Modem in bridge modus zetten Opgelost
Hallo Ziggo. Ik wil graag mijn eigen router gebruiken. Zouden jullie mijn modem in bridge-modus kunnen zetten. Is er iets wat zeker moet doen of weten voordat bridge modus van kracht is?
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo Ziggo. Ik wil graag mijn eigen router gebruiken. Zouden jullie mijn modem in bridge-modus kunnen zetten. Is er iets wat zeker moet doen of weten voordat bridge modus van kracht is?
Kan ik met een VPN alle F1 races kijken? Dat ging door via Oostenrijk op Servus TV te kijken, maar die zenden nog maar een paar races uit. Channel 9 in Engeland heeft ook geen F1 meer. Weet iemand waa...
Beste lezer, Al een tijdje merk ik dat Wifi af en toe wegvalt voor 20-30 seconden en dan weer terug is. Vooral met het thuiswerken en Teams calls is dit vervelend, de connectie gaat verloren en binnen...
Ik krijg de laatste tijd mail binnen waarin het volgende staat: Beste ... @ home.nl, We hebben een melding van onze back-endserver dat uw e-mail op 25 februari 2022 zou worden beëindigd als u uw wacht...
Sinds vandaag krijg ik de UPC interface als ik inlog op mijn modem via http://192.168.178.1/ik woon niet eens in fupc gebied, dus hoe kan dit zo ineens?
Ik ben van plan een NAS in gebruik te nemen die alleen met ethernet aangesloten kan worden, maar een kabel trekken gaat niet lukken. Kan ik ergens een router met WDS neerzetten en daar een ethernet ka...
Ik heb een vervangend Ziggo Connect modem gekregen en de naam van mijn Wifi netwerk is gewijzigd. Het lukt me niet om m.b.v. WPS verbinding te maken met mijn Canon Pixma MG3200 printer. Bij mijn vorig...
@tobiastheebe Zoals verzocht, sinds vanmiddag (denk ik) brandt mn tweede lampje blauw op mn UBEE UBC1318ZG. Wat betekent dit, en als het een issue is, hoe kan ik het verhelpen?
Hallo Ziggo, Kunnen jullie ipv6 voor mijn thuisnetwerk uitzetten gr, MM
Hallo, Als ik een mail via de webinterface van ziggo stuur, dan krijgt de afzender (meerdere geprobeerd), een mail vanmij met een mail-to eigenschap van een hele andere gebruiker reply-to: barristerad...
Hallo community, Voor onze winkel maken we gebruik van een online kassa/voorraad systeem. Vanuit huis kunnen we hier als back-office via de browser ook op inloggen. Helaas word ik er regelmatig uitgek...
Mijn Router is verbonden met de Connectbox Giga. Deze box heeft de mogelijkheid om DDNS in te stellen. Maar dat geldt ook voor mijn Router. Als ik de DDNS service van NO-IP opmijn Router instel, krijg...
kunnen jullie de ipv 6 uitzetten want schijnbaar kan de klantenservice dat niet bij voorbaat dank
sinds corona doe ik mijn boodschappen online bij ah maar alle mailtjes (plusminus 6 per week) komen binnen in de spam map, ik moet ze elke keer zelf verplaatsen naar de inbox, ik kan op geen enkele ma...
Hi, I recently (~2 weeks ago) got connected to the Internet Giga plan with the Connect Box. However, the internet speed is extremely slow - less than 20Mbps most days. Of course, as you can imagine wo...
Afgelopen Donderdag zijn er werkzaamheden geweest door ziggo, deze zijn afgerond maar wij hebben geen internet meerWe hebben inmiddels de kabel vervangen en een nieuwe splitter geplaatst zoals ze advi...
Goedendag, Onderstaande foto is de situatie in de meterkast in ons nieuwbouwhuis bij de hoofdaansluiting van Ziggo. Deze is verbonden met een 4-way splitter. Nu wil ik de modem hierop aansluiten, maar...
Waarom moet de wifi van het modem uitgeschakeld worden als er een Deco M4 aan gekoppeld staat?
Goedendag. Ik woon op het moment nog bijn mijn ouders thuis. Wij hebben al zeer lang een oude Ziggo Ubee Wifi-Modem van het model EVW320B. Dit ding is zo sloom dat ik boven geen games kan spelen, prob...
Hi, Zojuist de 3 wifiboosters van TP-link Deco ontvangen (M4).Dat ik daarvoor een app moet installeren om de boel te configureren kan ik nog inkomen.Maar waarom moet ik mijzelf bij TP-link registreren...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
63 | |
52 | |
8 | |
8 | |
6 |