Interverbinding valt weg Opgelost
Interverbinding valt weg Vorig jaar heb ik hier ook een bericht gepost, maar daar kon ik helaas niet meer reageren.Mijn internetverbinding (vast/wi-fi) valt regelmatig weg. Ik heb een connectbox en na...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Interverbinding valt weg Vorig jaar heb ik hier ook een bericht gepost, maar daar kon ik helaas niet meer reageren.Mijn internetverbinding (vast/wi-fi) valt regelmatig weg. Ik heb een connectbox en na...
Ik heb mijn nieuwe modem geinstaleerd wat het ook gelijk goed deed. Alleen toen ik mijn smart wifi pods in de app wou installeren lukte het me niet om het modem te vinden. Heb de app opnieuw geinstall...
Beste Ziggo community, Sinds minimaal een maand heb ik thuis internetproblemen. 2 weken geleden ging het verbinding helemaal weg 2-3 keer per dag. Toen bleek uit dat de modem in deze tijden ook uitval...
Beste, sinds deze week kan ik geen e-mails versturen vanaf mijn Android (zakelijk) en Iphone (privé) telefoon. Inkomende e-mails komen wel binnen , heb alles gelezen maar weet me echt geen raad. Heeft...
Beste forumlezers, van de week zijn er bij mij werkzaamheden geweest in de wijk. Omdat ik regelmatig de waarden van mijn Compal Connectbox bijhoudt valt het me op dat ik sinds de werkzaamheden (wedero...
I have a connectbox rotuer and currently it is in ipv4 only mode, want it to be upgraded to ipv6 mode
Beste Ziggo medewerker.De help desk verwijst naar dit forum om mijn vraag op te lossen. De helpdesk kan dit niet (?)Ik heb graag een IP only instelling IPv4. Ik heb meerdere port forwards ingesteld di...
Thuis heb ik wisselende internet. Hij gaat regelmatig (maar geen duidelijk patroon) uit, soms 10-15 keren per dag. Ook als via kabel is (stroom). Hierbeneden zijn de details in ConnectBox Admin pagina...
hallo ik gebruik sinds kort vpn om een buitenlands tv programma te kijken nou wou ik dat eigen ook graag installeren op mijn tv maar dan zegt de vpn provider dat IPv6 gedetecteerd is nou heb ik al eve...
Ik heb een probleem met m'n (draadloze) WIFI-printer, welke ik graag vanuit diverse computers of mobiels wil benaderen. Heel vaak gebeurt het, dat ik iets niet kan uitprinten, en dan moet ik naar de p...
Sinds deze week hebben we thuis last van traag internet en valt de modem regelmatig uit. Wat mij opviel is dat het de afgelopen week telkens rond 21:00 was dat de modem uitviel en het internet dan ged...
Goedemiddag, Ik heb zojuist Ziggo safe online geïnstalleerd op mijn mobiel (android) en ik krijg telkens de melding dat er 1 infectie is gevonden. Dit betreft echter een app die ik zelf op mijn telefo...
Ik heb onder mijn account van Ziggo vier e-mailadressen aangemaakt: A, B, C en D. Nu wil ik e-mailadres D automatisch laten doorsturen naar een ander e-mailadres (niet van Ziggo). Dat lukt niet, want ...
ik gebruik sinds kort een bluesound node Streamer. installeren gaat alleen via wifi, terwijl dit ook via ethernet moet lukken. bluesound forum bekeken. de meest voorkomende oplossing is het uitschakel...
Hoe kan ik de omvormer verbinden met wiffi
Goedemiddag, Enige tijd geleden 2 wifipods ontvangen en geprobeerd e.e.a. te installeren; download en install van smartwifi app op mobiele telefoon lukt, maar inloggen wordt geweigerd. (Inloggen op ap...
hoe kan ik een Ziggo archief map met gehele email inhoud in zijn geheel naar een iMac map transporteren? (om die laatste map per email te kunnen versturen)
Ik kreeg een tijd geleden het aanbod een jaar lang gratis gebruik te maken van de Wifibooster Pods. Daar ben ik op ingegaan en ik heb dus de Pods ontvangen. Ik vind het echter niet prettig werken en w...
Hallo,Ik heb vanaf 19 maart een nieuw abonnement bij Ziggo (dit is de datum dat er internet moet komen). Het abonnement is voor TV en Internet. Ik heb alle benodigde kabels aangesloten, maar internet ...
Goedenavond, Een vriend van mij had een minecraft server aangemaakt maar nu kan ik niet joinen.Ik wou even mijn upnp instellingen bekijken, maar nu kom ik erachter dat ik die helemaal niet hierop heb....
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
60 | |
48 | |
9 | |
7 | |
6 |