probleem?

Molenhof door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Port forwarden wil niet werken op Connectbox Opgelost

Hallo,Ik ben de afgelopen paar dagen bezig geweest om een port forward in te stellen(voor een minecraft server). Nu heb ik heel veel topics gelezen over de ervaringen van andere, maar het mislukt stee...

Spf record: spf.mailservice.snelstart.nl invoeren in Ziggo, hoe? Opgelost

Facturen versturen via online boekhoudprogramma Snelstart gaat niet. Zie foto.Kan iemand me hier mee helpen? Ik ben hier al een dag of 3 mee bezig:(( Met vriendelijke groet,Frank

FraVer door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mails komen niet aan bij Quicknet en Gmail via Gmail-client Opgelost

Vinden we het normaal, dat, als Ziggo zijn instellingen aanpast, ik dan geen gebruik meer kan maken van de gmail app???Sinds vorige week kan ik geen mails meer versturen naar quicknet en gmail adresse...

Sonos en Airplay werken niet samen Onopgelost

Als we muziek willen luisteren via Apple muziek dan werkt de Sonos speaker niet. Ik krijg een melding dat Airplay niet werkt.de speaker is ingesteld zonder probleem dus ik begrijp dit niet. Waar gaat ...

Riarom door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

E-maildomein casema.tv nog actief? Onopgelost

Een vraagje, puur uit nieuwsgierigheid.In een grijs verleden heb ik een e-mailadres gehad in het domein 'casema.tv'. Bestaat dit domein nog, of heeft Casema (Ziggo) alle e-mailadressen van dit domein ...

Modem in huiskamer i.p.v. meterkast voor betere WIFI signaal Opgelost

Hallo,Binnenkort wordt mijn mediabox XL vervangen door de mediabox Next.De installatie handleiding geeft aan om het modem in de meterkast te plaatsen waar de hoofdaansluiting is. Mijn ervaring is, bij...

Wim10 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mesh systeem icm Mediabox XL Onopgelost

Ik overweeg om een mesh systeem aan te schaffen om een betere Wifi netwerk te krijgen. Ik heb nu een Devolo systeem als Wifi versterker maar daar krijg ik niet overal een goede ontvangst.Ik heb een Zi...

Sjors door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ethernet-printer aansluiten op de Connectbox Opgelost

Ik heb een ConnectBox (model TG2492LG-ZG) geïnstalleerd en geprobeerd om hierop mijn netwerkprinter aan te sluiten. Deze verschijnt niet bij verbonden apparatuur. Ik moet deze toch een vast ip-adres g...

Harmen-2 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen wifi verbinding Mobiel Opgelost

Ik heb helaas weer hetzelfde probleem als ongeveer 2 jaar terug krijg geen wifi verbinding met mijn mobiel, tablet doet het wel alleenvalt dan de verbinding regelmatig weg.2 Jaar geleden zeer veel ell...

Dual-stack IPv6 Onopgelost

Ik kreeg verschillende antwoorden van de Ziggo helpdesk, en de laatste medewerker heeft mij aangeraden het op de community te plaatsen. Ik heb een Ziggo Compal Connectbox en Mediabox Next. Volgens de ...

Woet door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Kan ik mijn email overnemen Opgelost

hallo, binnenkort ga ik verhuizen en hem mijn Ziggo abonnement laten stopzetten .mijn vriendin heeft ook Ziggo.daarom wil ik mijn email adres mee overnemen anders moet ik die overal aanpassen.alleen a...

jb68 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aantal berichten in je inbox Onopgelost

Als ik mijn Ziggo webmail via de computer bekijk staan er slechts een aantal berichten in mijn inbox (ca. 5 tot 7). De overige zijn verdwenen. Kijk ik via mijn iPhone, dan zie ik alle berichten nog st...

Portforwarding in bridge mode Opgelost

Mijn modem staat al enige tijd in bridge mode met daarachter een Nighthawk(R) X4S R7800. Ik heb al geruime tijd een port forwarding ingesteld (port 5000). Deze werkt prima.Requests op deze poort worde...

Bengkel door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen