Positieve ervaring connectbox Opgelost
Een maand gelden kwam ik er achter dat mijn technicolor 7200 modem niet meer in bridgemode wildeDit is een bekend probleem en wordt veroorzaakt door aanp...
Een maand gelden kwam ik er achter dat mijn technicolor 7200 modem niet meer in bridgemode wildeDit is een bekend probleem en wordt veroorzaakt door aanp...
ik probeer mijn port forwarding te doen. het is exrerne server die extern wilt bereiken maar dit lukt mijn niet van alles geprobeerd en de klanten servic...
Ik ben al jaren zeer tevreden klant van ZIGGO maar nu ben ik behoorlijk teleurgesteld.Sinds dat ik de Connect Box in gebruik heb gekregen en laten vervan...
Ik krijg mijn LSC lampen niet geconnect en alleen maar foutmeldingen. Alle lampen willen dat niet en heb dit probleem nog nooit gehad. Router al meerdere...
Situatie: desktop bekabeld gekoppeld aan netwerkhub (en daarmee met modem/router; connectbox). Laptop ook bekabeld gekoppeld aan netwerkhub. Op desktop d...
Beste allemaal, Sinds een dag of 3 kan ik plots geen mail meer versturen.Mijn Exchange server stond ingesteld op een send connector de smarthost smtp.zig...
Gebruik mij Ziggo momenteel een Alles-in-1 pakket complete (300/30 Mbits/s).Echter krijg momenteel via Ziggo speedtest (bedraad) niet de gewenste downloa...
Hallo, Ik heb een ConnectBox in bridge mode staan en ben voormalig UPC klant.Nu las ik het één en ander over activatie IPv6, maar vind daar erg weinig in...
Hallo,Ik heb nu al enige tijd problemen met mijn internetverbinding. Het lijkt gewoon of je in één keer geen snelheid meer hebt en een paar minuten later...
Kan mijn connectbox ingesteld worden op IP4 zodat de port forwarding ingesteld kan worden?
Na installatie van de nieuwe connectbox lijkt het of mijn oude SSID nog steeds werkt. Telefoon en laptop detecteren nog steeds het oude SSID en zijn er o...
Beste Lezer, ik gebruik al jaren mijn Casema internet email adres i.c.m. Thunderbird. Jaren geleden alles ingesteld. Opeens werkt het versturen van email...
Ik heb al langere tijd probleemloos de zeshoekige wifipods. Vanmorgen zijn het modem en de pods van de stroom geweest. Helaas hebben nu de pods opeens ee...
Goedemiddag, Ik heb een gastnetwerk ingesteld via mijn Connectbox, omdat ik steeds meer IOT apparaten krijg en ik het geen prettig idee vindt dat ze alle...
Beste, Bij deze de vraag of er op mijn aansluiting inmiddels full dual stack beschikbaar is in bridge.Er is in mei onderhoud geweest, dus ik heb een beet...
Wanneer ik mijn PS5 opstart, is mijn PS5 niet verbonden met PSN.Mijn PS5 geeft aan dat hij geen internetverbinding heeft terwijl de kabel via mijn switch...
Goedendag, Ik heb het verzoek om mijn huidige modem (Connextbox) om te wisselen voor een Ubee variant (1318ZG?). Mijn abonnement en bijbehorende snelheid...
Mijn internet valt iedere keer uit waarna ik deze moet herstarten. Zo zie ik wanneer ik mijn IP server laad dat mijn mbit/s van 1000 telkens terugvalt na...
I am sorry, but my Dutch is not good enough to write.But I can read, or use automatic translation, so please feel free to advise me in Dutch. I have a pr...
Hallo, ik heb opeens last van een foutcode: VERKEERD NETWERK, je bent niet met het juiste netwerk verbonden: CS9910 (voorheen werkte alles goed) wanneer ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.