Modem - UPnP/NAT-PMP protocol inschakelen Opgelost
Hee ziggo zOuden jullie voor mij op het modem de upnp/natpmp proticol kunnen inschakelen gr mark s
Hee ziggo zOuden jullie voor mij op het modem de upnp/natpmp proticol kunnen inschakelen gr mark s
Goedemiddag, Sinds kort valt onze internetverbinding weg en de CB is behoorlijk warm door de dag heen. Hierdoor ben ik even gaan lezen door het forum en ...
hallo ziggo community ik heb een hobby om te streamen naar twitch maar dat lukt nu niet omdat mn kb/s naar 0 gaat tijdens de 1ste minuut van de stream en...
Hallo, sinds woensdag kunnen mijn vrouw en ik opeens geen e-mail meer verzenden via ons eigen e-mail programma Microsoft Entourage 2008. SMTP instellinge...
Hallo, Probleem met netwerk. Ik had een hitron router en deze was ermee gestopt. Een nieuwe Arris TG2492LG-ZG gekregen maar nu geen thuis netwerk meer na...
hi, mijn partner en ik hebben beiden een eigen ziggo account, nu wil ik haar email accounts weer hangen onder haar eigen ziggo account. Met de helpdesk k...
Na meerdere keren contact met de helpdesk blijft het volgende probleem zich voordoen.Als ik eenn tijdje mijn wifi 5g verbinding niet gebruik heb ik nauwe...
Sinds kort kan er geen e-mail meer via ons Ziggo account verzonden. De instellingen zijn niet veranderd en er komt wél mail binnen.Iemand een idee hoe di...
dit is volgens mij het 2e of 3e topic dat ik hierover maak, omdat ik de andere niet terug kan vinden en dus ook niet op kan reageren. excuses daarvoor. i...
Hallo, Nav dit topic . @Mariska , bedankt voor de hulp tot nu toe.Wij hebben thuis last van sporadische latency spikes en connecties die spontaan wegvalt...
Ik gebruik diverse EZVIZ camera’s maar 1 heb ik continu op een tablet aanstaan om live te streamen maar stopt telkens na een minuut of 20 had in het verl...
Looking for any help here to sort out a real mess: 1) Ziggo calls me, saying "wanna switch over to us as your contract is nearly up with your current pro...
Sinds kort kan ik geen e-mail meer verzenden uit Outlook 2007. Ik weet het, het is een oud programma, maar werkte altijd prima. Mails ontvangen lukt wel....
Hallo, Het valt mij op dat ik sinds een paar week (of misschien al langer) blauwe leds heb op mijn Ziggo modem (Ubee UBC1318ZG) . 'online' is blauw maar ...
Het ene probleem na het andere met de next mini. Nu reageert de volumeregeling op de afstandsbediening niet meer. Hoe los ik dit op?
Hello, I’m Inês and at the moment I’m having Some problemas with my pc connection to the internet. I have a Mac and an iPad. With the iPad I can dive on ...
Beste Ziggo, Wij gebruiken al heel lang dezelfde modem: Ubee320b.Wij moet de modem steeds vaker resetten, om nog een beetje een wifi verbinding te krijge...
Beste,Sinds een paar dagen werkt de uitgaande mail niet meer.Ik blijf constant de pop up krijgen voor mijn wachtwoord voor authenticatie van smtp.ziggo.n...
Heb vanuit een eerdere test de 1e versie van de Wifipods in gebruik. Nu met de nieuwe modemtest werkt alles prima, maar is het normaal dat de pods warm/h...
Hallo kan iemand mij vertellen hoe het kan dat ik op mijn pc in windows mail geen bijlage`s kan ontvangen maar wel in mijn i-pad ??
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.