Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 14.6KOplossingen
  • 19.9KDiscussies
  • 180KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Re-enable IPv6 Opgelost

Hi! I've been happily using Ziggo for quite some time now with IPv6 activated, but since some time in April 2022, only IPv4 configuration is available, IPv6 is completely gone from the device admin pa...

TP link Ziggo C7 Opgelost

Ben in het bezit van een Connect Box Compal CH7465LGOp de tweede verdieping heb ik bedraad aangesloten een *TP Link Ziggo C7 wifi booster. ==SmartWifi Web is een verlengde van de huidige SmartWifi app...

Cool1946 door
Level 10
  • 460 Topics
  • 13 Oplossingen
  • 178 Likes

Heeft Ziggo een spamfilter? Opgelost

Ik wordt bedolven onder spam , met als koploper MacAfee.Er gaan "geruchten" dat Ziggo een spamfilter heeft, en mocht dit zo zijn , dat zou ik graag willen dat het een werkend spamfilter is.Zo niet, ( ...

Schoone door
Level 6
  • 142 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 36 Likes

Portforwarding DS Lite Opgelost

Aantal maanden terug uit huis gegaan en een internet en TV Abbonoment genomen bij Ziggo.Nu wil ik op mijn pc kunnen van buitenaf maar zie ik in mijn router geen optie voor portforwarding.Zou mijn rout...

Licenties safe online Opgelost

Ik heb een nieuwe laptop en wilsafe online eropzetten. Volgens Mijn Ziggo zijn er al 5 licenties in gebruik maar ik heb geen idee welke licentie voor welk apparaat is. Ze heten device en device1, 2, 3...

Dorien1 door
Level 2
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen