Hele Hoge Pre RS Error Opgelost
Omdat ik de afgelopen week wat problemen had met TV kijken wordt er daar het e.e.a. aan apparatuur en bekabeling vervangen. Om die reden heb ik even inge...
Omdat ik de afgelopen week wat problemen had met TV kijken wordt er daar het e.e.a. aan apparatuur en bekabeling vervangen. Om die reden heb ik even inge...
Heb regelmatig vast lopers en signaalverlies op de kabel en wireless, gebeurt meerdere malen per dagBen al driekwart jaar bezig om hier ook een oplossing...
Het gaat om een Technicolor TC7200.U. De internetsnelheid is prima maar het kabel/wifi internet valt regelmatig kort weg. Ik denk dat het door de modem k...
Hi Ziggo, De afgelopen maanden heb ik last van packet loss tijdens het gamen en terugkijken van een TV programma. De packet loss tijdens het gamen variee...
Hi Everyone,On 03/22 I moved to a new apartment and I've been using Ziggo internet since then and been facing this problem since day 1. During the day my...
Sinds vanavond ondervinden wij enorme trage internetverbinding. De snelheid voor download zou 350Mbps moeten zijn, hij komt niet hoger dan 2 Mbps!!!!Terw...
Ik loop tegen een probleem(pje) aan, en via de telefoon wordt hier door de klantenservice geen antwoord op gegeven.... Zoals Ziggo aangeeft probeer ik vi...
Is dat een goede combinatie. sluit geen tv erop aan. Ik krijg tegenstrijdige informatie erover!
Ik krijg als ik Ziggo Safe Online opstart de melding dat de subscription is verlopen. Als ik deze opnieuw probeer te installeren dan moet ik ook een subs...
Hallo, af en toe kijk ik in mijn modem instellingen en volgens mij zie ik elke keer Internet (Verbonden (partial bonding DS) ) in het rood, wifi en telef...
Hallo Ziggo wij hebben een slechte WiFi ondersteuning en al een oud modem. wat kan ik hier aan doen? Hebben jullie een nieuw modem beschikbaar?
Goedendag, Mijn wifi-snelheden zijn nog steeds erg laag, vaak +- 10Mbps. Ik heb een nieuwe connectbox ontvangen + TP-link Deco M4. Ik heb het Mesh-netwer...
Ik probeer mijn e-mail op mijn i-phone te installeren. Dit lukt voor geen mogelijkheid. Alle stappenplannen lopen vast. Wie kan mij helpen? Geheco
Ik heb een Chromecast geïnstalleerd. Hierop Ziggo GO geïnstalleerd. Na inloggen krijg ik waarschuwing dat uitzenden niet mogelijk is op het gebruikte IP ...
Ik werk op een chromebook en sluit die via een Linksys omvormer aan op het internet. De UTP-kabel komt uit de Router en gaat rechtstreeks naar boven. Het...
Hello Ziggo, I have a problem with my connection. Ping is OK, speed is OK but time to time I loosing packets and this cause lag in games so its not possi...
Na de snelheids verhoging is mijn snelheid naar beneden gegaan.Ik had 150 Mbit/s en zou naar 200 Mbit/s gaan maar haal nu maar 90 Mbit/s.Ik heb een Ubee ...
Hallo Iedereen. misschien kunnen jullie mij iets verder helpen. Ik ga het heel kort houden want anders word het een heel onduidelijk lang verhaal, dit ga...
Beste Ziggo, Graag wil ik mijn Smartwifi pods opzeggen en retourneren.De reden is dat mijn Gigabox nu op bride mode staat, en ik een andere router gebrui...
Sinds gisteren krijg en verstuur ik mail met zeer grote vertraging. Het duurt een uur a anderhalf uur voordat de mail aankomt of dat ik een mail van een ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.