Ubee 1318BG Opgelost
Goedemorgen, Weet iemand of het mogelijk is om het kanaal te wijzigen van een Ubee Modem?Ik gebruik meerdere TP-Link M4 boosters en ik ervaar regelmatig ...
Goedemorgen, Weet iemand of het mogelijk is om het kanaal te wijzigen van een Ubee Modem?Ik gebruik meerdere TP-Link M4 boosters en ik ervaar regelmatig ...
Steeds vaker zie je dat bv. ISP's en e-maildiensten server-side filtering gebruiken om ons te "beschermen" tegen spam, phishing, e.d. Deze e-mails bereik...
Op mijn android telefoon wil ik een E-mailaccount (Ziggo) toevoegen aan Outlook (versie 4.2226.2) en dit lukt niet. Instellingen zijn conform gegevens va...
Hallo allemaal,Al enige tijd heb ik last van een Wifi verbinding die wel verbindt, maar geen internet geeft.Reeds contact gehad met Ziggo, waar het signa...
@Bert Goedemiddag, Ik heb het modem herstart en nu treden er opeens veel fouten voor RS op kanaal 25 op.Ze worden wel gecorrigeerd, maar levert natuurlij...
Goedenavond,Gisteren is bij een aanpassing in ons abonnement ook onze router her-geconfigureerd hierdoor is ineens IPv6 ingeschakeld.Via de router instel...
Dag allemaal, ik heb een kindle paperwhite die kan verbinden met alle Wifi's behalve mijn Ziggo Gigabox thuis. Ik heb van alles geprobeerd op de kindle (...
Al enige tijd valt mijn Ziggo Technicolor modem te pas en te onpas uit. Als ict-er heb ik mijn thuisnetwerk meerdere malen gescreend waarbij geen onvolko...
Sinds groot onderhoud enkele weken terug heb ik haperende audio en netwerk issues met de ziggo verbinding.Er is bij de verhuizing een ziggo monteur gewee...
Moet het lampje op de pods branden bij een goede werking?
Na vele jaren een glas aansluiting van de lokale ISP te hebben gebruikt ben sinds kort weer terug bij ziggo. Graag zou ik mijn eigen router gebruiken aan...
Het Ziggo modem (Gigabox) staat in bridge mode en daaraan zijn twee routers verbonden. Beide routers kregen al meerdere jaren via DHCP een eigen publiek ...
Hallo, Wij zijn al jaren vaste klant bij Ziggo maar hebben nog steeds een oude modem, nu valt de laatste tijd vaak de verbinding weg. Kunnen jullie niet ...
Zaterdag nieuwe modem van Ziggo ontvangen, oude modem (Cisco) staat in bridge-modus, weet iemand of je dit zelf kan doen, zo ja, hoe dat moet?
Wanneer mijn Connectbox in bridge-mode wordt gezet, verlies ik dan de telefoonaansluiting functioneel op deze Connectbox?
Ga binnenkort verhuizen. Begrijp dat ik de connectbox meeneem naar het nieuwe adres. Op het nieuwe adres zit een ander soort aansluiting eengats met zigg...
Hallo, Op dit moment maak ik gebruik van wifibooster (gekocht) via het stopcontact. Nu heb ik het aanbod van Ziggo gekregen voor 2 gratis Smartwifipods. ...
Ik kreeg bericht van Ziggo waarin gemeld werd dat mijn modem aan vervanging toe is. Het is een Ubee EVW321b.Ik wil hem op zich wel vervangen, maar niet d...
Had tot vorige week wifi connectie tussen oud modem Ubee321 en Samsung TV o.a. om Netflix te kijken. Op verzoek van Ziggo mijn modem gereset, omdat downl...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.