Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 25.8KOplossingen
  • 49.7KDiscussies
  • 158KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

snelheid wifi met booster Deco M4 Onopgelost

Ik heb gisteren een TPlink deco M4 set van Ziggo ontvangen en geïnstalleerd. Wat mij opvalt is dat ik in de huiskamer, waar de hoofd deco is geïnstalleerd middels een internet kabel aan de Ziggo conne...

internet verbonden geen internet Onopgelost

De media box xl geeft aan verbonden maar geen internet, we krijgen dit niet opgelost

Snelheid Speedtest Ziggo Opgelost

Ik heb de gigamodem als ik de snelheid met met Ziggo speedtest dan geeft dit aan 400MBit/s als ik dat meet met Speedtest van Ookla meet ik 924MBit/sHoe kan dit de monteur kon dat niet verklaren.

Onrustig door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Ping verhoging tijdens gamen Onopgelost

Hallo,Vorig jaar is er bij ons in de wijk een grote ziggo storing geweest. Hierbij is er bij ons een monteur geweest om het modem te vervangen. Er was iets aan de frequentie veranderd.Wij hebben toen ...

rick1994 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Emailadressen blokkeren onterecht emails Opgelost

Ik heb twee emailadressen in gebruik. Een pop3 account met extensie chello.nl, een imap-account met ziggo.nl.Een web based applicatie die wij ontwikkeld hebben voor onze onderzoekers stuurt met enige ...

lock door Gedreven Liefhebber
  • 160 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 15 Likes

Langzaam internet tijdens downloaden Opgelost

Hallo, Tijdens het downloaden is de rest van mijn internet traag. Als ik torrents download zet ik de max snelheid op 1mb. Het internet is ook traag als ik bijvoorbeeld een spel download via officiele ...

Portforwarding lukt niet (Connect Box) Opgelost

Dag,Ik probeer al een geruime tijd om een aantal poorten open te zetten. Voor de laatste update van de Connect Box ging dit eigenlijk altijd direct goed. Echter lukt het me na het updaten niet meer. I...

mlch3ll door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

WiFibooster geeft geen verbinding via wifi, wel via kabel. Onopgelost

goedendag,sinds een aantal dagen ontvang ik via onze wifibooster (wit via kabel) geen wifi verbinding meer.via de kabel is er wel internet verbinding dus de wifibooster wordt nu eigenlijk als switch g...

vanZoest door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internetsnelheid gigabox niet erg sloom (Kabel). Onopgelost

(nu zie ik dat ik de titel van mijn vraag niet goed heb neer gezet hiermee bedoel ik natuurlijk , 'Internetsnelheid gigabox erg sloom (Kabel)’ )Hoi, Wij zijn onlangs van internetsnelheid veranderd van...

Jeffreyyvdb door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

KPN glasvezel Opgelost

L.s, KPN wil gratis glasvezel aanleggen. Ben ik dan nog Ziggo abonnee of moet ik dan overstappen op KPN.

Dave56 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

TP link deco M4, snelheid gehalveerd Opgelost

Dag, We hebben de tp link deco m4 set, helemaal volgens stappenplan geïnstalleerd. Echter halveert de snelheid al op de hoofd unit, zowel wifi als bekabeld.De hoofd deco staat in de modus access point...

Evava door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

kom modem niet meer en vaak geen internet Onopgelost

Vaak geen of slechte verbinding met eifi of kabel. Verschillende apparaten. Kom ook niet meer in mijn modem?connectbox. Wie kan mij helpen?

Wifi werkt niet op Apple apparaten Opgelost

Sinds vanmiddag viel de wifi ineens uit op de Apple apparaten. Er wordt naar het wachtwoord gevraagd, maar telkens na invullen geeft deze aan dat die fout is. Iets met een verkeerde WEP instelling oid...

Wifi valt regelmatig weg Onopgelost

Beste,Wij gebruiken al lang Wifi, maar regelmatig valt de wifi uit. na enkele minuten is de verbinding weer tot stand gekomen (zonder een actie te doen) maar dat is wel heel vervelend en hoe kunnen we...

Modem terugzetten naar IPv4 only Opgelost

Beste Ziggo ik zou graag mijn modem willen terugzetten naar IP4 omdat mijn Heatermeter niet meer werkt op een een IP6 - is dat mogelijk aub.Mijn IP:IPadress: 2001:1c02:b02:1f00:4b3:9905:4318:5708 Prov...

schelm door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen internet na veranderen abonnement Opgelost

Bedankt Ziggo zit nu al mer dan 48 uur zonder internet!! Echt te schandalig voor woorden. Dat jullie in deze moeilijke tijden waarin we allemaal verplicht thuis moeten blijven het lef hebben om mensen...

rone67 door Stamgast
  • 51 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 19 Likes

streaming diensten bekijken via You Tube Opgelost

Vandaag bij mijn hoogbejaarde pa Mediabox XL aangesloten zodat hij gestreamde kerkdiensten op You Tube kan bekijken. Lees ik nu goed dat You Tube kijken niet mogelijk is via Ziggo?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen