Email. Folder aanmaken: Opgelost
Als ik een folder aanmaak in mijn email folders en dit doet via mijn mobiele telefoon in de Ziggo email app zie ik deze folder niet terug op mijn PC in de ziggo E-mails, dit gebeurd niet altijd en and...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Als ik een folder aanmaak in mijn email folders en dit doet via mijn mobiele telefoon in de Ziggo email app zie ik deze folder niet terug op mijn PC in de ziggo E-mails, dit gebeurd niet altijd en and...
Hallo,Ik heb heden een brief van Ziggo gekregen dat mijn modem vervangen wordt door een connectbox, ik heb nu een Cisco modem, echter die vervanging van de connectbox wil ik ongedaan maken.Een vervang...
Trouwe klant wil graag Connectbox vervangen voor een Ubee 1318. Internet verbinding is niet stabiel, vooral in de avond merk ik vertragingen. Smokeping laat vertragingen zien vooral in de avond. Vertr...
Hallo, Ik heb net de connectbox ontvangen en aangesloten. Meerdere zaken werken nu niet (meer):- kan het ip adres van de connectbox niet wijzigen- kan mijn interne DNS server niet meer gebruiken omdat...
Als ik naar de website van Ziggo ga en het adres intik, krijg ik al dagenlang te zien '400 Bad Request' ... En als ik met Ziggo bel, weten ze het ook niet, moet ik het zelf maar uitzoeken. Het moet to...
Hallo beste forum lezers, Setup:Ziggo connectbox in bridge > Netgear r7000 router modus > 2x huawei ax3 pro access point. Situatie:Wij zitten al een tijdje met wat problemen met het internet. Ik merkt...
Hallo naar aanleiding van het IPv6 topic en het verzoek voor nieuwe vragen over de (un)correctables hier maar de vraag Ik heb sinds kort de Ubee 1318 om IPv6 ook enabled te krijgen en ben ook gelijk...
Sinds dinsdag 1 februari weigert mijn oppo handy om e mail van ziggo te verzenden.Inkomende mail geen probleem. Mijn partner heeft op zijn oppo handy vanaf hetzelfde moment hetzelfde probleem en onze ...
Ik heb wat problemen in mijn huis met wifi bereik en overweeg de oplossing die Ziggo aanbiedt met wifi boosters of pods. Ik heb een wit Ziggo modem (Connectbox Giga), dus voor zover ik kan zien moet d...
Goedendag, Ik had een vraag misschien wel een aparte vraag. Ik heb een internet stream dit werkt sinds vanacht niet meer. Ik dacht eerst dat het in een externe server zat maar iemand anders kan vanaf ...
Hi Er is wat mis gegaan met een vorige betaling.heb deze netjes betaald en moest 6 uurtjes wachten inmiddels wacht ik al meer dna 8 uur en heb ik geen internet en moet morgen thuis werken kunnen julli...
Dear All, Appologies for not writing you in Dutch.I have configured my Connectbox Giga to have two separate (custom) names for the 2.4 Ghz og 5 Ghz wifi networks. This is necessary for some equipment ...
Zojuist een nieuw modem geinstalleerd. Na het updaten van mijn DNS records kan ik vanuit buiten mijn servers weer bereiken, maar vanuit direct aangesloten PC's niet (tenminste niet met het DNS adres)....
Beste Ziggo community, Op verzoek van mijn werkgever moet mijn modem omgezet worden naar ipv4 only door werk aan huis. Omdat ik ergens anders moet inloggen is dit verplicht volgens mijn werkgever. Is ...
Hello all, I am using Ziggo at my new address in Amsterdam since last December. I was using Ziggo as well in Eindhoven for 3 years, without any issues. The issue I am having is not persisting, happens...
Op de oranje site van ziggo safe online staan de div apparaten die beveiligd zijn. In totaal 5 apparaten. 3 er van zijn Desktops met elk hun eigen nummer. Hoe weet ik nu welke desktop welke is? Er zit...
Ik heb al geruime tijd een router, ConnectBox | Compal. Deze heeft altijd op de grond gestaan maar ik wilde hem nu aan de muur bevestingen. Nu kom ik tot de ontdekking dat ik nooit een ophangsbevestig...
Ik heb sinds een paar weken heel erge trage internet verbinding.Lastig als je in een teams vergadering zit, en je collega's steeds in de freece-stand staan.Ik krijg dan ook steeds de melding dat ik ee...
Hallo daar, Ik heb zojuist NordVPN aangeschaft, alleen ik merk dat SmartDNS(om het buitenlandse Netflix aanbod op de LG smart tv te kijken) het niet wil doen omdat het alleen op IPv4 zou werken. nu st...
In Outlook android (IMAP) krijg ik de melding; "onvoeldoende machtigingen" als ik een mail wil verwijderen. Op zowel mijn PC al Android (10) telefoon gebruik ik Outlook (365 en app). Beiden zijn midde...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
50 | |
7 | |
6 | |
6 |