Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 25.8KOplossingen
  • 49.8KDiscussies
  • 158KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Wifi valt steeds weg Opgelost

Hi! Sinds afgelopen maandagmiddag valt, vooral in de middag, de WiFi steeds weg. Op de Connectbox knippert het WiFi symbool dan groen en opeens dan weer verbonden. Het is niet constant maar afgelopen ...

MKos door Ontdekker
  • 31 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Safe Online licenties Onopgelost

Mijn naam in Safe online is verkeerd en ik heb maar 1 licentie ipv 3. de klantenservice kan me niet helpen. Opnieuw installeren werkt niet.

Pahl.nl door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo + League of Legends = a phreaking shitshow Opgelost

Hey ik heb nu al een paar weken problemen met LOL, meerdere DCs per game. Stapelt zich op van “1 of 2 vrij korte” in het eerste potje naar “wel dat was 20-40 seconden van mijn leven en een team fight ...

FireFrenzy door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Chantage e-mail vanuit eigen e-mail adres Opgelost

Krijg deze chantage mail vanuit mijn eigen adres verstuurd; hoe kan dat?Ik heb slecht nieuws voor je.24/09/2018 - op deze dag heb ik je besturingssysteem gehackt enheb je volledige toegang tot je acco...

HMGTMK door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Alle apparaten hebben internet, behalve 1 TV Opgelost

Vele apparaten zijn met WIFI of met kabel verbonden. Hier hebben ze allemaal ook verbinding met het internet. Nu heb ik een Sony BRAVIA TV, en kan de TV met UTP or met WIFI (sneller?) verbinden, maar ...

fruma010 door Meedenker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Portforwarding Connectbox tbv HFS Opgelost

Kan iemand mij uitleggen bij portforwarding hoe ik aan de poort nummers kom lokaal en extern. Ik probeer een eenvoudige server beschikbaar te hebben voor collega ivm thuis werken thuis server is HFS. ...

Loraben door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Connectbox restarts a couple times per day Opgelost

I know this issue is covered in a few other places on the forum, but it seems the resolution is not always the same, and so I’d appreciate if someone could look into my issue. I have a Connectbox with...

Meerdere woorden instellen bij filterregels (tegen spam) Opgelost

Met filterregels stuur ik ongewenste mailberichten naar mijn “spam” map. Bij een filterregel op onderwerp kun je kiezen voor “bevat” en daar een specifiek woord neerzetten. Dit werkt prima.Echter, bep...

A6T8 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Randapparatuur via de Ziggo webshop Onopgelost

...Ziggo is in stilte begonnen met een online winkel waarin de provider kabels, stekkers, splitters en andere apparatuur verkoopt voor het gebruik van zijn diensten. Daarnaast heeft het een meshrouter...

Pasi door Expert
  • 4514 Topics
  • 264 Oplossingen
  • 1767 Likes

instabiele internetverbinding (packet loss) Opgelost

Goedemiddag, Sinds een jaar ervaar ik problemen met mijn internet verbinding, zowel bekabeld als wifi.Dit bericht wordt een beetje mijn laatste poging om een oplossing te vinden voor het mysterieuze p...

Kwibuz door Gedreven Meedenker
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Nieuwe firmware Arris / Compal modems Onopgelost

Er worden nieuwe firmwares (9.1.1802.610 / 9.1.1802.613) naar deze modems uitegerold, kan Ziggo een Changelog posten wat er is aangepast?Kan Ziggo tevens vertellen of de DDoS security lek en Intel Pum...

Samplex door Raadgever
  • 270 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 27 Likes

Wisselende snelheiden via bekabeld internet Onopgelost

Ik heb een probleem met bekabelde verbinding via mijn modem.Ik heb een connect box met 500mbps down en 40mbps up. De situatie is als volgt:Ik speel graag een spelletje op de PlayStation 4. Echter daar...

Nielz135 door Gedreven Meedenker
  • 19 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

Macfiltering Connectbox werkt niet Opgelost

Ik ben bezig een nieuwe connectbox te installeren.In geavanceerde instellingen heb ik bij macfiltering ‘toestaan’ aangevinkt.En vervolgens de Mac adressen van de apparaten die ik wil toestaan ingevoer...

Elo door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

internet bekabeld en WIFI valt meerdere keren per dag weg. Onopgelost

internet bekabeld en WIFI valt meerdere keren per dag weg.er zijn al twee monteurs geweest. de aansluiting (groene kabel) voor de connectbox is vervangen. ik zie geen kritische problemen in de diagnos...

CiliaV door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

internet out Opgelost

Still waiting for feedback! Whats up with my connection?

Phillman door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Niet alle websites bereikbaar Onopgelost

Even een vraag, kom er met helpdesk niet echt uit!Het probleem heb ik van het 1 op het andere moment (ik denk na een stroomstoring) geen internet meer. Tenminste sommige websites (bijv. Google en Yout...

SaveIt door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

DomainKeys Identified Mail Opgelost

We ontvangen mail van Mijn Domein via Ziggo. Sinds Mijn Domein een technische wijziginge heeft gedaan door DKIM toe te voegen, worden mijn mailberichten vaak bij de ontvangers als spam ontvangen of ko...

RobbertGM door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uploadsnelheid inconsistent, downloadsnelheid consistent Opgelost

Beste Ziggo community,Ik heb sinds een aantal weken last van een zeer inconsistente uploadspeed. Het abbo waarvoor op dit moment wordt betaald is 500/50. Echter halen speedtests consistent de 500 down...

geak door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

parental control tp link m4 Opgelost

Volgens ziggo moet de tp link m4 in access point. Blijkt echter dat ik dan geen parental control kan instellen. Weet iemand een oplossing?

roger1973 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet en connectbox knippert groen Opgelost

ik ben nieuw in nederland en probeer nog steeds nederlands te leren,Ik heb me onlangs geabonneerd op het 500 Mbps downloadsnelheidspakket van ziggo en heb de connectbox ontvangen en alle installatiest...

IONITE door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen