Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 13.3KOplossingen
  • 18.4KDiscussies
  • 175KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Ubee EVW3200 verouderd? Opgelost

Beste wifi modem EVW3200 überhaupt staat met regelmaat te klapperen signaal aan/uit. Begrijp dat dit een verouderd model is. En ben benieuwd of een moderner modem in een stabieler WiFi netwerk zou res...

Jurre1 door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Cisco Epc3925 , WiFi . Opgelost

Via kabel valt internet vaak uit en maak slechte verbinding met WiFi. Sinds een paar dagen krijg een melding op de telefoon dan deze WiFi netwerk is niet meer beveiligd. Heb het opgezocht maar blijkt ...

Art89 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Pods: Hoe effectief? Onopgelost

Beste, Boven in ons huis hebben we wat mindere wifi aangezien dit een huis van beton is.. mijn vraag is hoe effectief/snel de pods in repeater mode gaan zijn (300mbps down 25 up abbo) afstand is hemel...

Crunx door Raadgever
  • 24 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 14 Likes

Connect box IPV4 Onopgelost

Goedemiddag,Ik had een media box, en via de mediabox had ik een zeer goede verbinding naar mijn lokale Synology DS118. Deze is ingesteld als VPN server zodat als ik moet reizen voor mijn werk ik nog s...

micrijn door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

email instellingen verouderd ? Alleen-lezen Opgelost

Ik gebruik eM Client tot tevredenheid.Gisteren heb ik door omstandigheden eM CLient opnieuw geinstalleerd, en ben eens gaan kijken naar de instellingen van mijn email.Nu zag ik in eM Client staan: Bij...

WED door Gedreven Raadgever
  • 116 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 28 Likes

Ophangbeugel Arris-modem Opgelost

Onze (wItte) Arris-modem staat los in de woonkamer en ik begrijp dat er voor dit modem ook een bevestigingsbeugel beschikbaar is. Graag zou ik zo'n muurbeugel willen ontvangen.Groet,Wim

Wim C. door Super Expert
  • 2974 Topics
  • 133 Oplossingen
  • 1837 Likes

UbeeEVW320B verouderd? Opgelost

Dag, Ik heb een modem van ziggo, de UbeeEVW320B en al een tijdje hebben wij problemen met het internet en de WiFi. Wij moeten dan ook vaak dit modem resetten. Volgens mij is dit modem best wel veroude...

RobbertCZ door Stamgast
  • 19 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Modem Cisco 3928 vervangen? Alleen-lezen Opgelost

Regelmatig merk ik dat de downloadsnelheid terugvalt tot een teleurstellende 7 tot 9 Mbps. Als ik dan het modem (Cisco 3928 AD) reset (via de webinterface of door de voeding uit- en in te schakelen) b...

hndevries door Raadgever
  • 14 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

IP adressen mee in backup? Onopgelost

hallo ziggo gebruikers! ik vroeg mij af, bij een backup worden mijn vaste IP adressen dan mee opgeslagen? Of moet ik dan alles weer handmatig 1 voor 1 toekennen? Dit ivm Domotica in huis met 25+ Devic...

Almagro door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen