Modem DHCP storingen Onopgelost
Ongeveer 1x per maand valt mijn internetverbinding weg. Deze herstelt zich dan vanzelf weer na zo'n 0.5 - 4 uur. Tijdens de storing zie ik in mijn router de melding "Your ISP's DHCP does not function ...
Welkom op de Ziggo Community
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ongeveer 1x per maand valt mijn internetverbinding weg. Deze herstelt zich dan vanzelf weer na zo'n 0.5 - 4 uur. Tijdens de storing zie ik in mijn router de melding "Your ISP's DHCP does not function ...
Goedemorgen,Op dit moment gebruik ik de Technicolor 7210.Afgelopen week heb ik bij Ziggo internet Max aangevraagd en zou een nieuwe modem/router toegestuurd krijgen. Het modem/router wat ik van ontvin...
Ik ben mijn persoonlijke (archief-)map kwijt... nergens meer zichtbaar; niet bij "mijn mappen" en niet bij instellingen - email - wijzig IMAP abonnementen. Nee, ik heb de map niet zelf verwijderd en...
Sinds enkele weken blijft de Connect Box zich meerdere malen per dag opnieuw opstarten waardoor de wifi steeds wegvalt. Onderzoek in deze community wijst uit dat het waarschijnlijk te maken heeft met ...
ik heb op moment een ipv4 en ipv6 dual situatie, graag zou ik dit naar ipv4 only willen omzetten. kan iemand dit voor mij regelen? mvg W00t
Hoi, enkele maanden geleden kreeg ik van Ziggo gratis SmartWifi pods aangeboden. Dat aanbod kon ik niet afslaan. Na een avondje tobben kwam ik erachter dat die Pods bij mij niet gingen werken omdat ik...
Goedemorgen, sinds afgelopen zondag merken wij dat de Netflix app vreemd doet. Er waren series en films verdwenen. de App stond rechtstreeks op onze Samsung smarttv. Op onze telefoons zijn wel alle se...
Hallo, Ik zou graag gebruik maken van port forwarding.Maar deze optie staat niet in mijn connect box.Ik las dat mijn modem omgezet moet worden naar IPv4.Dus bij deze graag een verzoek dit te doen. Alv...
Sinds deze week heb ik een Connectbox als vervanging van de Cisco (die het opgegeven leek te hebben).Ik probeer mijn NAS van buitenaf bereikbaar te laten zijn op een specifiek poortnummer. Dat lukt ni...
Mijn verbinding valt helaas meerdere keren per dag weg. Ik merk dat het modem dan opnieuw opstart vervolgens heb ik 5 minuten geen verbinding meer. Ik maak gebruik van een Technicolor TC7210 modem.Ik ...
Al enkele weken ontvang ik in sommige gevallen bij binnenkomende reply-mail in mijn webmail (mail.ziggo.nl) een vreemde melding in de adresregel. Normaal staat in de adresregel eerst de afzender en da...
Bij mijn nieuwe modem, die ik kreeg ivm problemen na een wijziging in het netwerk, zat een briefje "Kijk, zo simpel is terugsturen." Daarin staat dat de connectbox en Technicolor modems retour moeten ...
Ik heb een aantal PC's met diverse OS-en ( W10, W7, XP en zelfs 1 met W98 ). Allemaal op het modem aangesloten. Tot voor kort konden ALLE PC's in het netwerk elkaar "zien". Zonder uitzondering. Bijv. ...
Heb valt ons om dat we sinds kort nog geen 100 MB snelheid halen maar we moeten tegen de 150 MB zitten.Verbinding is altijd goed geweest, zou iemand van Ziggo kunnen controleren hoe het in de systemen...
Beste medewerker, Ik zou graag een aantal poorten in mijn Connectbox willen openzetten, alleen is in het menu de optie hiervoor niet zichtbaar. In een oud topic (https://community.ziggo.nl/t5/Archief/...
Hallo,Ik heb een vraag over Portforwarding op het modem in Router mode.Kan ik in de Connectbox op twee apparaten dezelfde poort open zetten? Ik heb nu de connectbox in bridge mode staan en gebruik de ...
How can I turn off IPv6
Heb een vreemd probleem. Heb mijn PC bedraad aangesloten op mijn modem.Toen verschillende download testen geprobeerd. Ziggo geeft maar 50 Mbps, Speedtest.net bijna 300.Hoe kan dit? Zie ook plaatje van...
Hallo, Kwam gisteren tot de ontdekking geen verbinding meer te hebben met WiFi.naar internet instellingen gegaan om verbinding te maken maar mijn modem komt niet tevoorschijn. Nu viel het mij op dat ...
Goeden dag, Iedereen wenst IP V6 uit te hebben. Wat is het probleem met het gebruik van IP V6? Groet, Bam
Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
51 | |
6 | |
6 | |
6 |