Verhuizing, tijdelijk ander modem? Onopgelost
We hebben op 4 juli de sleutel van onze nieuwe woning gekregen en op 1 september hebben we overdracht van de huidige woning. Nu heb ik begrepen, dat het ...
We hebben op 4 juli de sleutel van onze nieuwe woning gekregen en op 1 september hebben we overdracht van de huidige woning. Nu heb ik begrepen, dat het ...
Hello, I've had Ziggo for few years now, around 6 months ago upgraded to 1Gbit from 500Mbit, long story short, the Internet speed was good, for a month, ...
Beste Ziggo, De router/modem ubee 3200 heeft een n haperde wifi verbinding en moet steeds gereset worden. Echter, vandaag lukt het resetten niet meer en ...
please help me to disable IPV6 in my router at the earliest.
Ik heb 2 Smart Wifi Pods. Zijn beide goed aangesloten (binnen het bereikt van de modem etc.).Het "signaal / ontvangt" van de pods zelf is prima. Meestal ...
Hoi, ook ik heb een heel oude Ubee321 in bridge en wil ipv6 draaien. Lukt niet net dat ding. Vandaag vrij lang aan de lijn gehangen met support, maar die...
Goedemiddag! Hopelijk hier wel iemand die mij kan helpen.Ik heb sinds dit weekend een nieuw modem ontvangen van ziggo, de zgn connect / smartbox van Aris...
In een andere draad probeer ik op een Android TV wifispots aan te krijgen. Helaas gaat dit niet erg voorspoedig ondanks alle geweldige hulp. Nu krijg ik ...
Beste, Ik maak dit topic aan op naam van mijn ouders (die een ziggo abonnement hebben). Het probleem is dat de (witte) connectbox nu een aantal keren per...
Mijn modem hapert steeds. Download snelheid stort steeds in elkaar. Ik heb de kabel al vervangen van het modem naar de inkomende aansluiting maar dat hel...
Goedemiddag. Dit is wat ik op internet heb gelezen: Bij internet-only abonnementen levert Ziggo het lineaire ongecodeerde zenderaanbod van het Kabel TV-a...
Ik heb deze week een nieuw modem van Ziggo ontvangen nu staat mijn huidige modem in bridge modus Hoe gaat de procedure bij dit nieuw modem staat deze ook...
Hallo Allen, Ik ben over gestapt naar een giganet abonnement en heb dus een nieuwe routermodem gekregen.Na het aansluiten van mijn deze nieuwe router heb...
Sinds 2-3 maanden is de internetverbinding erg instabiel. Dan weer even verbinding en dan weer niet. Mijn Ubee EVW312B modem/router staat, op mijn vraag,...
So I'm having a bit of a strange issue and I've predominantly noticed it on my mobile phone while using Wi-Fi. The issue is, for example, when I open up ...
Eind april heb ik mijn internet Max abonnement gewijzigd naar Giga.Kreeg uiteraard een ander modem.Maar naar alle kabels uit het installatie pakket gebru...
"ik vraag dit voor een vriend", meestal als grap opgemerkt, maar nu een keer serieus.Ik ben gevraagd 's mee te kijken bij een kennis naar een slecht werk...
Hallo, via ziggo webcare hebben ze geprobeerd om IPv6 weer in te schakelen voor ons modem maar dat is ze niet gelukt. De medewerker gaf mij het advies de...
Hallo, Sinds vannacht werken de geforwarde poorten niet meer terwijl deze wel in het modem nog staan ingesteld. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
Ik heb TP link boosters, de assistent lijkt weinig bruikbaar. (alle meetpunten staan op kaart op elkaar)
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.