Vaste verbindingen weg Onopgelost
sinds enkele weken is mijn nas uit de lucht. nu blijkt dat al mijn bekabelde verbindingen met een vast ip-adres niet meer werken. ik kan ook niet meer in...
sinds enkele weken is mijn nas uit de lucht. nu blijkt dat al mijn bekabelde verbindingen met een vast ip-adres niet meer werken. ik kan ook niet meer in...
Aanvankelijk ging het allemaal goed, maar sinds een week of twee bereiken bepaalde emailtjes niet meer mijn mailbox Postvak in. Gaat om een noreply mailt...
Ik heb sinds enkele weken ziggo. Hiervoor andere provider en geen problemen. Sinds de modem van ziggo is geïnstalleerd en aangesloten, werkt alles prima ...
Hi, Ik werk al twee jaar thuis en heb nooit problemen gehad om in te loggen op mijn werk VPN tot aan vandaag.. Vanmorgen kreeg ik de melding 'timeout met...
Goedendag, ik beschik over 2 e mail adressen eindigend op quicknet.nl. 1 van deze e mail adressen is gehacked. Er worden met dit e mail adres, namens ons...
Sind ik een Connectbox Giga heb aangesloten heb ik problemen met sommige via WiFi aangesloten apparaten, Internet is traag en apparaten vrliezen hun verb...
Dag allemaal, Vanmiddag mijn wifi versterker binnen gekregen (Ziggo Wifibooster Pod), die ik graag installeer. Ik heb de SmartWifi app gedownload en daar...
In topics geven (Super) Experts vaak uitleg in technische termen. Hieronder een selectie van vaak voorkomende termen met beknopte uitleg. Tip: dit overzi...
Volgens een mailtje van enkele maanden geleden en informatie op de website zouden er per 1 juli(?) internetsnelheden worden vrrhoogd. Klanten zouden een ...
Hallo,wie kan me helpen met de ipv6 instellingen voor mijn FRITZ!Box. Nb hij is niet direct verbonden, maar er zit een modem van Ziggo tussen in bridge m...
Op 19 april 's 's nachts is aan het netwerk buitenshuis onderhoud gepleegd. In de modem zie ik inderdaad terug dat er iets is gebeurd, in de logging staa...
Ik krijg sinds 6 juni 2022 geen email meer van mijn camera. Sinds ik overgestapt ben naar ZIGGO heeft het altijd naar behoren gewerkt. Hieronder de gegev...
Hallo, ik wil de CB Giga dus niet meer gebruiken als modem router, maar mijn Asus AX58u Als ik de CB in bridge laat zetten is dit voldoende?Moet ik uberh...
Blijf problemen houden met de Smart Wifi Pods om op de ”1e verdieping” en “zolder” een goeie WIFI verbinding te krijgen. De eerste weken werden de Smart ...
Goedemiddag. Op de telefoon van onze dochter heb ik Safe Online geïnstalleerd. Ze mag 1,5 uur op internet/spelletjes spelen, echter bij App-beheer heb ik...
Hallo allen, sinds vandaag kan ik ineens niet meer inloggen in mijn ziggo. Ik zou dan een mobiele telefoon moeten gaan kopen. Ik heb deze niet, hoe kan i...
Kun je in ziggo webmail je geschiedenis of archief meer zien dan bij postvak in, ik kom niet verder dan twee jaar geleden terwijl ik in Outlook terug kan...
Sinds er vrijdag door Ziggo werkzamheden in mijn buurt zijn gedaan, kan ik niet meer gebruik maken van mijn mailprovider (Mailfence). Ik kan niet op hun ...
Beste, Zins zaterdag heb ik continue package loss op de eerste HOP.asd-tr0021-cr141-sys.core.as33915.net Het enige wat ik weet is dat KPN bezig is gewees...
Hallo, Het viel mij op dat mijn telefoon ineens constant aangaf dat deze 4G aan het verbruiken is en ik zag op mijn smart TV dat de verbinding met WiFi z...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.