Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 26KOplossingen
  • 50KDiscussies
  • 159KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Verbinden met wifi booster Onopgelost

Ik kan niet met mijn apparaat inloggen op het wifibooster netwerkEr wordt een verificatie fout aangegeven.Daarnaast geeft het aan een onjuist wachtwoord, deze komt echter compleet overeen met die op a...

Latency spikes/disconnects with Connectbox giga Opgelost

I moved to this flat about 2 months ago and installed gigabit right away. Initially i did not notice these issues. However, as of the last 3 weeks I have constant but random connectivity drops. It is ...

Wifi netwerk blijft open, zonder wachtwoord Opgelost

Heb sinds kort de Connectbox. Ik gebruik normaliter andere wifi apparatuur, maar 1 laptop had vandaag daar problemen mee dus ging de wifi van de connectbox gebruiken. Viel me op dat deze open is, ie. ...

Ronline door Liefhebber
  • 26 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Nep Ziggoo Onopgelost

Kijk uit voor deze ziggoo aanbieder, je wordt genept 

NEP door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blokkade opheffen van email of externe server Onopgelost

Ik maak ondermeer gebruik van een externe server voor website(s) en mail.Die server is een poosje geleden gecompromitteerd/ misbruikt, maar dat is inmiddels weer verholpen.Ziggo heeft het misbruik net...

Gdraanen door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wifi netwerk Onopgelost

Goedendag, ik heb zojuist de WiFi boosterset geïnstalleerd en mijn extra WiFi router verwijderd. Ik vraag me alleen af of het mogelijk is om op 1 netwerk zichtbaar te hebben waar op ingelogd kan worde...

mrghogli door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

email IP-adres geblokkeerd Onopgelost

Ik heb vaker emails verstuurd naar de leden van mijn vereniging. Echter vandaag krijg ik een melding “Er is een fout opgetreden bij het verzenden van e-mail. De mailserver antwoordde: Je IP-adres is g...

e-mail blokkade opheffen. Stap voor stap Onopgelost

Stap 1 email deblokkeren: 1. Ga naar www.ziggo.nl 2. Boven aan staat "Mijn Ziggo" 3. Druk op "inloggen" 4. Druk op "logingegevens opvragen" onder "nu inloggen" 5. Bent u uw gebruikersnaam kwijt? Druk ...

yuci door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

Verbinding naar buiten Onopgelost

halloIk heb een nvr voor mijn camera'sdeze kan ik intern wel bekijken maar extern niet.portforwording ingesteld op het interne ipadres met poortnummer maar geen effectp2p werk vanuit de nvr ook niet k...

wifi booster via stopcontact werkt niet in de schuur Onopgelost

Alvast bedankt voor het meedenken. Ik wil een graag internet/wifi verbinding maken in mijn schuur achter in de tuin. Deze ligt ongeveer op 45m afstand van de router. De meest eenvoudige manier om dit ...

Instabiele internetverbinding met veel foutmeldingen in Connectbox Onopgelost

Al sinds geruime tijd problemen met mijn internet verbinding, dit kenbaar gemaakt bij Ziggo. Ik had een oud modem, deze is nu vervangen door een Connect Box. Helaas zijn de problemen echter niet opgel...

nipa door Gedreven Liefhebber
  • 27 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Macfiltering icm deco M4 Opgelost

Ik gebruikd de Deco M4 en wil Macfiltering toepassen op de Connectbox.Ik gebruik de Deco als Access-pointDe ziggo-router als router.Als ik mijn telefoon toevoeg aan de macfiltering, dan heeft dat geen...

Gerald2 door Gedreven Liefhebber
  • 31 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 4 Likes

2,4 Ghz werkt nauwelijks/ niet meer Onopgelost

Via Ziggo heb ik 2 netwerken die ik kan gebruiken voor mijn wifi; 1x 2,4 Ghz en 1x 5 Ghz.De ene van de 2,4 Ghz doet het de laatste dagen maar af en toe of meestal helemaal niet meer. Bij mij thuis zij...

n.dammers door Liefhebber
  • 24 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen internet Opgelost

Geen internet verbinding na installeren connect box en mediabox Next. Ik heb tig keer het stappenplan nagegaan daarbij heb ik 1 keer 5 minuten internet gehad en daarna niet meer. De lampjes op de conn...

Petrater door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

2,4 ghz mediabox weg Mediabox XL weg Onopgelost

Sinds de update is mijn 2,4 ghz WiFi van de mediabox foetsie wie weet raad

Willem Aarts door Gedreven Meedenker
  • 24 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 20 Likes

wie heeft er ervaring met connectbox giga in bridge stand Onopgelost

Sinds gisteren de connectbox giga aangesloten en in bridge laen zetten. Als ik nu de speedtset doe bij Ziggo kom ik niet hoger als 125mps. ik gebruik een asus gt 5300. Wie heeft er ervaring met connec...

Badeye door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Modem activeren melding Onopgelost

Wacht nu al 3 dagen op modemactivatie en mijn oude internet gaat er binnenkort af.

slecht wifi sinds mediabox xl Onopgelost

Hallo, wij hebben sinds een week of 3 de mediabox xl. Nu hebben wij sinds het aansluiten problemen met de wifi. We hebben een wifi booster aangesloten op stopcontact voor de zolder en die geeft steeds...

A hofman door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen