Email script verstuurt niets meer sinds 08-08-2022 Opgelost
Beste, Ik heb een script dat al jaren loopt en 3 emails verstuurd per dag met data naar enkele collega's. Dit liep voorheen via gmail maar zij ondersteun...
Beste, Ik heb een script dat al jaren loopt en 3 emails verstuurd per dag met data naar enkele collega's. Dit liep voorheen via gmail maar zij ondersteun...
Ook ik ondervind problemen met het verzenden van email.In regedit hebben we via het register TLS 1.2 aangemaakt. We kunnen in live mail nog niets verzend...
SMTP werkt niet meer op een computer met Windows 7 met Windows live mail. Mail is ook opnieuw ingesteld. Alle instellingen zijn nagekeken, webmail werkt,...
Ik zou graag IPv6 op mijn internetverbinding willen activeren, maar ik vermoed dat er nog iets van een IPv4-voorkeursregel staat. Een Ziggo medewerker he...
@Bert Op mijn iPhone 7 waarop ook mijn Ziggo mailaccount staat, ik berichten daarop kan ontvangen en soms ook verstuur, krijg ik nu het bericht als zou m...
Aangezien dit de enige weg is om mijn connectbnox omgeruild te krijgen voor een ubee modem bij deze dus het verzoek om mij een ubee modem op te sturen.Ik...
Ik werk de afgelopen tijd één keer per week thuis bij mijn ouders die voor langere tijd op vakantie zijn. Bij vertrek schakel ik alle stroomverbruikers u...
Hi iedereen, Al sinds we een Ziggo abonnement hebben afgesloten valt met enige regelmaat (ongeveer 1x per dag dat ik het merk) de WiFi weg. Dus het appar...
Hoe kun je in Mijn Ziggo een overzicht van je e-mailadressen (aliassen) zien? En hoe zet ik een e-mail adres over naar een nieuw account?
Beste community, In de Ziggo-mail van de recente snelheidsverhoging stond ook dat mijn oude trouwe modem, de Ubee EVW321B, aan vervanging toe is. Na het ...
Nieuw witte modem vandaag geïnstalleerd. De oude stond in bridge ivm meshmodem . Gebeld met de service dienst en deze vertelde mij dat je het zelf kan do...
Hi allen, Mijn originele topic stamt uit december 2020 (Re: Haal Gigabit snelheid niet (bekabeld getest) - Ziggo Community), en de snelheidsissues zijn n...
Wie kan mij helpen ? Hoe kom ik erachter of mijn @Home e-mail is gekoppeld aan Ziggo?
Goedemorgen, kan het kloppen dat de WiFi verbinding al een aantal niet optimaal is. Kan bv slecht verbinding maken met mijn laptop ed. Postcode****
Ik heb een eigen router aangesloten op de ziggo-modem en heb mijn wifi lopen via de eigen router. Nu krijg ik een aanbieding voor gratis smartWifi-pods. ...
Hallo, Ik zou graag op mijn modem IPv6 uitgeschakeld hebben. Groetjes.
Hi Ziggo Community, In mijn Ziggo Connectbox Giga is er helaas geen optie voor port forwarding voor ipv4. Als ik de andere berichten lees begrijp ik dat ...
Wegens verhuizing binnenkort naar een appartement ipv rijtjeshuis vind ik de wifi pods overbodig geworden en wil ze graag terug sturen. Kan een mod dit e...
Hoi, Ik heb een TC 7210 modem. Dit is een verouderd model, want deze heb ik al een aantal jaren. Het signaal wordt steeds slechter. Is het mogelijk om ee...
Hallo, Ik ben per vandaag overgestapt naar Ziggo, maar merk helaas een sterk verlies in signaalsterkte en stabiliteit t.o.v. mijn vorige provider. Tijden...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.