IPV6 uitschakelen Opgelost
Goedenavond, Graag wil ik port forwarding mogelijk maken in mijn Connect Box. Ik begreep dat hiervoor IPv6 moet worden uitgeschakeld en dat deze aanvrage...
Goedenavond, Graag wil ik port forwarding mogelijk maken in mijn Connect Box. Ik begreep dat hiervoor IPv6 moet worden uitgeschakeld en dat deze aanvrage...
Hallo forumleden, sinds een week of 3 reboot mijn modem spontaan op verschillende tijden.hebben meer gebruikers hier last van? hier de log:Sat 07/05/2022...
Hallo, Als ik wil verbinden met www.schiet-sport.nl krijg ik een time-out.Dit heb ik op mijn mobiel, tablet, chromebook en PC.Ook als ik ping heb ik 100%...
Beste community leden, Om de week of zo valt het internet totaal uit. Geen wifi geen bedraad internet meer. Het gaat om een nieuwe aansluiting (nieuwbouw...
Mijn SmartWifi app toont wel de modem en de SmartWifi pod’s maar kan geen verbonden apparaten vinden. Ik heb de SmartWifi app al verwijderd en opnieuw ge...
Ik heb laatste tijd weer veel haperend internet, wegvallen wifi etc. Met beeldbellen en studerende kids is dat gewoon echt zeer onhandigZiggo Modem (conn...
Beste Ziggo leden,Begin deze maand ben ik overgestapt van KPN naar Ziggo voor mijn internet. Ik had altijd 100/30 (VDSL2) via KPN en dat werkte prima. Ma...
Best Forum, Ik gebruik nog een oude MacBook om wat oude apps te kunnen gebruiken. Sinds deze week werkt internet (zowel via WIFI als via kabel) ineens zo...
Ik heb thuis problemen met mijn Sonos systeem, oa haperingen en lang laden.Contact gehad met Sonos, die adviseren een aantal zaken aan te passen in het m...
Sinds enkele dagen kan ik met Windows Live Mail POP-3 geen email meer versturen. Kan geen verbinding met de server krijgen. Serverfout 421. Error 10060. ...
Geachte forumleden, Ik heb een probleem, weliswaar wel een workaround gevonden. Achter de modem/router van Ziggo, heb ik mijn eigen TP-Link router, waara...
I have just got Ziggo 300 mbps plan but on speed test I never see the download speed more than 30-40 mbps. I have a extended connection from wall which I...
Sinds het grote onderhoud van kabels etc in mijn wijk kan ik mijn apparatuur via port forwarding niet meer bereiken. (Computers weerdtations camera's)Ben...
Ik zou graag mijn router willen omzetten naar ipv4 modus zodat ik kan poort-forwarden.
Dag allemaal, Ik ben al jaren tevreden Ziggo klant, en mijn netwerk is erg stabiel. Mijn spullen komen echter uit een tijd dat iedereen zelf alles kon aa...
Ondersteunt Ziggo CNAME mét 301-doorverwijzing? Dit wil ik graag weten voordat ik een e-mail adres ga installeren.
hoi Er is eenmogelijkheid om de lampjes uit te schakelen van de Wifi booster, hoe moest dat ook al weer wifi booster die in het stopcontact zit, dat type...
Ik heb afgelopen zaterdag een melding gekregen dat mijn email account geblokkeerd is ivm hacken. Stappenplan om wachtwoorden te wijzigen van zowel mijn-z...
Als ik een speedtest doe dan haal ik gewoon mijn maximale snelheid. Als ik op dat moment een torrent download start met een snelheid van 300Kb/s gaat mij...
Goedemiddag,Wij hebben al maanden lang last van zeer onstabiel internet. Wij hebben vaak disconnecties en/of extreem langzaam internet. Ook komt is de do...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.