Connect box verkeerde ophangbeugel Opgelost
Ik heb vandaag de ontbrekende ophangbeugel voor connect box ontvangen maar volgens mij past hij niet. De box is langer dan de beugel. Is er nog een ander...
Ik heb vandaag de ontbrekende ophangbeugel voor connect box ontvangen maar volgens mij past hij niet. De box is langer dan de beugel. Is er nog een ander...
Ik heb 2 smart wifi pods gekocht. Bij installatie krijg ik de volgende melding: Smart wifi pod al geïnstalleerd. Kan iemand ze loskoppelen zodat ik ze ka...
Beste community leden, Sinds een week kan ik geen mail meer verzenden vanaf mijn netwerkprinter (Lexmark MX511de) naar mijn eigen mailadres. Na lang zoek...
beste, gisteren mijn nieuw modem/ box aangesloten. bij het oude ubee modem werkte na de port forwarding alles gewoon. bij deze echter niet, poort 22 en 8...
Hallo allen,Heb een mail ontvangen dat mijn @Ziggo.nl email gehackt is. Wist geeneens dat ik dit had en stamt waarschijnlijk nog uit de Casema tijd. Stap...
Beste allemaal, We hebben een Connectbox beneden staan. Van daaruit loopt een Cat.6 kabel naar de eerste verdieping waar een TP Link SG1005D Netwerk Swit...
Ik heb last van slecht internet tijdens het gamen, mijn ping is wel consistent en de downloadsnelheid ook. Ik heb met 3 verschillende ethernetkabels het ...
Mijn modem lijkt vast te blijven hangen in een loop met updaten. Dit probleem had ik eerst gisteren voor zo'n 2 uur, ik merk dan dat wifi eerst uitvalt, ...
Is het mogelijk om een Eero 6+ router achter mijn Connectbox te hangen en op de Connectbox 5ghz SSID (toevoeging _5ghz) draaien en op de Eero 2,4ghz? Dus...
krijg foutmelding 0x800ccc67 kan niet connect smtp212-54-42-925, connect error 10060. Contact gehad met klantenservice. Deze kunnen niet helpen omdat het...
Ik heb een veelvuldig terugkerend probleem met mijn WiFi verbinding. Plusminus om de drie weken "verdwijnt" mijn WiFi verbinding met mijn drie beveiligin...
Ik wil een fritzbox of een ziggo ondersteund modem gaan gebruiken ter vervanging van mijn giga modem. Welke modem is hiervoor geschikt ik zit in het oude...
Kan op mijn modem ipv6 uitgeschakeld worden? en wat kun je doen als de interface van de connectbox traag is
Goedeavond, Ik kan op mijn connectbox momenteel geen ipv4 port forwarding doen, enkel ipv6. Ik moet port forwarding op ipv4 kunnen doen voor een apparaat...
Goedemorgen,Graag modem instellen op IPv4 only.
Beste Ziggo,Volgens mij heb ik een verouderd modem, de UBEE 3200 de WIFI in huis wordt steeds slechter. moet de modem geregeld opnieuw opstarten , soms m...
Hi all,Sinds een tijdje hebben wij naast een desktop waarop wordt gegamed ook een laptop waar op kan worden gegamed. De desktop hangt aan een UTP-kabel e...
Gisteren en vandaag ben ik hier uitstekend geholpen om m'n nieuwe Connectboxmodem te voorzien van een eigen gekozen LAN netwerk. Nogmaals dank daarvoor.I...
Hallo, sinds kort heb ik een nieuwe router, de AVM FRITZ!Box 6660 Cable. Die is achter de modem van Ziggo geplaatst en de modem van Ziggo is in bridge-mo...
Om de een of andere reden krijg ik geen verbinding met het moden als ik in de app op mijn netwerk klikHij blijft maar zoeken ook kan ik geen WiFi certifi...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.