smtp server naam Onopgelost
Wat is de smtp server naam? Voorheen was dat mail.home.nl , maar die geeft een foutmelding. Foutmelding: time out to connect to mail.home.nl:25
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Wat is de smtp server naam? Voorheen was dat mail.home.nl , maar die geeft een foutmelding. Foutmelding: time out to connect to mail.home.nl:25
Aanleiding voor mijn storingsmelding was het feit dat mijn Microsoft Flightsim 2020 melding maakte dat hij bepaalde scenery niet kon laden wegens “too small bandwith”.Naar aanleiding hiervan heb ik de...
Sinds 24 maart 2022 is de website www.deborahsadministratie.nl niet meer bereikbaar. Ook de achterliggende webmail kan ik niet bereiken.Ik heb het modem al gereset (connectbox) naar factory defaults m...
Al enkele maanden ontvang ik, vrijwel dagelijks, de melding dat mijn mailbox vol is en dat ik daarom geen mails meer kan ontvangen/verzenden. Ik heb al meerdere keren contact gehad met de helpdesk van...
Hello, I subscribed to Ziggo Internet Max 600 Mbit/s but the internet speed is actually way too slow.I measured the internet speed over the past weeks and it is 100 Mbit/s on average. I tried both wit...
Poorten 8088, 8222 en 5222 zijn sinds enkele weken niet bereikbaar waardoor de Harmony hub niet meer kan synchroniseren met internet. Graag deze poorten weer beschikbaar maken aub
Dear community, I switched from Ziggo to KPN on 5th of April and as per termination contract I did return my modem back to ziggo via post.nlYesterday money was collected for Ziggo even for May month.I...
Goedenavond, Ik heb me al een bult zitten zoeken maar ik kom er niet uit. Ik blijk (uitzonderlijk) vorig jaar in fUPC gebied op mijn Connectbox Giga daadwerkelijk dualstack gehad te hebben, dus met ee...
Sinds er bij mij in de straat een storing met de straatverlichting is geweest start mijn Connectbox elke dag meerdere keren per uur opnieuw op. Nou heb ik in andere topics over dit probleem gelezen da...
weet iemand hoe ik mijn Asus router moet instellen om ziggo ip6 te gebruiken? zie fotovast bedankt
Goeden morgen kan ik een harde schijf ik op mijn tablet aansluiten
Vandaag Connectbox aangesloten omdat volgens Ziggo mijn Ubee modem niet meer van deze tijd was.Helaas is dit geen succes gebleken.Snelheid is meer dan gehalveerd (vooral download)Kan ik de oude Ubee w...
Op 13 juni a.s. stap ik over van KPN naar Ziggo. In hoeverre kan ik er zeker van zijn dat in de wijkkast de doorschakeling is gemaakt en dat ik niet na zelfinstallatie merk dat er geen signaal op staa...
Hoe kan ik de IMAP-instelling van mijn Ziggo-account in mail op mijn Macbook wijzigen naar POP3?
Hi Team, I have tried to find any relative topics in the forum but unfortunately I can not speak Dutch and I can try to search only with translation support addons. I wanted to create my own question ...
Beste community, Als Ziggo klant heb ik onder andere gekozen voor Safe Online. Normaal verschijnt op je telefoon een icoontje dat dit beveiligingsprogramma geïnstalleerd is. Sinds enige tijd zie ik da...
Ik heb een wisenet (samsung) camera systeem geïnstalleerd. De camera's zijn bedraad verbonden aan een recorder, welke ik d.m.v. een internetkabel aan mijn modem verbindt. Echter zodra ik de internetka...
Hallo,Sinds januari zijn we thuis weer terug bij Ziggo, na een jaar uitstap naar KPN glasvezel. Vanaf de overstap hebben we al zeer regelmatig problemen met wifi verbinding op telefoons, tablets en on...
@Webcare Ziggo, Graag zou ik mijn abonnement willen downgraden van Internet Z1 & Kabel TV naar een Internet only Basic abonnement (40/5 Mbit/s voor € 32,50 per maand). Ik maak namelijk al jaren geen g...
Ongeveer 1x per maand valt mijn internetverbinding weg. Deze herstelt zich dan vanzelf weer na zo'n 0.5 - 4 uur. Tijdens de storing zie ik in mijn router de melding "Your ISP's DHCP does not function ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Geniet jij van de Ziggo GO TV app via Android TV, Google TV, Apple TV 4K of Fire TV? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Vanaf 14 februari testen we namelijk of de hogere resolutie 1080p goed werk...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
62 | |
38 | |
9 | |
7 | |
6 |