onbereikbaar extern ziggo IP adres Opgelost
Hallo, Heb al een tijdje een uitdaging dat ik via mijn extern IP adres vanaf buiten niet mij thuis kan.Het lijkt erop dat dit een gedeeld adres is of iets dergelijks. Voor de slimmerikken, ziggo heeft...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo, Heb al een tijdje een uitdaging dat ik via mijn extern IP adres vanaf buiten niet mij thuis kan.Het lijkt erop dat dit een gedeeld adres is of iets dergelijks. Voor de slimmerikken, ziggo heeft...
Hallo, Wij hebben sinds kort een Ubee UBC1318ZG gekregen van jullie. Maar ik merk nu dat het blauwe lampje brandt van de DS (DownloadSpeed). Dit klopt ook, want ik krijg maar hoge 60 Mbit/s downloadsn...
sinds gisteren 1 april ontvang ik geen mails meer op mijn Iphone en Ipad. Op mijn desktop gebruik ik outlook 365 en geeft ook problemen hij kan de mappen niet synchroniseren die gekoppeld zijn aan mij...
Sinds een aantal dagen wordt mijn uitgaande email in Ziggomail niet meer verstuurd.Ik heb al meerdere keren mijn wachtwoorden veranderd in Mijn Ziggo en in mijn email.Helaas heeft dit geen effect.Ik k...
Ik kan sinds gisteren ineens geen mails meer ontvangen. Ik kan wel op ziggo mail. En ik kan ook mails verzenden. Ik heb van alles geprobeerd. Maar ik blijf de boodschapfout 0x80040900 ontvangen. Gaarn...
Na 15:00u 1 April komt er geen E-mail meer binnen via de POP3 server op mijn iPhone.op mijn laptop komt alles nog wel binnen via POP3. Daar staat een andere poort ingesteld (995 met versleuteling), op...
Beste mensen,Ook ik kan geen e-mail meer ontvangen sinds1april 2022.verzenden gaat wel, maar ontvangen niet. Ingelogd bij Ziggo-Mail kan ik wel mijn inkomendemail bekijken, maar op de tablet, iPhone e...
Hallo,Gebruik al 2 jaar een Tado Bridge en Thermostaat naar volle tevredenheid. Twee weken geleden overgegaan naar gigabit internet en na installeren van de Connectbox Giga werkt de Tado Bridge niet m...
Sinds 1 April werkt mijn UPCmail adres niet meer, volgens Ziggo ligt dat aan Outlook, werk met outlook2016.
Hallo ik ben al sinds 1995 abonee van ziggo kom ik ook in aanmerking voor een jaar lang gratis smart wifi pods ?
Goedenavond, Mijn chello mail is de koppeling kwijt met de upcmail. Wie zou mij willen helpen? Ik kan dus nu geen mailtjes meer ontvangen op mijn oude vertrouwde mailadres. De mail komt nog wel binnen...
Een tweetal vragen 1. Moet ik het wifispots certificaat als wifi of als vpn andere apps installeren . 2. Hoe kan ik een eenmaal geïnstalleerd certificaat verwijderen op een Samsung Galaxy Tab S6. Alva...
Hallo, heb al e.e.a. gelezen hier over dit Topic en heb veelal dezelfde problemen. Ik heb een 600Mbit abbo, maar haal tegenwoordig maximaal net aan 300Mbit en in het weekend veel minder (soms maar100)...
Gegroet, ik probeer te port forwarden op mijn smartWifi modem (connectbox).Ik heb een oude computer omgebouwd naar debian server. Op deze server heb ik openssh gezet. Nu kan ik wel met ssh in deze com...
Mijn oudere buurman met bijna geen technische kennis heeft mij gevraagd om z'n nieuw ontvangen modem aan te sluiten.Echter wat mij verbaasd is het volgende:Hij heeft nu een "Connectbox" type : CH7465L...
Hallo,Ik zou graag ip4 activeren op mijn modem, mijn beveiligingscamera werkt niet zonder port forwarding. Alvast bedankt! A. Mengad
Op 1 laptop valt regelmatig de internetverbinding weg. In de logging van de connectbox zie ik dan de melding: Illegal - Dropped INPUT packet: SRCIk heb een connectbox staan met 3 van die TP-link boost...
Zonder VPN heb ik een 300Mbit/s download verbinding en met VPN maar maximaal 6Mbit/s. Op dit forum heb ik begrepen dat dit ligt aan mijn huidige modem en dat Ziggo een andere modem beschikbaar kan ste...
Mijn moeder heeft de Technicolor TC7200 modem en sinds een jaar valt de internetverbinding regelmatig weg. Op dat moment is er wel een goede wifi verbinding met de apparaten want het signaal daarop wo...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
61 | |
42 | |
10 | |
10 | |
7 |