Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 14.5KOplossingen
  • 19.8KDiscussies
  • 180KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Geen port fowarding Opgelost

Een tijdje geleden had ik een post gemaakt om mijn router van ipv6 naar ipv4 only om te zetten om port fowarding mogelijk te maken.Nu ben ik 2 maandjes verder en volgend een post op die vraag was dit ...

IPv6 uitschakelen Opgelost

Goede morgen,Graag zou ik via deze weg een verzoek willen indienen om IPv6 uit te schakelen / om te zetten naar ipv4 only.Kan dit gewijzigd worden voor ons?

avdste door
Level 1
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Traag internet met vpn app Opgelost

Vandaag is mijn Internet Max aansluiting geactiveerd, alles werkt naar behoren en de internetverbinding behaalt de 600mb, probleem is alleen dat als vpn app word geladen de snelheid van de internetver...

FrankD1 door
Level 2
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Aansluiten deco M4R. Opgelost

Ik las iets over het verbinden van je mediabox met je computer, om zodoende de mediabox uit te schakelen eer je de deco mR4 installeert.Daar heb ik al het eerste probleem en kan ik eerst een netwerkka...

Herlaar door
Level 2
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Foutcode inloggen email Opgelost

Ik zit in het buitenland en heb zonder problemen steeds in kunnen loggen op mijn email. Sinds gisteren krijg ik echter bijgevoegde foutcode, error 403 van Amazon CloudFront. Hier heb ik nooit iets mee...

rudi711 door
Level 2
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Storing in straatkastje Opgelost

Wij hebben de laatste tijd continu problemen met de verbinding. Nu blijkt dat het deksel van het kastje dat op straat staat niet goed afsluit (je kunt er zo naar binnen kijken). Aangezien het kastje 1...

Fred3 door
Level 4
  • 32 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 6 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen