Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 23.8KOplossingen
  • 46.8KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Ziggo Safe Online op Samsung Tablet Opgelost

Hallo, Ik probeer Ziggo Safe online op mijn Samsung Galaxy Tab S met Android 6.0.1 te installeren en dat lukt niet. Installatie blijft maar draaien.Ik heb Safe Online voor 5 apparaten aangeschaft en o...

MackyW door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 2 Likes

Nest Hello deurbel Opgelost

Stroom van mijn Ziggo modem gehaald, om mijn nieuwe snelheid te activeren, echter nu gaat mijn Nest Hello deurbel steeds offline en komt deze ook niet meer online. Is er ook iets in de instellingen ve...

Malberda door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Ping drop tijdens gamen Opgelost

Mijn zoon speelt competitive fortnite alleen is op dit moment de game onspeelbaar want hij heeft ontzettend vaak last van ping drops. Hij speelt op dit moment met een cat6 kabel aangesloten vanaf de p...

WiFi valt weg bij verbinden diverse apparaten (telefoons e.d.) Opgelost

Ik heb de laatste tijd nogal wat issues met mijn WiFi thuis. Voorheen werkte het altijd prima. Ik haalde een nette 100mbs draadloos via de 5 jaar oude Ubee modem. Maar sinds een tijdje haal ik die sne...

Scarrrr door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

DHCP server Opgelost

Dag,Ik gebruik nog Philips Streamium, is wel op leeftijd maar werkt (bijna) altijd goed. Is draadloos verbonden. De laatste maanden krijg ik met enige regelmaat de de fout melding: 'er kan geen verbin...

Exacte emailadressen - mail van iemand anders. Onopgelost

Het moet niet gekker worden maar mijn maibox loopt vol met mail van iemand die hetzelfde emailadres bij Ziggo heeft maar tevens ontvang ik die mail ook op mij (anders luidende) Hotmail adres. Ik ontva...

Klink door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verbinding internetprobleem op smartphone en laptop Opgelost

Goedenavond ik had gisteren al ook al 2x gebeld voor de zelfde probleem dat is de internet maak geen verbinding met mijn smartphone en laptop ik krijg een symbool te zien en gele driehoek met een uitr...

Kanavan door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wachtwoord wijzigen Mijn Ziggo i.v.m. mailbokkade Onopgelost

Ik ben door Ziggo geblokkeerd omdat er spam vanaf mijn computer kwam.Nu ontvang ik mail op mijn mailadres en kan niets versturen.Toen de mail van Ziggo kwam dat ik geblokkeerd was heb ik de laptops al...

josevoets door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen IP-adres met LAN verbinding maar wel op wifi Opgelost

Mijn X96 mini tv box ontvangt geen IP Adres als hij aangesloten is op een UTP kabel voor de LAN verbinding, mijn laptop krijgt dit wel met dezelfde kabel, of het wifi netwerk werkt de DHCP wel, er is ...

Boefje14 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Wifibooster van Ziggo kan niet verbinden met Omnik PV installatie Opgelost

Bester Lezers,Heb via een Sitecom Homeplug mijn apparatuur met de wifi verbonden, waaronder met de wifi van de Omnik pv omvormer.Dit werkte prima.Om het wifi bereik in huis en buiten te verbeteren heb...

De Sjaak door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifi - extra wifi-punt Opgelost

Hallo,Omdat ik niet in het hele huis en daarbuiten goede wifi ontvangst heb ,wil ik een router achter mijn connectbox hangen.Heb al het een en ander doorgelezen maar zie door de bomen het bos niet mee...

Fonzie door Raadgever
  • 84 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 13 Likes

Solar edge geen verbinding met solarserver Opgelost

Heb een nieuw arris modem van ziggoheb een lan aansluiting via een switch in mijn patchkastde omvormer heeft 8 posities om de lan verbinding te testende eerste is de kabel verbinding met het modem dez...

AppieT door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Ziggo Mail versturen via KNP netwerk werkt niet Opgelost

Ik heb een mobiel abonnement van KPN en voor de mail op mijn mobiel maak ik gebruik van mijn Ziggo mail account. Het ontvangen van Ziggo mail gaat goed, maar als ik nu een mail wil versturen vanaf mij...

SjorsH door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

geen mail ontvagst Opgelost

Ik krijg na een door Ziggo veronderstelde account hack geen mail meer binnen in mijn inbox.Web mail ontvangt wel berichten gestuurd naar mijn adres. Wachtwoorden aangepast sindsdien kan ik geen synchr...

ROELAND106 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Tv in thuisnetwerk opnemen: wat ik moet doen? Onopgelost

Hallo, wij hebben een pc en een tv met een horizon. Alles is bekabeld. Er is ook een netwerk verbinding met de tv.Nu wil ik foto's en muziek van mijn pc naar de tv sturen en daar eventueel vastzetten ...

Ziggo modem Technicolor tc7210 weggeven Opgelost

we krijgen binnenkort een nieuwe modem van ziggo.we hebben ziggo modem technicolor tc7210, we krijgente horen dat deze nar de mileustraat mag brengen.is het mogelijk dat ik deze aan een ander gezin ma...

pascal81 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wel wifi verbinding, geen internet Opgelost

Beste Ziggo medewerkers en alle forumleden,Tot eind februari hadden wij een oude UPC modem thuis. Deze hebben we laten vervangen door een nieuwe standaard Ziggo modem (Connectbox). We hadden meteen sn...

Albayrak door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

E-mail verzenden op een later tijdstip Opgelost

Bestaat er in de ziggo-mail eindigend op @casema.nl ook de mogelijkheid om een bericht als concept op te slaan en dit automatisch op een later tijdstip te laten verzenden?

Janneke02 door Meedenker
  • 19 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen