Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 28.5KOplossingen
  • 53.8KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Connect box signaal Opgelost

Misschien over het hoofd gezien.Is er een link of post waar de normale/goede waarden bij Network status worden vermeld.Power, SNR, Pre RS Errors, Post RS Errors, etc.

Hans59 door Raadgever
  • 20 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 6 Likes

Geen NAS verbinding meer na installatie TP-link deco m4 Opgelost

Vandaag heb ik de TP-Link Deco M4 van ziggo in gebruik genomen, het werkt goed alleen mijn Synologie NAS welke met een UTP kabel aangesloten zit op de Connaxtbox kan ik in het netwerk niet meer benade...

PeterBijns door Gedreven Raadgever
  • 5 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 2 Likes

Draadloos netwerk verwijderen Opgelost

Hoi, ik wil een (oud) netwerk verwijderen van mijn router. Ik heb momenteel naast het gastennetwerk nog twee draadloze netwerken en dat wil ik graag terugbrengen naar 1 netwerk en 1 gastennetwerk. Op ...

TC2021 door Stamgast
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

spontane herstart Connect box. Opgelost

Hallo,Bijna elke dag herstart de Connect box zich.Heb nieuwe splitter en kabels gekregen,geen verbetering. Hieronder de down en upstream gegevens.Wifibooster i.p.v eigen router geplaatst,ook geen verb...

Cerrone door Raadgever
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

FootPrint 6.1.951.28/FPMCP op smartphone bij ziggo.nl Alleen-lezen Opgelost

Vorige week Safe Online geïnstalleerd op 4 apparaten, alleen op de smartphone lukt het niet, omdat ik door een FootPrint 6.1.951.28/FPMCP foutmelding niet op de site van ziggo kan komen.--The requeste...

Na storing doet modem het niet Alleen-lezen Opgelost

Vandaag immens lange storing geweest. Na veel meldingen dat het opgelost was nog steeds geen internet verbinding met je modem.Resultaat, geen telefoon, geen internet maar wel beeld op mijn tv en nauwe...

splun045 door Gedreven Raadgever
  • 33 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 7 Likes

Krijgen modems in Bridge mode updates? Opgelost

Hallo. Ik heb zelf geen Ziggo, maar een familielid van mij wel. Ik help hem met zijn internet. Vandaar deze vraag. Hij heeft thuis een connectbox die in Bridge mode staat. Zijn modem is in Bridge mode...

Dominar door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Setup dual network met smart WiFi boosters icm ASUS RT-AC88U Alleen-lezen Opgelost

Beste mensen, Ik denk erover om een aantal smart wifiboosters aan te sluiten op mijn bestaande netwerk om zo de totale dekking voor zowel het thuisnetwerk als het gastnetwerk (tevens IoT) te vergroten...

Sjeefer door Raadgever
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Will the modem fit to our wall port? Onopgelost

Dear Members and moderators,We moved into a new apartment on 1st of May and we want a new connection with Ziggo. Before ordering I want to make sure that we can connect the modem to the port in our ap...

Bridge & IPv6 Opgelost

Is het al een keer mogelijk om IPv6 en bridge modus te gebruiken? Laatste wat ik kon vinden was eind 2019. We leven nu in 2021, het zou wel een keer tijd worden. Of moet ik daarvoor m'n compal modem o...

Stream harman kardon speakers hapert Onopgelost

Ik heb een harman karbon speakerset en stream via google radiostations met tunein. De radio valt een paar keer per dag een paar secondes weg. Ik dacht dat het zou verbeteren met een mash systeem die i...

Kortepet door Stamgast
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen vrije modem keuze kan niet vanwege de snelheid cap van ziggo? Onopgelost

Ik heb alweer een tijdje een ariss modem in brigde staan met een asus rt-ac66 er achter, wat opzich prima werkt.Maar het meest mooie zou zijn modem/router in 1, nu ben ik op zoek gegaan naar zo een op...

Dr.Drax door Gedreven Raadgever
  • 147 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 15 Likes

Groepsmail worden niet ontvangen Opgelost

Ik ben al jaren webmaster en emailbeheerder van de protestantse gemeente Enschede.Sinds een week zitten we bij een email only hoster Mihos.net en voorheen bij Sylconia.Al die jaren blijken groepsmails...

meinco door Raadgever
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

Tp-link Deco m4: NAS niet zichtbaar Opgelost

Beste mensen, onlangs tl-link Deco m4 via ziggo aangeschaft. Nu overal prima internet. echter.......... via het tp-link netwerk wordt mijn NAS niet zichtbaar in mijn oude netwerk zie ik hem wel. Welke...

Svs52 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoon verbindt niet met wifinetwerk, laptops wel Opgelost

Drie van de vier telefoons in huis verbinden niet met met wifinetwerk. Alle laptops in huis wel, telefoon nr. 4 verbindt ook.In het weekend is internetsnelheid verhoogd van 250 naar 300 mb/s. Daardoor...

Paul73 door Raadgever
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

TP-Link Archer C1200 Acesspoint Opgelost

Na de laatste update van het tweede acesspoint zouden de updates automatisch gaan.Dit lijkt niet te gaan. Inmiddels is het WiFi vergeleken met de hoofdrouter beduidend langzamer.Kan ik als trouwe klan...

j.roof door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Probleem met Outlook en Ziggo mail instellen Opgelost

Hoi! Wij hebben sinds kort Ziggo en alles werkt perfect. We krijgen alleen helaas Outlook niet aan de praat met Ziggo mail. Wij hebben: Windows 10 en Outlook 2019. Wat wij hebben geprobeerd: Volgens d...

rick63 door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Internet malfuction 7th of May Opgelost

To Whom It May Concern,Today after a malfunction in my place, my wifi is not visible anymore by any device. It stopped working at certain point due to a malfunction: "Due to a malfunction, you may be ...

RiccardoN door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen