Nieuwe apparatuur ontvangen zonder mededeling Alleen-lezen Onopgelost
Goedemorgen, waarom heb ik zonder verdere mededelingen een nieuwe router ontvangen ??
Goedemorgen, waarom heb ik zonder verdere mededelingen een nieuwe router ontvangen ??
Ik heb 2 routers via een netwerkkabel direct aangesloten op de Ziggo modem. Ze staan allebei op DHCP met de volgende instellingen:- Asus router RT-AC68U:...
Hoe lang duur de huurperiode van de wifi-pods?
Ik heb een eigen domein en gebruik het e-mailadres daarvan als standaard. Ontvangen e-mails worden altijd doorgestuurd naar mijn Ziggo mailadres. Het val...
Ik zou graag mijn moden van ipv6 naar ipv4 willen laten om zetten gr robbin
Hello, this is my first post in the Ziggo community.I have recently taken a Ziggo subscription via overstappen from T-Mobile. I tried connecting the Mode...
Na het opnieuw installeren van Outlook 365 op mijn vaste PC mijn email accounts weer toegevoegd. Ging zonder problemen o.a. xxx1@ziggo.nl (imap) en xxx2@...
wat is dit nu weer dan
Sinds enkele weken heb ik last van hoog packetloss op mijn connectbox.Ik haal mijn snelheid met downloaden maar in games merkt ik dat na enige tijd de pi...
Hallo, weet iemand hier hoe lang een IP adres bekend blijft bij Ziggo. Er is een IP adres aan mij gelinkt, maar mijn apparaten hebben allemaal dat IP adr...
Wanneer ik de internet verbinding langere tijd (zwaar) belast, merk ik op dat de Ubee modem hiervan erg warm wordt. De modem staat in een relatieve grote...
Dag allen, Dit wordt mijn eerste bericht op dit forum, dus als er enige informatie ontbreekt of meer informatie nodig is laat het gerust weten en dan zal...
ben 10-08-2022 verhuisd. Zit nu in de **, maar heb geen wifi**adres verwijderd door moderator wegens privacy**
Goedenmorgen, Ik neem aan dat mensen van ziggo ook mee lezen daarom even hier de opmerking.Ik lig gisteren avond nog even in bed mijn serie af te kijken ...
Hi Ziggo team, Zouden jullie mijn publiek IPv6 adres willen uitzetten. Ik zou graag alleen een publiek IPv4 adres willen hebben. Als jullie meer informat...
Vorige week zijn wij overgestapt naar ziggo zakelijk. Na de installatie werkte alles behalve mijn professionele printer. In deze printer staat een netwer...
L.S. Sinds afgelopen week kan ik met outlook mijn ziggo mail niet meer verzenden.- Verzenden via ziggo web mail lukt wel. Instellingen zijn niet per abui...
Met onderstaande instellingen blijf ik foucode 530 houden. Server voor inkomende e-mail:Servertype: IMAP.Serveradres : imap.ziggo.nl.Wijzig het inkomende...
Hi, I have Ziggo internet, and it can sporadically can be unstable.Ping during online games normally can be 30-50ms, but often can jump to cosmic values ...
Ik heb gisteren een Connectbox ontvangen ter vervanging van mijn oude modem.Ik heb echter een thuisnetwerk met behoorlijk wat netwerk appraratuur. In het...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.