Ontkoppelen Wifi pod. Onopgelost
Goedemorgen, Ik krijg steeds de melding dat een pod al is geïnstalleerd. Het lukt mij zelf niet om deze te vinden/ontkoppelen in mijn netwerk.Kan Ziggo deze pod voor mij ontkoppelen?
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemorgen, Ik krijg steeds de melding dat een pod al is geïnstalleerd. Het lukt mij zelf niet om deze te vinden/ontkoppelen in mijn netwerk.Kan Ziggo deze pod voor mij ontkoppelen?
Ik heb mijn internet bij Ziggo maar mijn e-mail nog bij online. In outlook staat mijn mail zo ingesteld dat ik mails op mijn online account kan ontvangen en via de smtp-server van Ziggo kan versturen....
Sinds een paar dagen gigabit met bij behorende modem, modem in bridgemode , asus ax88u erachter. Ben een beetje aan experimenteren , maar wat zijn realistische snelheden gezien qua wifi en kabel. Als ...
Goedemiddag, Op het moment dat ik mijn VPN verbinding van NordVPN tot stand breng krijg ik geen verbinding met het internet, mijn scherm blijft wit en laden tot ik een foutmelding krijg. Applicaties z...
Goedemorgen. Kunnen jullie op mijn modem ipv6 uitzetten?Ik kan zelf nergens een instelling vinden daarover.Alvast bedankt. Pim
Ik wil een Raspberry Pi zero 2W (=draadloos) in mijn netwerk, vanaf 4G benaderen. Ik heb een poort opengezet in mijn Deco M4 maar nu houdt de Connectbox hem nog tegen. Wat te doen?
Goedemiddag, ik was aan het kijken naar Ziggo internet en kwam toen tegen dat mijn aop vervangen zou moeten worden om het goed werkend te krijgen ? Hoe lang duurt het om zoiets te laten doen en kan di...
Sinds een dag heb ik een ziggo GigaNet abonnement met een nieuw Sagemcom fast 3896 LG modem, de verbinding is echter véél trager dan mijn vorige internet max abonnement. De hoofdaansluiting is vervang...
@Paul helaas is mijn kabelbreuk nog niet op gelost in huis is het op orde AOP is vervangen Spliter is vervangen kabelbreuk in de kruipruimte is gemaak zie mijn vorige topik Re: storing signaal op de k...
Ik heb de laatste tijd problemen met de downloadsnelheid van mijn internet. Mijn abo: 350/35. Dit is hoe mijn netwerk eruit ziet: Dit is wat ik de laatste tijd haal: Op mijn telefoon haal ik via WiFi ...
Ik zou graag mijn ringbel willen aansluiten maar ik kan nergens mijn 2,4 ghz wifi vinden alles staat aangevinkt maar bij het connecten krijg ik de 2,4 niet te zien dus kan ik de ringbel ook niet aan d...
Hello Ziggo Community, I just moved to a new address but the internet is not working. I reported the move from myziggo web page with the order number (Ordernummer: 388622131) but it seems like the tra...
Ik ervaar dat e-mails die van een adres bij mijndomein.nl worden verzonden niet (of met grote vertraging) binnenkomen op mijn Ziggo e-mail. Even zoeken op internet kwam ik een melding van een soortgel...
Ik gebruik al 2 Deco M4's. Eén daarvan is via ethernetkabel met mijn modem/router verbonden. Doet helemaal prima. In mijn hele huis heb ik prima wifi.Nu heb ik ver weg van mijn modem/router een pc sta...
Hi,I recently started a new contract with ziggo, and requested to have 1 smart pod.Initially, I received a Smart WiFi modem without any pod, connected it to the coax cable and is working fine.After 2 ...
Hoi, Ik probeer via de smartwifi app en via mijn pc in te loggen zonder wachtwoord en dan zou je een inlogcode moeten krijgen... Helaas komt deze al 3 dagen niet aan... Mijn mailadres is ***@home.nl *...
Ik heb last van pieken van hele hoge latentie, van soms wel bijna 2 seconden. Dat betekent dat het internet er dan gewoon uit ligt. Dat lijkt erg op bufferbloat, een bekend probleem van de Connectbox....
Beste Ziggo, Sinds 2018 ben ik klant en vanaf dag 1 heb al storingen met mijn internet.Uiteraard kan het is voorkomen en zie dat door de vingers aangezien het mensen werk blijft.Jammer genoeg valt het...
Volgens de postcode check is het niet mogelijk om met kabel of glasvezel internet aan te leggen in het centrum van Amsterdam. Klopt dit inderdaad?
Hallo,wij zijn aan het verbouwen, we willen het AOP verplaatsen van de woonkamer naar de meterkast. De sloper heeft de groene kabel al doorgeknipt. De Ziggo site geeft geen uitsluitsel. hoe kan ik een...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
52 | |
7 | |
6 | |
6 |