Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 24.6KOplossingen
  • 48KDiscussies
  • 156KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Connectbox in bridge modus niet te benaderen via 192.168.100.1 Opgelost

Als ik mijn connectbox in bridge modus heb gezet kan ik hem niet benaderen via 192.168.100.1 ook heb ik dan geen internet meer en viel het mij op dat de poorten 1 tot en met vier gewoon licht geven al...

GuusMelk door Gedreven Meedenker
  • 23 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Beschikbare licencies 0 / 1 Opgelost

Safe Online XL gaf eerder 20 licenties aan zoals verwacht. Nu nog maar 1.Verder zou de snelheid omhoog naar 250Mbit maar daar merk ik nog niets van. Ook niet na herstart Ubee320b wifi modem. Wat gaat ...

RHJWienk door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Mijn website en die van Robohost zijn niet bereikbaar via wifi Opgelost

Ik heb via robohost een eigen website: https://vruger.nl met twee bijbehorende e-mailadressen. Sinds enige tijd zijn deze voor mij niet meer bereikbaar. De site geeft deze melding:Ook de mailadressen ...

SMTP instelling anders dan in Utrecht? Opgelost

Ik werk op verschillende plaatsen met Outlook met eigen domein mailadressen, nl. Utrecht en Dordrecht. In Utrecht is een Ziggo aansluiting en in Dordrecht - tot vanochtend - een Telfort aansluiting. I...

Marlein door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

aangetekend mail versturen Onopgelost

is het mogelijk via email van ziggo aangetekend een email te verzenden

Myka55 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wifibooster aansluiten op coax-aansluiting Opgelost

Hi there! Is er iemand die ervaring heeft met het aansluiten vd wifibooster op een coax-aansluiting via bijv een adapter?hoor het graag!mvg, Robin

Internetsnelheid alles in 1 compleet wordt niet gehaald. Opgelost

Kan iemand mij helpen met de volgende vraag? Mijn verbinding lijkt langzamer, maar misschien ben ik abuis. Ik heb het volgende abbo al enige jaren: alles in 1 compleet van Ziggo, met 250 Mbit/s downlo...

server666 door Stamgast
  • 42 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 7 Likes

Connectbox restart een aantal keer per dag Opgelost

Hallo,Al een paar dagen restart mijn modem uit zichzelf. Nu heb ik onderstaande de loggegevens alvast maar gekopieerd.Uiteraard het volgende gedaan:2x soft reset door stroom van de modem te halen1x Fa...

jeroen87 door Meedenker
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Wifibooster zelfde netwerk als modem Opgelost

Kan ik met een wifibooster hetzelfde netwerk als dat van het modem door het gehele huis krijgen? Dus niet twee aparte netwerken (eentje van het modem en eentje van de booster)

Problemen met Power Adapter, stuk langzamer dan rechtstreeks? Opgelost

Goedemiddag,Ik heb een TL-PA4010 welke ik gebruik om mijn bedraad internet door te schakelen in huis, dit scheelt gaten boren en kabelgoten maken e.d.Vroeger was de internetsnelheid goed en opeens is ...

Hue en nieuw modem Opgelost

Sinds een paar weken hebben we een nieuw modem en mediabox (door monteur geïnstalleerd). Vanaf ongeveer die tijd moet ik dagelijks mijn Mobiel uit en daarna inschakelen om weer verbinding met de Hue b...

JolandaH door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Firmware updaten van wifi booster via stopcontact Opgelost

Beste Community, ik wil weten wat de laatste firmwareversie van de wifi booster via stopcontact is. De mij bekende huidige versie is: ZG-w26.7c.p9.4cIs dit de meest actuele? Als er een nieuwere is kan...

Frits_Z door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Plots is er een extra wifi netwerk punt Opgelost

Ik heb 3 devolo powerline WiFi routers. Die hebben alle een 2,4 en een 5 GHz WiFi netwerk.op het ziggo Connect box staat WiFi uitwanneer ik met de AirPort app mijn WiFi netwerken scan zie naast de 6 d...

ravaoo door Gedreven Meedenker
  • 21 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Modem valt meedere malen per dag uit UBEE EVW321 Onopgelost

Goedemiddag,De laatste tijd valt regelmatig mijn modem uit. (UBEE EVW321)Als de modem werkt, dan werkt hij prima en haal ik de beloofde snelheden, overigens valt hij af en toe gewoon uit en start zich...

Xanox door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe moet je je MTU aanpassen? Opgelost

Hoe moet je je mtu aanspassen mijn router is een sitecom n300 x4E mijn modem is een EPC3928ADIk wil dit doen om van mijn network error af te komen in gta 5

LTW door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Ethernet Switch voor connectbox Opgelost

Ik heb niet genoeg aan de 4 bedraade internet aansluitingen achterop de connectbox.Kan ik op één van die poorten een switch aansluiten zonder signaal verlies?

Han66 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

virusemail Opgelost

ik krijg eem email in de vorm van een zgn.testmail: "dit is een testbericht" en deze nail blokkeert mijn imap en smtp server waardoor ik dus geen mails meer kan ontvangen. er wordt telkens om een wach...

orgelistB door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen