Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

  • 14KOplossingen
  • 19.1KDiscussies
  • 177KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Wifi boosters opzeggen Opgelost

Goedemorgen, Ik wil graag mijn 3 wifi-boosters opzeggen. Via het abonnement zelf staat er dat ik contact met de klantenservice moet opnemen. Kan het dan ook via deze route?

mandym door
Level 1
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Oplossing blokkade Internet Onopgelost

Hoi, is het mogelijk dat ik ergens via de deco of de kabelmodem, kan zorgen dat er geen nieuwe apparaten meer verbinding kan maken met mijn netwerk? Mijn zoon pas elke keer zijn macadres aan op zijn p...

Slow Internet Speed Opgelost

I have a ziggo subscription with 300 mbit download and 30 mbit upload speed. I never see these speeds, infact I see some ridicilous internet speeds like 10 mbit download. How can I solve this problem?...

emre.se door
Level 3
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Connectbox valt steeds uit Alleen-lezen Opgelost

SInds afgelopen weekend is de connectbox een paar keer uitgevallen. Internet en telefoon stopt er dan ineens mee.Nadat de connectbox na een minuut of 5 weer opgestart is, werkt alles weer, maar nu heb...

Kilroy door
Level 7
  • 186 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 47 Likes

Packetloss sinds een maand Opgelost

Hallo, Sinds een maand heb ik last van een instabiele verbinding en constant tussen de 5 en 10% packetloss.Na het bellen met de helpdesk werd mij verteld dat de WIFI van N-only naar BGN moest.Echter g...

discy door
Level 5
  • 51 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 20 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen