Probleem met Bridgemode Opgelost
Sinds gisteravond werkt mijn ziggo router niet meer. Ik heb de afgelopen 10 jaar een bridge-modus ingesteld en het werkte tot nu toe soepel. Op dit momen...
Sinds gisteravond werkt mijn ziggo router niet meer. Ik heb de afgelopen 10 jaar een bridge-modus ingesteld en het werkte tot nu toe soepel. Op dit momen...
Hallo, ik heb nog een oude Horizon modem wat nu zeer traag werkt met de nieuwe next software.Ook mijn WiFi is zo traag dat ik veel problemen heb met verb...
Hallo, zijn er bij Ziggo email problemen ? Ik probeer vanmorgen met 2 accounts in te loggen en beide geven de onderstaande foutmelding. Gisteravond werkt...
Hallo, ik heb vandaag een pakket met mijn nieuwe Gigabox-modem en lees in de handleiding dat het aansluiten op mijn AOP-aansluiting onmogelijk is. In de ...
Heb outlook op mijn nieuwe laptop geinstalleerd. Nu weet ik mijn email ww niet meer. veranderd in mijn ziggo. Gaat allemaal goed, dan vul ik het nieuwe w...
Goedemiddag, Kunnen jullie mijn modem uit bridge halen zodat de router weer actief is? Bvd
ubee evm 3200 modem maakt geen internetverbinding meer; 2 gele en 2 rode lampjes branden.
Ik had tot een maand geleden een Technicolor TC7210 modem. Daarachter 4 bekabelde TP-Link Deco X60. Alles werkte jarenlang zeer stabiel. Nu heb ik de Sma...
Ik heb een SMA Tripower 5.0 omvormer en die krijgt verbinding met de TP link Deco booster maar het lukt niet om extern verbinding te maken met de omvorme...
Laatste tijd is de spam behoorlijk op mijn adressen. Vaak denk ik waarom verdwijnen doe mails niet in de spambox, zijn altijd de zelfde. Maar van deze vr...
Hi! Probleem:Sinds een week of 2 merk ik op dat mijn internet langzaam en stroperig werd van tijd tot tijd. Er blijkt een verband te zijn tussen wanneer ...
Hallo allemaal, Ik doe hier mijn verhaal in de hoop dat iemand gelijke problemen heeft of heeft gehad zodat er wellicht een oplossing gevonden kan worden...
Hallo allemaal,Ik heb vandaag mijn modem aangesloten, maar de modem is nog niet geactiveerd. Ik heb de installatiestappen voor de modem 3 keer gecontrole...
Enige tijd geleden had ik reeds de up en down snelheden zoals aangekondigd. In de tussentijd heb ik een nieuw modem gehad en het viel mij vandaag op dat ...
Sinds een hele tijd heb ik slechte wifi. Bij enkele telefoons valt het signaal spontaan weg als je de telefoon beweegt. Geïnstalleerde powerline adapters...
Vandaag heb ik een nieuw emailadres en wachtwoord aangemaakt op Mijn Ziggo en dit is geaccepteerd.Maar als ik probeer in te loggen met dit email adres en...
in het verleden heb ik mijn casema mail ingesteld om door te sturen naar een gmail adres. ik wil dit ongedaan maken maar kan dit niet vinden in "mijn zig...
Hallo, Ik heb recent van Ziggo een nieuw modem ontvangen (de Connect Box). Ik heb met dit nieuwe modem het probleem dat deze zich op willekeurige momente...
beste community leden,Ik kreeg een mail van ziggo dat mijn mailbox vol was. Ik heb via de webmail alles verwijderd en de prullenbak geleegd. Ik heb toen ...
Vanochtend is er hier in Nijmegen een 'blokstoring' geweest die naar het schijnt om 09.19u is verholpen.Echter, sindsdien internetverbinding van wisselen...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.