Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 24.7KOplossingen
  • 48.2KDiscussies
  • 156KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Firmware updaten van wifi booster via stopcontact Opgelost

Beste Community, ik wil weten wat de laatste firmwareversie van de wifi booster via stopcontact is. De mij bekende huidige versie is: ZG-w26.7c.p9.4cIs dit de meest actuele? Als er een nieuwere is kan...

Frits_Z door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Plots is er een extra wifi netwerk punt Opgelost

Ik heb 3 devolo powerline WiFi routers. Die hebben alle een 2,4 en een 5 GHz WiFi netwerk.op het ziggo Connect box staat WiFi uitwanneer ik met de AirPort app mijn WiFi netwerken scan zie naast de 6 d...

ravaoo door Gedreven Meedenker
  • 21 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Modem valt meedere malen per dag uit UBEE EVW321 Onopgelost

Goedemiddag,De laatste tijd valt regelmatig mijn modem uit. (UBEE EVW321)Als de modem werkt, dan werkt hij prima en haal ik de beloofde snelheden, overigens valt hij af en toe gewoon uit en start zich...

Xanox door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe moet je je MTU aanpassen? Opgelost

Hoe moet je je mtu aanspassen mijn router is een sitecom n300 x4E mijn modem is een EPC3928ADIk wil dit doen om van mijn network error af te komen in gta 5

LTW door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Ethernet Switch voor connectbox Opgelost

Ik heb niet genoeg aan de 4 bedraade internet aansluitingen achterop de connectbox.Kan ik op één van die poorten een switch aansluiten zonder signaal verlies?

Han66 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

virusemail Opgelost

ik krijg eem email in de vorm van een zgn.testmail: "dit is een testbericht" en deze nail blokkeert mijn imap en smtp server waardoor ik dus geen mails meer kan ontvangen. er wordt telkens om een wach...

orgelistB door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mailserver synology werkt niet meer Opgelost

Sinds ik een modemwissel heb, van compal naar arris krijg ik mijn mailserver van synology niet aan de praat, kan iemand mij hiermee helpen door aan te geven wat de instellingen van de mailserver zijn?...

GuusMelk door Gedreven Meedenker
  • 23 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Safe Online: probleem met Live Mail Opgelost

Sinds ik safe online geinstalleerd heb, heb ik een probleem met windows live mail. Als ik in een mail naar een website wil, geeft die een foutmelding. De melding is een popup. met daarin een rood krui...

Wifi voor pc Opgelost

Mijn 1e topic had dezelfde titel als deze. Hoi even een update over de bestelde en geplaatste wifi boosters die ik heb besteld 8 dagen geleden. Met de boosters in het stopkontakt zoals aangegeven in d...

WvdGalien door Raadgever
  • 88 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 10 Likes

Modem in bridge modus Opgelost

Ik ben me aan het inlezen over de bridge modus van het modem, en nu las ik dat je dan ipv6 niet meer hebt is dit een nadeel? of maakt dit niet uit?

kruijf door Raadgever
  • 296 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 72 Likes

Geen meldingen Whatsapp op Wi-Fi thuis Opgelost

Hallo,Sinds een tijd ontvangen we, mijn vrouw en ik, vertraagd of geen meldingen meer op onze smartphones als het vergrendelscherm is ingeschakeld. Dit is vreemd en ik kan niet achterhalen waar dit va...

Disable IPv6 so that I can set up port forwarding Opgelost

Hi,I want to set up port forwarding but the option is not available under Admin. After looking at posts in this community it appears that it is because I have IPV6 enabled.Could you please revert my s...

Wifibooster via internetkabel; 5GHz SSID scheiden van 2,4 GHz SSID. Opgelost

Graag zou ik gebruik willen maken van de 5 GHz band van de Wifibooster via internetkabel. Maar er is een probleem bij het instellen van de 5 GHz band. Is mij opgevallen dat de 5 GHz band de instelling...

tv ontvangt geen wifi Opgelost

Mijn internet doet het wel maar op tv krijg ik een beeld dat de antenne niet goed zou zijn aangesloten. Alle kabels gecontroleerd en die zitten er goed in?Wat nu herkent iemand dat probleem?

Molenhof door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Port forwarden wil niet werken op Connectbox Opgelost

Hallo,Ik ben de afgelopen paar dagen bezig geweest om een port forward in te stellen(voor een minecraft server). Nu heb ik heel veel topics gelezen over de ervaringen van andere, maar het mislukt stee...

Spf record: spf.mailservice.snelstart.nl invoeren in Ziggo, hoe? Opgelost

Facturen versturen via online boekhoudprogramma Snelstart gaat niet. Zie foto.Kan iemand me hier mee helpen? Ik ben hier al een dag of 3 mee bezig:(( Met vriendelijke groet,Frank

FraVer door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mails komen niet aan bij Quicknet en Gmail via Gmail-client Opgelost

Vinden we het normaal, dat, als Ziggo zijn instellingen aanpast, ik dan geen gebruik meer kan maken van de gmail app???Sinds vorige week kan ik geen mails meer versturen naar quicknet en gmail adresse...

Sonos en Airplay werken niet samen Onopgelost

Als we muziek willen luisteren via Apple muziek dan werkt de Sonos speaker niet. Ik krijg een melding dat Airplay niet werkt.de speaker is ingesteld zonder probleem dus ik begrijp dit niet. Waar gaat ...

Riarom door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen