DNS reset nodig na verliezen van verbinding Opgelost
Hoi, Ik heb probleem met internetverbinding op alle toestellen (tv, pc, laptop, smart toon en verschilende mobile). Op tv helpt internetverbinding opnieu...
Hoi, Ik heb probleem met internetverbinding op alle toestellen (tv, pc, laptop, smart toon en verschilende mobile). Op tv helpt internetverbinding opnieu...
Ik weet dat dit ondertussen een bekend probleem is. Wilde toch graag duidelijk maken dat dit voor veeeeel mensen speelt. En wil graag ook zelf bericht/op...
Goedendag.Ik zoek een oplossing voor mijn mac uit 2009 om weer via airport verbinding te krijgen met het Deco mesh netwerk. Sinds een drietal dagen heb i...
Hallo, Zou iemand de IPv6 uit kunnen zetten op mijn modem? Dank je wel.
Goedemorgen… Afgelopen donderdag hebben er werkzaamheden plaatsgevonden waarbij in de wijk kabels zijn verlegd voor bouwwerkzaamheden. Sindsdien is onze ...
na alles om zetten naar imap wat een zooitje maakt van je emails staan 90% bij ongewenst ? veel emails kwijt en nu werkt pop 3 ineens weer hoe vorkom ik ...
Beste Ziggo, Ik zou ook graag een IPv4 profiel willen hebben om port forwarding te kunnen doen. het lukt geloof ik niet met ipv6 waar ik nu volgens mij o...
De wifi en vaste verbinding valt zeer regelmatig weg. Dan moet de Ubee EVW321B modem weer worden gereset (adapter eruit en er weer in). Als het wel werkt...
Mijn vrouw heeft een e-mailadres, met de achternaam van haar ex... Inmiddels is haar achternaam officieel gewijzigd naar haar meisjesnaam.Ze heeft wel ee...
Wij maken gebruik van unifi om de wifi in ons huis te versterken. Dit is een aantal jaar geleden door een kennis geinstalleerd. Het lijkt erop dat na ing...
Mijn modem ontvangt geen updates meer dus wou vragen of deze vervangen kan worden
I used to have Technicolor 7210 as a modem but I just got a new connectbox. Ziggo confirmed that I can keep the old modem, I wanted to know the steps nee...
Graag wil ik via deze weg mijn wifibooster (Access point) abonnement opzeggen… Kunnen jullie dit voor mij regelen? Bedankt
Via Ziggo heb ik 3 Deco M4’s gekregen waarvan ik er nu twee bedraad heb aangesloten op de Router. Nu werken ze allebei top en maakt mijn telefoon goede v...
Sinds 18 maart wordt de Safe Online extensie geblokkeerd op Firefox, vanwege het schenden van rechten. Het probleem ligt dus niet bij Ziggo of Safe Onlin...
Sinds Enkele dagen lijkt mijn modem zich elk half uur te herstarten. De verbinding valt weg en op de modem gaan de ds/us lampjes weer knipperen tot de ve...
Hallo ik heb even een vraagje de wifi signaal is heel slecht op de telefoon van mijn zus wat kan het probleem zijn? Ze kan haar telefoon uit en aanzetten...
Sinds kort krijg ik veel Dynamic Range Window violation log entries op mijn Ubee UBC1318ZG. Moet ik mij hier zorgen om maken en wat is hier aan te doen? ...
Hoi, Ter informatie:SmartWifi modem Giga staat in bridge geconfigureerd.Al heel lang is er niets veranderd in mijn hardware/bekabeling.Sinds een paar wek...
Hallo, Weet iemand of ik een TPlink range extender aan een Deco mesh netwerk kan koppelen? Ik wil deze dan graag met een ethernet kabel verbinden met een...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.