Internetverbinding valt weg Opgelost
Sinds een paar weken valt mijn internetverbinding (zowel bekabeld als wifi) weg. De verbinding is dan voor een minuut of 5 instabiel (valt dan een aantal...
Sinds een paar weken valt mijn internetverbinding (zowel bekabeld als wifi) weg. De verbinding is dan voor een minuut of 5 instabiel (valt dan een aantal...
Goedemorgen. Sinds afgelopen donderdag 16 juni is er op mijn adres een blokstoring waardoor er geen tv en internet en telefonie is. De datum van de oplos...
Goedendag, Wij hebben slecht werkend internet. (zowel beraad als Wifi) wij zitten hier nu bijna een jaar en de modem, POA en kabels zijn nieuw (modem is ...
Hoi, Is het mogelijk om een openvpn profiel toe te voegen aan mijn connectbox modem? Ik heb nu bijvoorbeeld een synology NAS staan en blijf daar maar mee...
Ik heb eerst op mijn connect box een IP gereserveerd voor mijn bobcat miner. Daarna heb ik UPnP uitgeschakeld en als laatst poort 44158 open gegooid op d...
Volgens mijn abonnement moet ik een snelheid hebben van 350Mb. Ik heb geen bekabelde aansluiting, niet mogelijk. Werk dus met wifi. Heb 2 leen SmartWifi ...
Goedemorgen,Sinds kort hebben wij de Deco SmartWifi pods geïnstalleerd. Probleem is dat onze printer nu geen koppeling meer kan maken met het nieuwe netw...
Goede dag, ik ben bezig met verbouwen daardoor moest ik vandaag het stroom uitzetten. Na het aanzetten van het stroom wou de Connectbox Giga modem niet m...
Sinds een tijd klapt 4 keer per dag het internet eruit van de connectbox, dit duurt ook erg lang om daarna om te herstellen. (lees dik 3 kwartier) Als ik...
er kan geen verbinding worden gemaakt met uitgaande email (SMTP) Inkomende mail werkt prima.
Beste, als ik een mail lees in het leesvenster wil ik deze nog niet als gelezen in de webmail hebben staan.In outlook kun je dit aanpassen, hoe doe ik di...
Even vanaf het begin beginnen We hebben een Connect Box, maar we hadden niet overal wifi dus een pakket Deco M4 aangeschaft en aangesloten. Toen kregen...
Ik heb sinds vorige week Giganet aangesloten gekregen.Giganet modem had ik nog.Met de Deco m4 versterkers kom ik naast het modem niet verder dan 460 mbps...
Ik beschik nog over een EVW321B voor internet, waarmee ik de laatste tijd absoluut niet de snelheden van internetten haal van mijn abonnement (van 300 Mb...
Hallo, Ik probeer nu al een week om poorten open te zetten in mijn modem. Voor een event die ik wil gaan live streamen moet ik bij mijn locale pc kunnen ...
Ik zou graag weten of de gegevens kloppen zoals op de knipsels te zien zijn. Zie ook bij historie regelmatig "critical" staan en dan word ik een beetje n...
Ik heb 2 wifipods in bruikleen, deze hebben wij achteraf niet nodig te hebben. De dekking zonder de wifipods is al erg goed. Hoe kan ik het abonnement op...
Met meerdere speedtesters gekeken naar de download snelheid via mijn UTP verbinding.Dit geeft resultaat tussen de 100 en 140 Mbps bij een 300Mbps abonnem...
I was recently sent a new modem (SmartWifi) and had to replace my old one (Technicolor TC7200), which had been deactivated. Since switching over, the Int...
Sinds vanmorgen krijg ik bij opening van een willekeurige site een nieuw tabblad met een verzoek van F-Secure over Privacy. Bij F-Secure weten ze van nik...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.