Wifipods huur annuleren Opgelost
Hallo, ik heb 2 wifipods te huur besteld en zojuist keurig binnengekregen, maar ik heb ze inmiddels niet meer nodig. Ik heb nu nl. TP-link Deco's geïnsta...
Hallo, ik heb 2 wifipods te huur besteld en zojuist keurig binnengekregen, maar ik heb ze inmiddels niet meer nodig. Ik heb nu nl. TP-link Deco's geïnsta...
Ik kan niet inloggen in de SmartWifi app, kon tot een week of 4 geleden nog wel .draai met ios 15.5. De SmartWifi app opent, vraagt om mijn inloggegevens...
Op 17 mei j.l. is er bij mij de AOP vervangen en is er een UBC1318ZG geinstalleerd. Sinds installatie heb ik er last van dat het internet soms uitvalt, m...
Ik heb online 25 juni j.l. een aanvraag gedaan om mijn Connectbox in bridge modus te laten zetten. Mijn modem/router bleek hiervoor in aanmerking te kome...
Ik heb een Ziggo Connect Box. Op de WiFi is een printer HP5520 Photosmart aangesloten. De printer werkte altijd prima, kwam na aanzetten altijd keurig on...
Sinds gisteren na interventie van de telefonische service is mijn modem op afstand bediend en daarna had ik geen internet meer. E.e.a. gebeurde nadat ik ...
Hallo Ziggo! Ik heb een modem van bijna 10 jaar oud, is het mogelijk om kosteloos een nieuwe modem te ontvangen? Ik hoor het graag.
Ik heb even getest hoe wifispots werkt op mijn telefoon en wat de snelheid en het bereik ervan was in mijn tuin en tuinhuis. Dit leek, na een hele hoop s...
Beste leden, Safe Online op mijn smartphone is vaak niet zichtbaar links bovenin, ben ik dan toch beveiligd?
Hallo allemaal. Na vele weken van internetproblemen die doorklinken naar de TV is er vanmorgen een monteur geweest. Het probleem zat m in oude modem en e...
Hoi Al langere tijd ervaar ik veel uncorrectables meldingen in mijn modem me internet werkt op zich wel goed alleen de snelheid gaat niet hoger als 330mb...
Hoe kan ik een Logboek bij een smart wifi modem in bridge modes uitlezen? Ik verwacht foutmeldingen te zien omdat mijn lijnen al een half jaar niet steed...
Goedemorgen, Ik ervaar al een tijd een wegvallende internet verbinding. Mijn Connectbox staat in bridgemodus en heb een Ubiquity router achter het modem ...
hi All , tell me how i can send the FREE one year wifi pods back to ziggo . for me its if not much use
Beste Ziggo, Zojuist een brief en mail gehad dat mijn mailadres misbruikt is waardoor mijn mailaccount geblokkeerd is. Dit doet mij toch het volgende afv...
Ik ben recent verhuisd van een appartement naar een huis met 3 verdiepingen. We hebben ook een ring deurbel gekocht die op de voordeur hangt, echter verl...
Sinds een paar weken ervaar ik een verbindingsprobleem met Office365 dat ontstaan is na een nieuw ip adres naar aanleiding vervanging modem. Wanneer ik m...
Gisteren een bericht gehad van ziggo dat mijn emailaccount geblokkeerd was.Alle stappen doorlopen die ziggo voorstelde in de mail.Dat wil zeggen email ac...
Sinds een aantal weken valt mijn internet af en toe weg. Geen wifi meer, geen verbinding met mijn nas en geen internet. Dit gebeurt 1 a 2x per dag.Ik heb...
Hoi, ik heb mijn modem in bridge modus staan, met daarachter een eigen router. Ik heb helaas nog steeds geen dual stack ipv6... Kunnen jullie dit activer...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.