Oud modem TC7210 Opgelost
Hoi, Ik heb een TC 7210 modem. Dit is een verouderd model, want deze heb ik al een aantal jaren. Het signaal wordt steeds slechter. Is het mogelijk om ee...
Hoi, Ik heb een TC 7210 modem. Dit is een verouderd model, want deze heb ik al een aantal jaren. Het signaal wordt steeds slechter. Is het mogelijk om ee...
Hallo, Ik ben per vandaag overgestapt naar Ziggo, maar merk helaas een sterk verlies in signaalsterkte en stabiliteit t.o.v. mijn vorige provider. Tijden...
In mijn Giga connectbox heb ik in mijn wifi configuratie aparte SSID’s voor 2.4 Ghz en 5 Ghz.Nu wordt het 2.4 Ghz kanaal regelmatig vanzelf gereset naar ...
Goedemiddag, Kreeg op 21 juli j.l. een e-mail met de verhoogde snelheden en als toevoeging dat mijn modem aan vervanging toe is. Heb hier direct via de l...
Ik wil graag een regel in de webmail aanmaken waarin onder voorwaarden een bericht verstuurd word. Het enige wat nu kan is verplaatsen en doorsturen enzo...
Op mijn adres heb ik 2 mailadressen. In de mailbox komt alles tezamen in één bak. Kan ik die mailboxen van elkaar scheiden (i.v.m. de privacy) ?
Ik heb een bekabelde wifi booster model c7 gekregen van een kennis die hem niet meer gebruikt en heb geen goede wifi op de zolder dus dacht deze even te ...
Binnenkort wil ik gaan overstappen van Internet Max naar Internet GIGA. Hiervoor dient de AOP - binnenkomend in de huiskamer - vervangen te worden, echte...
Goedemiddag, Kan ik via deze weg aanvragen om het AOP te laten vervangen? Op zich is de verbinding hier prima, maar het plaatje is vies geel en volgens m...
Sinds plm. twee weken krijg ik de melding "U wordt beschermd" op het scherm. Die is gewoon weg te klikken maar het is mij al een paar gebeurd dat die mel...
Allereerst wil ik zeggen dat ik de ballen verstand heb van dit soort zaken. De laatste tijd heb ik het probleem dat de verbinding ineens heel traag wordt...
Sinds de Ziggo monteur is langs geweest voor een storing kan ik mijn NAS niet meer bereiken via mobiel internet. Na wat leeswerk lijkt dat te komen omdat...
Beste, zouden jullie ipv6 uit kunnen zetten, mijn interne netwerk is hier nog niet klaar voor waardoor ik nogal wat problemen heb bijvoorbeeld VPN. Ik zi...
Heeft de mediabox next een bedrade internet verbinding nodig of kan het ook op wifi samen met coax
Bij het installeren van Thunderbird email, krijg ik steeds de melding "inkomende server bestaat al". Dit gebeurt wanneer ik een IMAP-protocol wil gebruik...
TP-Link Deco X20 Wifi 6 Smart Wifibooster (1-pack) Ik heb boven op de slaapkamers inderdaad minder downloadsnelheid (60% minder +-). Sinds mijn nieuwe sm...
Hi, we hebben een nieuwe Giga modem ontvangen maar we hebben een hoofdaansluiting met 1 punt en maken gebruik van inhuis versterker Tratec FRA752/n. Moet...
Heb het nieuwe modem ontvangen. Wil vandaag deze installeren. Helaas is het boekje erbij voor iemand met een visuele beperking nauwelijks te lezen. Klein...
Hallo Ziggo vrienden ik heb het volgende probleem ik probeer mijn secutity camera,s te installeren maar op een of ander manier kunnen de camera,s geen ve...
Outlook (microsoft 365) op mijn iphone 11, software 15.6, geeft geen notificaties over ontvangen e-mail op mijn ziggo account. Krijg wel notificaties van...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.