Beschikbaarheid Giganet (Venlo) Opgelost
Misschien kan iemand van Ziggo hier wat meer licht in het duister brengen: Sinds begin juni wordt met grote posters aangekondigd dat in Venlo Giganet bes...
Misschien kan iemand van Ziggo hier wat meer licht in het duister brengen: Sinds begin juni wordt met grote posters aangekondigd dat in Venlo Giganet bes...
Hallo, ik heb even een vraag, Vanochtend om 7 uur is mijn interverbinding verbroken en 5 minuten daarna is de verbinding weer teruggekomen maar nu werkt ...
Hoi, Sinds mei heb ik een probleem met mijn Mv2 dat steeds terugkomt. Mijn abonnement is 350 Mbps, maar iedere paar weken heb ik een korte onderbreking v...
Sinds juli 2022 is er weer een snelheidsverhoging ingevoerd. Zelf heb ik het startpakket. De snelheid zou dus verhoogd dienen te zijn van 75/10Mbit/s naa...
I have a frequent disconnection of wifi for many years. Technician came several times, replaced cables and socket, but did not solve this problem. Today ...
Als ik van het nieuwe Wifi modem "de WiFi Network Name (SSID) en het WiFi Password " verander naar het huidige gebruikte password en SSID name, worden da...
Sinds de update van 10-08-22 valt internet elk half uur weg. Om het half uur stekker uit stopcontact en internet werkt dan weer voor half uur. Gebeld met...
Ik vond bij het opruimen van de computerspullen een Cisco EPC3025. Kan deze naar de milieustraat of wil Ziggo deze terug?
Vorige week kon ik (win 8.1 en thunderbird 10) plots alleen nog mails ontvangen maar niet meer verzenden. Dankzij de reacties van Gerr_it in de draad "sm...
Ik las in een ander topic dat een moderator een gehackt @Home mailaccount kan verwijderen? Het betreffende mailadres is niet van mijn huidige klantnummer...
Mij is het opgevallen dat de laatste paar weken internet wel errug vaak wegvalt, soms wel een paar keer per dag, hebben meerdere mensen hier ook last van...
hoe kan je e-mails van een paar maanden oud bekijken in webmail?
Goedemorgen, Sinds enkele dagen ben ik in het bezit van de Connectbox Giga met het bijbehorende Giga Internet pakket. Na een aantal speedtests te hebben ...
Sinds ongeveer een maand geleden kan ik thuis geen verbinding meer krijgen met de League of Legends servers. Aangezien alle andere dingen met het interne...
Om SMB2 te draaien moet poort 445 open staan. Connectbox GIGA blokkeert oa deze poort (vanwege veiligheidsredenen=bull**bleep**)Klantenservice wil niet h...
Hallo , een aantal jaren geleden heb ik per ongeluk accounts verwijdert en er is een bij die ik niet meer kan terughalen . Worden die dan permanent verwi...
Hallo, ik ben in het bezit van twee laptops, tw een HP Probook 6570b en een Toshiba Satelltite C855-2HW. Beiden 8 GB Ram geheugen. De wifi snelheid gemet...
Goedemorgen, waarom heb ik zonder verdere mededelingen een nieuwe router ontvangen ??
Ik heb 2 routers via een netwerkkabel direct aangesloten op de Ziggo modem. Ze staan allebei op DHCP met de volgende instellingen:- Asus router RT-AC68U:...
Hoe lang duur de huurperiode van de wifi-pods?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.