Portforwarding niet werkend Onopgelost
Via de verschillende oplossingen, welke te vinden zijn op de Community heb ik voor mij nog steeds geen werkende poortforwarding op poort 22 en 3000. In mijn netwerk staat een ubuntu server op IP:192.1...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Via de verschillende oplossingen, welke te vinden zijn op de Community heb ik voor mij nog steeds geen werkende poortforwarding op poort 22 en 3000. In mijn netwerk staat een ubuntu server op IP:192.1...
Hallo,Ik heb een Synology NAS en ik zie in de logs dat er verkeer vanuit het internet op verschillende poorten aanklopt.Ik heb een ziggo DOCSIS 3.0 modem die als NAT geconfigureerd is. Ik heb geen DMZ...
na opzeggen internet, heb ik nu alleen nog TV en Telefoon en geen Internet meer.ik wil dat mijn mailadres definitief wordt geblokkeerd of verwijderd? Hoe kan ik dat het beste regelen, via klantenservi...
Sinds enige tijd ervaar ik veel packetloss op mijn verbinding (ook rechtstreeks met netwerkkabel op modem)Modem al gereset, coax kabel naar modem vervangen, splitter er tussenuit gehaald, etc. Nu beld...
Goede morgen, hierin huis een 300/30 internet verbinding. Bedraad haal ik deze waardes met gemak, geen probleem dus. Maar, tot een dag of wat geleden waren ook de WiFi waardes goed te noemen. Op de iP...
ik heb conform het stappenplan van Ziggo het upcmail email account en de benodigde IMAP instellingen binnen Outlook op mijn nieuwe android mobiele telefoon opgevoerd, Geprobeerd om de verbinding te ma...
Beste mensen, Een poosje geleden gebruik gemaakt van het gratis aanbod om 3 Deco M4 pods in bruikleen te krijgen.Alles was, mede door de handige tips in deze community, snel en makkelijk aangesloten.W...
Als gevolg van een hack van Mijn Ziggo account heb ik de nodige herstelslagen moeten maken.Helaas hebben hierdoor 2 emailadressen, beide eindigend op @chello.nl de strijd opgegeven.Is er iemand van cu...
Afgelopen week de UBC1318 ontvangen en sinds gisteren is de modem in bridge mode.Wat me opvalt is dat ik veel uncorrectable waardes heb en in de event log lees ik dat gisteravond een DHCP Renew Warnin...
Hello Ziggo community! Apologies in advance for not communicating in Dutch, unfortunately I do not feel confident yet to discuss technical problems in Dutch, sorry voor het ongemak. After months of se...
Een maandje terug heb ik deze post gemaakt, waarin ik aangaf dat onze wifi vaak traag is en regelmatig wegvalt. Om dit op te lossen is een monteur bij ons langs geweest. De monteur heeft een aantal di...
Mijn Smart wifi app werkt niet meer, ik wil een pod in de huiskamer aanmelden maar dat gaat dus niet
Hi, Ik heb de WifiPods recentelijk geinstalleerd. Nu heb ik 2 problemen: 1) Speedtests wijzen uit dat mijn Wifi zonder Wifi Pods sneller is dan met. Zonder pods haal ik ~216 mbit - 345 mbit, afhanekli...
Van de week mails verplaatst naar een email-map onder Postvak In.O.a. mails mbt vakanties en andere reserveringen.Deze map nog een paar maal bekeken naderhand (bv om parkeerreserveringen te maken).Van...
Hallo, Ik wil graag vanuit de meterkast een bekabeld netwerk aanleggen voor het internet. Wat ik niet graag doe is het klusje na een paar maanden nog eens dunnetjes over moeten doen omdat ik de verkee...
Ik ben even kwijt waar ik moet gaan zoeken Een half jaar geleden of zo heb ik via mijn abonnement twee van die smart wifi pods (de "honingraatvormige") aangeschaft, de pc die ik het meest gebruik st...
na dat we de router hebben riset doet moijn pin aparaat het niet meer
Naar aanleiding van dit topic Opgelost: Smart WiFi pods met eigen router - Pagina 4 - Ziggo Community vraag ik mij af of het nog mogelijk is om mijn aanbieding voor Gratis WifiPods deze om te wisselen...
Sinds ongeveer een week blijft het internet 1-2 maal per dag volledig uitvallen. De WiFi netwerken doen het nog prima, maar voorzien geen internet verbinding meer. Hetzelfde geldt voor alle ethernet a...
Ik heb soms dat de verbinding willekeurig tijdelijk wegvalt voor een paar seconden. Op smokeping zie ik dit ook terug met packet loss. Het gebeurt niet heel vaak, maar het liefst heb ik natuurlijk een...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
63 | |
52 | |
8 | |
8 | |
6 |