Oude modem omwisselen ivm falen Netflix en Viaplay Opgelost
Mijn stiefvader woont in mijn appartement en gebruikt daar ook ZIggo. We hebben daar nog een oude modem en we hebben steeds meer problemen met internet m...
Mijn stiefvader woont in mijn appartement en gebruikt daar ook ZIggo. We hebben daar nog een oude modem en we hebben steeds meer problemen met internet m...
L.S. Sinds een aantal dagen kan ik geen mail meer versturen, ik krijg dan de volgende melding: E-mail versturen is mislukt. De verbinding met de uitgaand...
We blijven last houden van slechte verbindingen met Ziggo. Alles is bekabeld. geen WIFI, geen TV dienst, alleen internet.Elke avond tussen 21:00 en 23:00...
Ik heb het probleem dat er op pagina"s geen filmpjes of foto's worden geladen. Nu heb ik safe online even uitgezet en toen ging ht wel goed. Nu is safeon...
hallo, een vraag als ik windows opnieuw instaleer en ik instaleer weer een e-mail programma krijg ik dan al me mails weer terug
Best forum, Al een paar jaar merken we dat de router van Ziggo een haperende wifi verbinding heeft. Een reset doet een tijdje goed maar het probleem komt...
Omdat ik regelmatig buiten op de laptop naar Ziggogo kijk, krijg ik vaak de melding internetsnelheid te laag. Nu ben ik vaak een meting aan het doen met ...
Goedenmiddag, Ik wil het wachtwoord van mijn e-mailadres wijzigen maar dit lukt niet.Wanneer ik het nieuwe wachtwoord invoer en druk op ‘Nu wijzigen’, kr...
Ik krijg mijn chello.nl e mail niet geïnstalleerd in outlook. Andere accounts wel
Ik heb mijn PC met een ethernet-kabel op de WifiBooster aangesloten, maar krijg in een aantal applicaties nu de melding dat ik een dubbele NAT heb. Is di...
Ik heb een TP link netwerk, deze is verbonden met Ziggo modem maar ik kan niet op internet, of de verbinding is heel traag.Op het netwerk van Ziggo heb i...
Same problem as many other customers here: My Giga subscription delivers less speed than the 500 Mbit/s subscription. Already had a technician over, and ...
Als ik een email als spam aangeef en weiger nog email van de afzender te ontvangen, komt dit meteen in de spam-box.Dan moet ik ze steeds verwijderen.Is h...
@tojflkq @BertSinds 22 aug werkt mijn mail niet. Al meer dan 20 jaar bij deze provider en diens voorgangers. Nu ineens geen mail meer via @Home. Wanneer ...
Goedemorgen, Eerder deze week hebben wij twee SmartWifi pods ontvangen. Deze daarna ingesteld via de bijbehorende app en binnen enkele minuten werkte all...
Inmiddels heb ik IPv6 geheel functioneel met een /56 prefix. Na reboot van de router veranderd de prefix ook als het Mac adres het zelfde blijft. Bij IPV...
Goedemiddag. Tot mijn blijdschap ontvang ik zojuist 3 wifiboosters van Ziggo. Ik heb al 2 wifipods. Ik vraag me af of de boosters (tplink) samen gebruikt...
Kamp nu al bijna circa 3 weken met problemen, rond de zelfde tijd is er achter de grond opengehaald.Na aanspraak klantenservice hierheen gestuurd.Het int...
Ik heb smartwifi versie 2.29.5 geïnstalleerd en bij het opstarten stopt de app in oranje scherm. Na een paar minuten krijg ik App is gestopt.Ik ben er ac...
Hallo, Ik heb de grote wens om de app TikTok te blokkeren van mijn WIFI. Ik wil er dus voor zorgen dat geen enkel apparaat dat met de wifi verbonden is, ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.