Vervanging Smartwifi modem door Smartwifi modem Giga Opgelost
Hi, we hebben een nieuwe Giga modem ontvangen maar we hebben een hoofdaansluiting met 1 punt en maken gebruik van inhuis versterker Tratec FRA752/n. Moet...
Hi, we hebben een nieuwe Giga modem ontvangen maar we hebben een hoofdaansluiting met 1 punt en maken gebruik van inhuis versterker Tratec FRA752/n. Moet...
Heb het nieuwe modem ontvangen. Wil vandaag deze installeren. Helaas is het boekje erbij voor iemand met een visuele beperking nauwelijks te lezen. Klein...
Hallo Ziggo vrienden ik heb het volgende probleem ik probeer mijn secutity camera,s te installeren maar op een of ander manier kunnen de camera,s geen ve...
Outlook (microsoft 365) op mijn iphone 11, software 15.6, geeft geen notificaties over ontvangen e-mail op mijn ziggo account. Krijg wel notificaties van...
Heb nu een paar keer dagelijks het modem gereset als er uncorrectables waren geregistreerd, dit zodat het tellertje weer netjes op nul kwam. Hoewel ik ge...
Hallo, Ik heb sinds enkele dagen last van packet loss en een zeer trage internetverbinding, zie onderstaande MTR:De MTR is uitgevoerd vanaf mijn router m...
Mijn connectie met de connectbox via de SmartWifi app (Galxay S22 telefoon of andere android device) of via smartwifiweb.ziggo.nl via laptop wordt steeds...
Hallo, ik zou graag de smart WiFi pods terugsturen, we zijn ze niet nodig. mvg, J.Bakker
we hebben een oude router van Ubee EVW321b. Hij werkt niet meer goed. Onze wifi thuis valt zeer regelmatig uit. Het is niet meer leuk. Kunnen jullie dit ...
Goedemorgen, Zouden jullie IPv6 bij mij kunnen uitzetten? Alvast bedankt!WJ
Omdat ik aan websitebeheer doe heb ik in januari het verzoek gedaan om IPv6 op mijn modem uit te schakelen. Echter heb ik nu mijn abonnement gewijzigd en...
Hoi, Onlangs had ik het probleem dat oude Technicolor modems niet meer werken in bridge mode. Via het forum er achter gekomen dat dit bij een update van ...
Er is ons een zakelijk abonnement van 3 jaar verkocht met de belofte dat we ons modem konden houden, echter was dat een loze belofte en moesten we 'm inl...
Ik heb net een nieuwe instalatie van ziggo zakelijk en zie mijn abonnement ook op ziggo.nl, maar als ik inlog in de smartwifi app krijg ik de melding dat...
In december 2021 een WifiPod aangeschaft en via de SmartWifi App op mijn iPhone geinstalleerd. Tevens alle kamers gescand / ingesteld. Installatie ging g...
Wil gmail toevoegen aan ziggo webmail krijg het niet voor elkaar Ook in office 2007 outlook werkt het niet meer sinds 2020
L.s.,in oktober hadden we problemen met videobellen op Google Meet en Microsoft teams. Volgens documentatie van Google Meet is een latency van consistent...
Ik gebruik 2 Iphones waarbij ik er 1 zo wil instellen dat als de email hierop verwijderd wordt deze alleen op dat toestel verwijderd wordt en nog wel zic...
Ik heb onlangs internet ge-reset. Echter hebben de TP-link deco access points een bijzonder lage snelheid.Ze komen allemaal uit tussen de 8 tot 12 KBp/s,...
Ik heb geprobeerd op de home page van de connect box de naam van een verbonden apparaat te wijzigen. Daarbij heb ik waarschijnlijk een fout gemaakt want ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.