Emailinstellingen Outlook en Outlook 365 Opgelost
Ik help iemand met het opnieuw instellingen van zijn email in Outlook. De bestaande instelling werkte tot half april prima. Ook de browserversie (online ...
Ik help iemand met het opnieuw instellingen van zijn email in Outlook. De bestaande instelling werkte tot half april prima. Ook de browserversie (online ...
Hi, I am a new Ziggo customer for the ConnectBox. I installed the modem, see a green wifi signal and a blinking green base light. I see this as a query o...
Raar probleem, maar ik heb op mijn modem 2 keer een 2.4 Ghz netwerk actief.Naast een 2.4 netwerk met een door mijzelf opgegeven SSID bestaat een 2.4 netw...
hoeveel apparaten kunnen gelijktijdig verbinding maken met internet via de connectbox? Voorheen gebruikte ik een router om met meer apparaten gelijktijdi...
Kan ik deze boosters combineren met mijn eigen router of alleen via de Ziggo Connectbox?
Ik wil mijn wifipods retourneren hoe doe ik dit?
Deze zondag treffen wij in postcode gebied *ADRES VERWIJDERD DOOR MODERATOR* een storing aan na het verleggen van de gloednieuwe internet kabel. Werkt he...
Ik wil graag een nieuw modem , heb al lang problemen met uit vallen van internet en haperend beeld ( blokjes op tv) heb nog een cisco epc 3928 modem en b...
Beste Mensen, Ik heb op onze Ziggo SmartWIFI modem 2 PC's en één Smart TV bedraad aangesloten. De eerst ingeschakelde PC beschikt over een internetsnelhe...
Enkele jaren geleden heb ik op mijn connectbox port forwarding ingesteld voor mijn home assistant. Nu was ik het ww van mijn connectbox kwijt en heb ik d...
I would like to remove the bridge mode from my modem and restore it as "new",but everytime I hit the reset, the modem goes straight into bridge mode agai...
Beste, Ik heb een nieuw modem (Connectbox) klaarliggen voor installatie. Mijn huidige modem heb ik bridge staan met een "verouderde" Nighthawk router. Wa...
Ik probeer "Safe online" te installeren op mijn nieuwe Samsang galaxy book.Ik heb de klantenservice uitgebreid gesproken. Zij adviseerde mij Ziggo toe te...
Hallo, Wie kan mij helpen om mij internet boven 1e verdieping stabiel te houden, in vele gevallen valt mij internet gewoon weg of slechte verbinding..2 w...
Bij Tweakers.Net te lezen :Natuurlijk is die snelheids-verhoging is een sigaar uit eigen doos. Want over 2 ( of 3 ? ) maand, gaan de abonnements-prijzen ...
Ik heb (zonder hakken en breken) geen mogelijkheid om boosters of pods bedraad aan te sluiten vanuit de woonkamer (waar het (wifi)modem in een hoek aan d...
Hallo, ik heb een (waarschijnlijk) simpele vraag, maar heb het antwoord nog niet gevonden. Ik heb bij mijn tv en audio apparatuur een bekabelde internet ...
Ik heb sinds kort mijn telefoon gekoppeld aan smartwifi zodat ik ook buitenshuis gebruik kan maken van ziggo wifi.Echter pakt mijn telefoon samsung m31 a...
Ik heb sinds gisteren een nieuwe MacBook Pro. Alles van mijn oude Mac overgezet. Wifi is zichtbaar maar hij maakt geen internetverbinding. Wifi probleemo...
Ik ben sinds een paar dagen weer lid van Ziggo. Onder het kopje "Beveiliging" staan er enkel een 3-tal opties (Firewall, Mac en IP filtering) port forwar...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.