Ouderlijk toezicht met individuele tijdssloten Opgelost
Hallo, wanneer gaat Ziggo ondersteunen dat je de tijdssloten voor wifi in kunt stellen per apparaat of apparaatgroep?Mijn kinderen zijn qua leeftijd erg ...
Hallo, wanneer gaat Ziggo ondersteunen dat je de tijdssloten voor wifi in kunt stellen per apparaat of apparaatgroep?Mijn kinderen zijn qua leeftijd erg ...
Ik gebruik naar volle tevredenheid de plume pods die ik tijdens de test heb ontvangen. Hierbij gebruik ik de homepass app van Plume. Nu is er een plume p...
Kan geen email meer verzenden via mijn ziggo emails. Het blijft maar in de outbox staan.gebeld met ziggo wel 6 keer. Wordt niet geholpen zeggen zoekt het...
Vooraleer ik mijn hulpvraag stel wil ik laten weten dat ik slechts een leek ben en geen expert. Ik voer stap voor stap het stappenplan uit en ben dan opg...
Volgens een medewerker van Ziggo is het niet mogelijk om een upc mailadres definitief te verwijderen. Komt raar over op mij omdat ik dit adres nooit gebr...
Goedendag allen, Wie van jullie zijn gamers en merkt dat de mediabox Next veel bandbreedte gebruikt.Wat zorgt voor hoge latency tijdens gamen.300MB zou g...
Ik ben al een aantal dagen bezig om mijn nieuw aangeschafte Samsung A53 5G aan mijn thuis wifi te koppelen.De A53 is ter vervanging van mijn S10. De A53 ...
Hallo,Ik heb sinds enkele dagen de nieuwste modem.Alleen krijg ik mijn Blink Camera en Roomba robotstofzuiger niet meer op mijn wifi aangesloten. De wifi...
Hallo, ik heb een paar dagen terug 3 Deco M4 wifi-boosters geplaatst zodat we van 5 GHz gebruik konden maken. Nu vertelt mijn zoon mij dat hij sinds de d...
Hallo Allemaal Ik heb per ongeluk een Email-account in Ziggo-Mail weggehaald terwijl het niet de bedoeling was.Om het Email-account terug te krijgen moet...
Momenteel heel gelukkig met mijn Eigen Modem keuze (FMC). In mijn geval een Fritz!Box 6690.Maar wel een beetje verrast door de standaard DS-Lite-stack di...
Vandaag hebben wij een Connectbox geïnstalleerd omdat onze oude modem vervangen moest worden volgens Ziggo.Op zich is de installatie gelukt, internet wer...
Hoi,ik heb een connetbox met daar aan de tp link m4 3 stuks.maar ook verschillende apparatuur bedraad verbonden met de connect box.maar als ik in mijn ne...
ik heb een quicknet adres, van sommige websites krijg ik wel mailtjes binnen als ik inlog, maar als deze website een code naar mijn quicknet adres stuurt...
Goedemorgen! Zou u voor mij IPv6 uit willen schakelen? Alvast bedankt!
Een paar keer in de week ben ik mijn verbinding een paar minuten kwijt. Overkomelijk, maar hinderlijk als je midden in een Webex zit. Voordat ik aan het ...
Hallo, Ik heb recent 2 SmartWifi Pods gekocht en geïnstalleerd. Ik heb daarna met de Smart Wifi App ervoor gekozen om mijn netwerk te personaliseren (nie...
Goedemiddag, Sinds een paar dagen kan ik alleen nog maar emails ontvangen, maar niets versturen naar adressen die niet van @online.nl of van @Ziggo.nl zi...
Voor mijn partner: kan geen mail versturen nadat hij een aantal foto's probeerde te versturen. mailbox leeg gehaald. geen resultaat. Nu niks meer te vers...
Hallo! I'm a new Ziggo customer (and new to NL) and I've just installed the ConnectBox. The LED at the bottom is blinking green and only the Wifi light i...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.