Verschil snelheid tablet/smartphone Onopgelost
De snelheid op mijn smartphone is ongeveer 20 mps Op andere apparaten 300.Hoe is dat verschil te verklaren?
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
De snelheid op mijn smartphone is ongeveer 20 mps Op andere apparaten 300.Hoe is dat verschil te verklaren?
Hallo, Ik probeer de wifi pods te installeren, maar de smart-wifi app geeft aan dat hij mijn modem niet kan vinden. Een medewerker van Ziggo gaf aan dat de modem in bridge modus moet staan. Nou heb ik...
Hi Guys I recently switched to the Smart Wifi pods and would like to return the other boosters that I had (TP-Link Deco boosters). Definitely prefer the smart wifi boosters and they seem to work bette...
Daar waar ik voorheen makkelijk draadloos kon printen wil het nu niet meer lukken. Brother geeft diverse oplossingen aan die ik allemaal heb uitgevoerd behalve het uitschakelen van de privacy separato...
Goedemiddag, Ik wil graag mijn modem omruilen voor en Ubee UBC1318ZG. Ik weet dat jullie dit niet vaak doen maar ik gebruik mijn huidige modem al jaren in bridged mode en zou graag een ubee modem will...
vanochtend ineens geen verbinding mee. Alle stappen netjes gevolgd om te achterhalen of op te lossen wat het probleem kan zijn.
Ik heb een mifirouter gekocht. Een tp-link. Bij het installeren loop ik tegen een probleem op. Er zit een vodafone simkaart in. Bij het installeren vraagt men om de pdp type, apn type, het AccesPointN...
Ik heb nu T-mobile internet thuis en ik wil Ziggo zakelijk internet nemen. Nu lees ik dat Ziggo internet via een kabel is. Hoe kan ik erachter komen of ik dat heb? Kan ik Ziggo internet gewoon op deze...
Geachte heer, mevrouw, Afgelopen Vrijdag (11-03-2022) heb ik mijn abonnement gewijzigd van Complete naar Giga en deze is gisteren (15-03-2022) ingegaan. Vandaag (16-03-2022) heb ik de nieuwe modem, Co...
Hoi Allemaal Geruimde tijd hebben we last dat het Ziggo modem kort de verbinding verliest. In het begin gebeurde het af en toe. Nu regelmatig waardoor online vergaderen minder prettig wordt. Achter ...
Nadat mijn connectbox spanningsloos is geweest werkt portforwarding niet meer. Heb de instellingen opnieuw gedaan maar de poorten blijven allemaal dicht
Sinds vorige week is er na een jaar lang volkomen probleemloos internetgebruik sprake van een geregeld sterk inzakken van de downloadsnelheid, die zoëven zelfs slechts 3.5 mbit/s bedroeg. Even later i...
Ik heb de mesh m9 al, kan ik de gratis wifi pods van ziggo erbij pakken, werken deze samen?
Dag allen, Ik ben behoorlijk nieuw in de thuisnetwerken, en ik dacht dat een Access Point vrij gemakkelijk was op te zetten. Ik heb gezocht in dit forum voor wat uitleg, maar ik krijg het nog niet voo...
Bij mijn nieuwe Auping bed is een Auping connect module geleverd, echter die werkt alleen op 2.4GHz en niet op 5GHz. Is het mogelijk om alleen voor de Auping wifi connectie het modem op 2.4GHz in te s...
Hallo,ik wil de wifi in mijn woning verbeteren door ziggo pods te gaan plaatsen.De connectbox zit hier in de meterkast (achter dikke muren) en ik heb in de woonkamer + zolder een wifi router staan. Op...
Ik moet een poort open zetten, maar hoe doe ik dat zonder MAC adres
Ik kan sinds enige tijd geen mail meer versturen via outlook of live mail. Wel met Gmail en webmail. Wachtwoord opnieuw gedaan en div instellingen geprobeerd,niets helpt. Het lijkt wel of ik ergens ge...
Vandaag de pods in de bus gekregen en ik dacht: snel en eenvoudig installeren... Not... Helpdesk gechat, modem van stroom, app opnieuw geinstalleerd. Opnieuw van afstand modem gereset, daarna weer app...
Als ik mijn smart wifi pods installeer dan zet de ziggo app de automatische kanaal optimalisatie op de 5 g band aan. Het probleem daarbij is dat daarbij gekozen wordt voor een hoog kanaal. Ik begrijp ...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
49 | |
9 | |
7 | |
6 |