Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 24.6KOplossingen
  • 48.1KDiscussies
  • 156KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Reparatie grondkabel Opgelost

Ik ben opzoek naar de snelste weg om een kapotte grond kabel van Ziggo te laten repareren.Tijdens werkzaamheden in de tuin (rioolbuis vervangen) is de coax kabel van Ziggo door gesneden (met een schep...

Feskens door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Warmte-afgifte Connectbox Opgelost

Sinds gisteren heb ik de mediabox next. Een verrassend kleiner apparaat en een veel lager verbruik watt en veel minder ontwikkeling van warmte.De Horizon stond in een kast en gaf te veel warmte af. Da...

Ale door Liefhebber
  • 61 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 10 Likes

E-mail gehackt Opgelost

Mijn Samsung galaxy S10+ beveiligt standaard mijn verbinding als ik verbonden ben met een openbaar wifi netwerk. Het probleem daaraan is dat als ik een e-mail wil ontvangen of verzenden, mijn account ...

Aluapje door Gedreven Liefhebber
  • 32 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Kosten Ziggo hotspot personal in Frankrijk Opgelost

Ik ga op vakantie naar een afgelegen plek in Frankrijk. Als ik dekking heb kan ik mijn personal hotspot dan gebruiken? Moet ik dan rekenen op extra kosten?

Ziggo F-Secure probleem Opgelost

Als ik probeer Ziggo F Secure te installeren via "mijn Ziggo" verschijnt er een venster met een abonnement van Ziggo Safe online welke niet op mijn naam staat. Tevens staan er apparaten in de lijst di...

Jemo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Statisch ip in wifibooster of router? Opgelost

Hallo, ik heb wifi dmv een ConnectBox Arris serienr 'xxxxxxx'. Hierop zit ook een booster (via internetkabel) van ziggo aangesloten serienr 'xxxxxxxx'. Op deze booster zit een apparaat (Doorbird DV210...

Ad59 door Gedreven Meedenker
  • 32 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Versterker kapot, Geen diensten Opgelost

Ik heb op dit moment geen internet, tv en telefonie. Connect box geeft, ook na diverse resets, groene knipperende lampjes. Wie weet hoe ik kan controleren of er uberhaupt wel een signaal mijn huis bin...

tmag door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Patch my Ziggo router to IPv4 (from IPv6) Opgelost

Hello! Is it possible to patch my Ziggo router to IPv4 (from IPv6) ? I'm not good in Dutch and it is hard for me to understand where and how to ask about ^_^For now with IPv6 I have only point "IPv6 p...

Outlook 365 aantal Ziggo mappen in Engels Opgelost

Goedenavond,Vandaag Office Personal 365 geïnstalleerd. Ik probeer nu in Outlook om mijn Ziggo-account te installeren (iMap) Dat gaat goed, maar een aantal mappen (trash, sent, drafts en archives) is i...

Gijs47 door Stamgast
  • 123 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 17 Likes

Connect Box ssh/telnet toegang Opgelost

Beste,Hoe krijg ik toegang tot de shell in de connectbox? Ik heb toegang nodig tot routing tables en in de slechte web interface (die trouwens nauwelijks werkt) is hier geen mogelijkheid voor.Zit er t...

root door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Wifibooster icm Netgear router Opgelost

Goedemorgen,Ik ben nieuw hier op deze community en heb de gerelateerde topics een beetje doorgespit.Veel gerelateerde topics hebben iets van mijn probleem weg, maar ik kom niet tot de oplossing.Appara...

Connectbox from another house connection? Opgelost

Hello,I have one type of main connection in the bedroom where I placed the POA splitter and connected the connect box. (the internet works)There is a different socket/connection in the living room tha...

alex c door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

WiFi erg traag op Samsung telefoon Opgelost

Ik heb sinds een aantal weken last van erg trage WiFi op mijn Samsung Galaxy A7 2018 smartphone. Ik haal via een speedtest meestal rond de 0,8 MB/s, upload begint 'ie niet eens aan. Voorheen nergens l...

rckdjng door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

internetgebruik connect box uitlezen Opgelost

Is het op een manier mogelijk om vanaf de LAN kant van het modem via een API of SNMP uit te lezen hoeveel data erdoor heen gaat? Ik heb een Ziggo Connect Box.

rogiers door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wachtwoord modem vergeten Opgelost

BBeste NN ik ben mijn wachtwoord kwijt van mijn modem vergeten hoe com ik er achter wel wacht woord het is

Oude modem weer gebruiken Opgelost

Goedenavond,Sinds een paar dagen heb ik de Mediabox Next in gebruik i.c.m. de Connect Box (Arris TG2492LG) in bridge met een Netgear router. Aangezien deze Connect Box de Puma 6 chipset gebruikt met d...

dopper door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Uitval internet bij warm weer Opgelost

Best forum,Wij kampen al een jaar of 2 met uitval van internet (dus ook wifi). Mopperende kids die net "in een spelletje zitten".Soms gaat het een hele tijd goed, maar dan begint het weer.Na lange tij...

Haring door Gedreven Meedenker
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Server hosting crashed modem Opgelost

Sinds enige tijd probeer ik 2 servers te hosten voor games die ik met andere mensen wil spelen. Deze games zijn TrackMania & Minecraft.De server functioneert prima, tot het moment dat mensen de server...

RubjeMazter door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Google Home apparaten kunnen niet worden geverifieerd - Opgelost! Opgelost

Hallo!Ik ben onlangs verhuisd. In mijn vorige huis had ik mijn 2 chromecasts, 2 Google Home Mini's en mijn Google Home werkend. Alles deed het top.Nu ben ik verhuisd en wilde de Google Home apparaten ...

RutgerK door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen