Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 25.8KOplossingen
  • 49.7KDiscussies
  • 158KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

WIFI internet instabiel op tablets Opgelost

Internet via Wifi werkt perfect op smartphone (Galaxy S8) en laptop (Asus S14), maar op tablet (Galaxy tab A 2019) is internet erg instabiel: Het wifi-signaal is goed, maar internet laadt het ene mome...

NBCK door Meedenker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Internet valt uit in de avonduren zowel wifi/kabel Onopgelost

Goedemiddag, Allereerst zal ik proberen het probleem zo goed mogelijk te omschrijven. Ik heb sinds december van het afgelopen jaar last van wegvallend internet. Het gaat hier om zowel wifi als kabel. ...

Instabiele wifi verbinding in bridge modus Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, al weken aan het tobben om de internet verbinding (wifi) in huis goed te krijgen. Situatie is dat de mediabox (meterkast) als bridge fungeert en het signaal doorgeeft aan een router welke...

a-teuling door Gedreven Meedenker
  • 23 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Aanschaf Wifi-6 router Opgelost

Hallo, mijn Ubee wifi3.0 modem van UPC, oud hé, staat in bridge mode dus met mijn Nighthawk R7000 een redelijk goed signaal op 2,4GHz en 5GHz.Nu wil ik Netgear Orbi aanschaffen met Wifi-6. Gaat dit me...

JavaDa door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

WPA/WPA2 Encryptiesleutel - waar vind ik deze? Opgelost

Als ik verbinding wil maken met smart tv via draadloze WiFi vraagt hij om WPA/WPA2 sleutel. Waar kan ik die vinden? Heeft het een andere naam op de witte sticker?

AngeloBBB door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Access point werkt niet meer Opgelost

Goedenavond,Ik heb sinds eergisteren, na stroomuitval, een probleem met één van de access points. Na wat standaardhandelingen en jullie tips (via dit forum) geprobeerd te hebben krijg ik het nog altij...

BartCCC door Stamgast
  • 31 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

email komt niet binnen Opgelost

Ik krijg mijn email niet meer binnen op desktop. Wel op ipad en smartphone. Via stappenplan van ziggo kom ik er ook niet uit. Wie komt mij helpen?

riand door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

ziggo extender. Opgelost

De witte extender bekabeld.Krijgt hij net als de c7 een eigen inlogOf heeft hij dezelfde inlog als de router.???

NAS niet via internet te benaderen Opgelost

Ik heb een NAS aangeschaft (WD ED2 Ultra) en geïnstalleerd. Via mij wifi netwerk kan ik de NAS benaderen (zowel via iMac als iPhone; zolang in het wifi netwerk) en op de NAS zelf lijkt alles juist te ...

aflach door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

vervanging modem/mediabox Opgelost

Ik heb nu al sedert de overgang UPC->Ziggo (5jr?) dezelfde mediabox/internet modem. Ondertussen heeft de techniek niet stil gestaan. Heeft Ziggo hier een vervangingsbeleid voor?

JM2_upc2 door Gedreven Meedenker
  • 20 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 0 Likes

Heb ik IPv4 of IPv6 ? Opgelost

Hoe kom ik erachter wat voor verbinding ik heb? IPv4 of IPv6. Als ik in de instellingen van de modem kijk staat er alleen IPv4. In andere topics staat dat consumenten standaard IPv6 krijgen. Kan ieman...

Asro door Stamgast
  • 96 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 39 Likes

IPv6 Prefix Delegation - Werkte wel, na stroomstoring "NoPrefixAvail" Opgelost

Dag,Ik geloof dat ik aanloop tegen een probleem wat in eerdere topics over IPv6 Prefix Delegation (PD) al eens voorbij is gekomen: het Compal modem deelt maar 1 prefix uit, vragen om meer prefixes na ...

dearwolf door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Ziggo & DHCP - One network and Ziggo as AP? Opgelost

Hello, Scenario: I have a Ziggo connect box. I would like to have a setup where the DHCP & Wifi is managed by my personal router and the Ziggo Connect Box would act as Wifi Extender and it will all be...

CCA utp-kabel goed? Opgelost

Ik heb onlangs een aantal utp-kabels aangeschaft. Ik zie echter dat deze niet van massief koper zijn, maar van CCA. Aluminium met een koperlaagje, dus.In de audiowereld worden deze niet als wenselijk ...

Slechte en super trage wifi verbinding Opgelost

Sinds korte tijd heb ik een super trage Wifi verbinding.Waar ik eerst een download had van 200-250 MB op 2.4 kom ik nu niet hoger meer dan 8-10 MBVeel te traag om te streamen en een aantal apparaten z...

Peppes door Raadgever
  • 1453 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 38 Likes

Ipv6 tunneling toelaten / teredo unable to qualify - Xbox netwerk op PC Opgelost

Nou, ik hoop dat de community mij kan helpen.Ik maak sinds kort gebruik van de xbox app op pc, hier kan ik met mijn abonnement verschillende multiplayer games online spelen. Helaas lukt het niet met m...

Jumanji door Stamgast
  • 34 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Waarschuwing voor Email Ziggo - phishing Onopgelost

Beste Ziggo Lezers, Moderators en Super Expert'sDeze email kreeg ik vanochtend in me Postvak In van me Ziggo mail account.Wees alert en klik NIET op Lees Verder, dit kan nare gevolgen hebben.Lees ande...

Dave! door Super Expert
  • 15929 Topics
  • 683 Oplossingen
  • 3846 Likes

VOIP nummer mogelijk via Tel 2 aansluiting Connectbox? Opgelost

Hallo, Ik heb thuis nog een analoge alarmcentrale, weet iemand of je deze op de tel 2 poort van de connection box kan aansluiten en dan in de box deze poort aan een voip nr koppelen. dit doe ik nu via...

jpfaber door Gedreven Meedenker
  • 22 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Wifibooster via stopcontact in tuinhuisje - functioneert niet goed. Opgelost

Beste leden,Mijn thuisnetwerk wilde ik uitbreiden tot achterin de tuin. De meest eenvoudige manier leek mij een extra wifibooster via stopcontact voor in ons tuinhuisje. Deze heb ik gekocht, omdat ik ...

FtS door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen