Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 14KOplossingen
  • 19.1KDiscussies
  • 177KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Mailbox meeverhuizen? Opgelost

Ik overweeg overstappen naar KPN. Ik heb echter in mijn webmail honderden mail staan in submappen die ik niet kwijt wil. Zie het als een archief. Mij is verteld dat de inhoud van de mailbox niet mee k...

Ventilator Wifipod luid hoorbaar Alleen-lezen Opgelost

De test is afgelopen, de pods mocht ik houden, dank jullie wel! Maar de laatste tijd begint 1 van de pods lawaai te maken wanneer de fan gaat draaien. Dat is zo'n beetje elke 5 minuten, draait een aan...

Model53 door
Level 7
  • 177 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 24 Likes

Modem resets itself Alleen-lezen Opgelost

My modem resets itself a few times a day. It seems to get worse after 9PM but it also happens during the day. The white light starts blinking and then the green ones turn on one by one, as if I had re...

IPv6 nodig voor Nest Protect Onopgelost

Ik kan door de bomen slecht het bos zien, maar ik ga ervan uit dat ik geen IPv6 ondersteuning kan krijgen door het ergens aan te vragen, klopt dat?Probleem is dat Nest Protect IPv6 vereist (staat ook ...

Beuzmo door
Level 1
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Routerinstellingen UPnP Opgelost

Hoi, Ik kreeg het advies om de instellingen van UPnP en eventuele portforwarding aan te brengen, maar ik zie deze functie niet terug als ik inlog op het modem.Nu zie ik in andere posts dat dit wellich...

llhedy door
Level 1
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen