Internet stream valt steeds weg Opgelost
Hallo Bij vrienden van mij die draaien bij een online radio station valt de stream steeds weg wanneer ze aan het draaien zijn. Ze zijn onlangs veranderd ...
Hallo Bij vrienden van mij die draaien bij een online radio station valt de stream steeds weg wanneer ze aan het draaien zijn. Ze zijn onlangs veranderd ...
Hallo,Ik heb al jaren een Cisco EPC3928 in bridge mode met daarachter een Ubiquiti Edgerouter.Nu wil ik graag IPV6 gaan gebruiken, maar ik begrijp dat di...
Ik had al gereageerd in een ander (1e) draadje maar het lijkt me beter nieuwe te starten: Begin mei stond er een pakketbezorger aan de deur met een nieuw...
Enkele dagen geleden heb ik mijn smartwifi pods geinstalleerd. Installatie verliep prima. Echter ik krijg de pods niet zichtbaar in mijn netwerk. De rout...
Ik heb jaren geleden een EVW320b en Asus RT-AC66U Dual Band geïnstalleerd en krijg nu de Connextbox toegezonden. Moet huidige modem en router worden verv...
Sinds deze week heb ik een nieuw Smart Wifi Giga modem van Ziggo, het vorige modem stond in Bridge het nieuwe niet. Ik heb een Deco X20 bekabeld aangeslo...
De port forwarding krijg ik niet werkend. De Ziggo Connectbox staat op IP4. Interne device heeft een gereserveerd IP nummer. Upnp staat uitgeschakeld ver...
Goeiedag, Ik gebruik een VPN (surfshark) en constateer een hoge snelheidsafnames in zowel download als upload met mijn android apparaten, in dit geval sp...
hallo allemaal ik heb altijd vanaf het internet mijn WAN ip adres kunnen bereiken maar krijg sinds enige tijd Time outs terug vanaf mijn eigen LAN ( thui...
Kun je aan de SmartWifi pods een ethernet kabel gebruiken om bijv. een laptop bedraad aan te sluiten of is de aansluiting alleen bruikbaar van de router ...
ik kan geen email meer verzenden sinds eind mei 2022 ongeveer, want poort 25 is dicht gedaan door ziggo, ziggo poeierd mij af aan de telesfoon, kreeg gee...
Ik heb al jaren een Iomedia netwerkschijf gekoppeld aan mijn netwerk thuis. Ik heb deze een vast IP adres gegeven (192.168.178.50). Ik had altijd een Sma...
Wie kan mij helpen ik heb 2 pods geïnstalleerd maar de smart app zegt dat de verbinding van de pods zwak is. Wie kan mij zeggen wat ik verkeerd doe en wa...
Vandaag mijn UBEE omgewisseld voor een Connectbox, UBEE disconnect elke 13-18 minuten na de upgrade naar 350MB, was meer dan hij aan kon. Zelf uit moeten...
Goedendag, Sinds kort ben ik verplicht een VPN te gebruiken. Helaas lijkt de Connectbox dit niet leuk te vinden en alle snelheid stort in bij gebruik. Is...
Ik woon in een huis uit 1927 waarbij de kabel van Ziggo in de huiskamer binnenkomt. Deze is jaren geleden verlengd naar de meterkast, ongeveer 1 meter ve...
Hallo ik heb van ziggo 3 x tp-link M4 aangesloten.werkt nu in huis goed maar in de tuin niet en op zolder minder!als ik de x90 aansluit op modem van zigg...
Hello, Could you please help me to disable IPV6 on my router? I need to access computers outside that require an IPv4 address. Thanks in advance.
Ik heb outlook op mijn bekabelde PC en heb een zonnet email.Er was oorspronkelijk een probleem bij Tele2 (kreeg een melding iets met IMAP), waardoor ik ü...
Mijn Nedis Zigbee Gateway en de daarmee verbonden smart plugs werkten goed met de Ziggo router. Sinds kort heb ik de TP-Link Deco M4 units, maar het lukt...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.