Asus ax-58u achter connectbox giga Onopgelost
Hallo, ik wil de CB Giga dus niet meer gebruiken als modem router, maar mijn Asus AX58u Als ik de CB in bridge laat zetten is dit voldoende?Moet ik uberh...
Hallo, ik wil de CB Giga dus niet meer gebruiken als modem router, maar mijn Asus AX58u Als ik de CB in bridge laat zetten is dit voldoende?Moet ik uberh...
Blijf problemen houden met de Smart Wifi Pods om op de ”1e verdieping” en “zolder” een goeie WIFI verbinding te krijgen. De eerste weken werden de Smart ...
Goedemiddag. Op de telefoon van onze dochter heb ik Safe Online geïnstalleerd. Ze mag 1,5 uur op internet/spelletjes spelen, echter bij App-beheer heb ik...
Hallo allen, sinds vandaag kan ik ineens niet meer inloggen in mijn ziggo. Ik zou dan een mobiele telefoon moeten gaan kopen. Ik heb deze niet, hoe kan i...
Kun je in ziggo webmail je geschiedenis of archief meer zien dan bij postvak in, ik kom niet verder dan twee jaar geleden terwijl ik in Outlook terug kan...
Sinds er vrijdag door Ziggo werkzamheden in mijn buurt zijn gedaan, kan ik niet meer gebruik maken van mijn mailprovider (Mailfence). Ik kan niet op hun ...
Beste, Zins zaterdag heb ik continue package loss op de eerste HOP.asd-tr0021-cr141-sys.core.as33915.net Het enige wat ik weet is dat KPN bezig is gewees...
Hallo, Het viel mij op dat mijn telefoon ineens constant aangaf dat deze 4G aan het verbruiken is en ik zag op mijn smart TV dat de verbinding met WiFi z...
Hallo,Voor mijn werk moet ik een VPN-verbinding gebruiken, alleen deze werkt heel traag (tot niet, 30 download) via de Connectbox Giga. Verder werken all...
Goedenavond, Sinds een paar dagen is mijn downloadsnelheid opeens nog maar 90Mbps waar dit voorheen altijd netjes rond de 300 Mbps lag. Upload is 30Mbps ...
Kan geen filmpjes van Viraal Vandaag in Facebook meer kijken.
Goedenavond,Ik heb een brief van ziggo dat een nieuw modem ,de connectbox, wordt opgestuurd.Maar omdat ik vaak vpn gebruik en hier zo veel lees over de p...
Goedemiddag, Ik wil graag een extra netwerknaam aanmaken 2.4ghz voor mijn deurbel. Ik heb zojuist telefonish contact gehad zonder succes.
Ik ben een beetje in verwarring over de poortkeuze m.b.t. POP3. Ziggo raadt aan 995. Terecht, denk ik. Ik zie hier veel problemen voorbij komen dat poort...
Goedemiddag, Ik wil graag weer toegang tot mijn chello account, maar via mailprogramma's kom ik er niet meer in. Hij staat niet onder 'mijn producten' va...
Ik ben door een medewerker van Ziggo telefonisch al op weg geholpen, maar er verschijnt nu het bericht: "The server you are connected to is using a secur...
Beste ik heb een probleem ,gisteren heb ik wifipods geplaatst waar ik nu spijt van heb Op de app op mijn telefoon stond 2 mogelijkheden 1 om mijn mediabo...
Ik heb sinds een week de wifi boosters die ik via Ziggo heb ontvangen geinstalleerd. Hiervoor moest ik de wifi van mijn ziggo connect box uitschakelen en...
Ik heb een Connectbox Giga, en de laatste paar weken valt mijn internet regelmatig heel even weg. Het is niet heel lang, maar zeker bij gaming lang genoe...
Ik wil mijn smart WiFi pod afmelden, hoe doe ik dit?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.