Geen port fowarding Opgelost
Een tijdje geleden had ik een post gemaakt om mijn router van ipv6 naar ipv4 only om te zetten om port fowarding mogelijk te maken.Nu ben ik 2 maandjes verder en volgend een post op die vraag was dit ...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Een tijdje geleden had ik een post gemaakt om mijn router van ipv6 naar ipv4 only om te zetten om port fowarding mogelijk te maken.Nu ben ik 2 maandjes verder en volgend een post op die vraag was dit ...
Vandaag merkte ik dat het downloaden van bestanden niet zo snel ging als normaal. Ik heb een abonnement voor 300Mbps down en 30Mbps up. Het downloaden van bestanden van websites en nieuwsgroepen bleef...
Mijn contract startdag was vandaag, 11 april. Ik heb vorige week een Ziggo box met Gigabox modem ontvangen. Ik heb vandaag alles aangesloten en de doos knippert wit en na een paar minuten wordt het la...
Hello, Since yesterday I don't have an access to my mail server and my website, when I am connected to Ziggo network at home. Same happens with other websites, which are hosted on the same hosting pro...
Zou een Ziggo medewerker mijn IPv6 kunnen uitschakelen? Dit ivm port forwarding dat niet werkt met IPv6 voor mijn NAS zodat ik hier ook remote bij kan. Alvast bedankt!
Hoi, Ik ben sindskort verhuist en heb mijn ziggo pakket meegenomen. Sinds dat de modem geinstalleerd staat in het nieuwe appartement ervaar ik dat sommige apps niet werken via wifi op de telefoon van ...
Hoi allemaal,Er is een raar probleem aan de gang, Voorheen nooit , maar dan ook echt nooit een probleem gehad met de verbinding, echter de laatste tijd schering en inslag. De smartwifi modem die in br...
Hallo, ik kan geen email versturen via live mail op mijn pc (kan wel mail ontvangen) , versturen lukt wel op webmail en op mijn laptop en telefoon.ik heb ziggo gebeld kan mij niet verder helpen, ik kr...
Mail account overbrengen naar nieuwe iPad. De gegevens van mijn oude iPad (iOS 12.5.5) zijn overgebracht naar een nieuwe (iPadOS 15.4.1). De e-mail accounts zijn niet meegekomen. Met aanwijzingen op z...
Sinds enkele weken het modem (Connectbox) in brigde laten zetten met een Fritzbox er achter. Werkt goed en mooi stabiele verbinding. Alles werkt zowel IP4 als IP6. Nu zie ik echter in het logbestand v...
Ik heb mijn TP-link Extra wifipunt Ziggo C7 weer in gebruik genomen. Ik heb het geheel gereset. Werkt prima, maar ik kan de instellingen niet wijzigen. Het apparaat geef aan om in te loggen via http:/...
Goede morgen,Graag zou ik via deze weg een verzoek willen indienen om IPv6 uit te schakelen / om te zetten naar ipv4 only.Kan dit gewijzigd worden voor ons?
Via de klantenservice vernomen dat ik hierlangs een verzoek dien in te dienen voor het uitschakelen van IPv6.Zou dit gewijzigd kunnen worden?
Vandaag is mijn Internet Max aansluiting geactiveerd, alles werkt naar behoren en de internetverbinding behaalt de 600mb, probleem is alleen dat als vpn app word geladen de snelheid van de internetver...
Ik las iets over het verbinden van je mediabox met je computer, om zodoende de mediabox uit te schakelen eer je de deco mR4 installeert.Daar heb ik al het eerste probleem en kan ik eerst een netwerkka...
Ik zit in het buitenland en heb zonder problemen steeds in kunnen loggen op mijn email. Sinds gisteren krijg ik echter bijgevoegde foutcode, error 403 van Amazon CloudFront. Hier heb ik nooit iets mee...
Ik heb gisteren een nieuwe modem ontvangen omdat de oude kapot was.Na installaties vraagt hij om een internetactivatiecode en wachtwoord. Meerdere keren gebeld vandaag met ziggo en het probleem schijn...
Wij hebben de laatste tijd continu problemen met de verbinding. Nu blijkt dat het deksel van het kastje dat op straat staat niet goed afsluit (je kunt er zo naar binnen kijken). Aangezien het kastje 1...
Dag,Wij hebben sinds jaar en dag een Cisco EPC3928AD modem die in bridge modus staat. Er achter zit een Asus router/Mesh netwerk voor de wifi in huis.De 4K TV staat dicht bij de Cisco modem, de Asus r...
Ik verblijf voor langere tijd in Indonesië en sinds vanochtend kan ik plotseling vanuit het buitenland niet meer bij mijn webmail. Met of zonder VPN. Ik krijg de volgende melding: 403 ERRORThe request...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Geniet jij van de Ziggo GO TV app via Android TV, Google TV, Apple TV 4K of Fire TV? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Vanaf 14 februari testen we namelijk of de hogere resolutie 1080p goed werk...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
62 | |
38 | |
9 | |
6 | |
6 |