Welkom op de Ziggo Community

Internet
Wifi, via je kabel, IP en portforwarding: alles over internet, thuisnetwerken en wifiboosters.

Communitystatistieken

• 14KOplossingen
  • 19.1KDiscussies
  • 178KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Foutcode inloggen email Opgelost

Ik zit in het buitenland en heb zonder problemen steeds in kunnen loggen op mijn email. Sinds gisteren krijg ik echter bijgevoegde foutcode, error 403 van Amazon CloudFront. Hier heb ik nooit iets mee...

rudi711 door
Level 2
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Storing in straatkastje Opgelost

Wij hebben de laatste tijd continu problemen met de verbinding. Nu blijkt dat het deksel van het kastje dat op straat staat niet goed afsluit (je kunt er zo naar binnen kijken). Aangezien het kastje 1...

Fred3 door
Level 4
  • 32 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 6 Likes

Ziggo mail niet bereikbaar Opgelost

hallo allemaal! ik heb een vraagje : ik heb bij ziggo 2 mail adressen. 1 voor prive en de ander voor werkgerelateerde dingen e.d. nu doet 1 mail adres het nog prima maar wanneer ik bij de ander inlog ...

Verhuizing Opgelost

Beste meneer/mevrouw, Over 3 weken gaan wij verhuizen. Wij willen tijdelijk voor 4 dagen internet hebben in het huidige en nieuwe huis om te voorkomen dat wij een dag zonder internet zitten vanwege he...

YK door
Level 1
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

mailbox vol Opgelost

Goedendag. Krijg melding dat mailbox bijna vol is en dat ik mails moet verwijderen. 4,3 van 5 g gevuld inderdaad zie ik op webmail. Postvak in is echter maar van de afgelopen 4 jaar, met niet overdrev...

Marccc door
Level 1
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netwerk historie Opgelost

Best forum,Af en toe is mijn internet verbinding traag. Ik kwam de volden geschiedenis tegen.Daarin veel Let op & critical.Kan ik daar iets mee.Ap is van origineel van 1972.Ik hoor graag een advies. N...

McRW door
Level 4
  • 31 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 7 Likes

Hoe zit jullie netwerk in elkaar? Onopgelost

All, In mijn Meterkast → ConnectBox ( Wifi uit , DHCP aan 192.168.178.X ) → Kabel Cat 5E → C7 - 1 op WAN poort ( Wifi uit ~ DHCP aan {192.168.0.X } ) met daarop de Hoofd Deco M4 { AP } en een Gigabit ...

BAM door
Level 12
  • 643 Topics
  • 48 Oplossingen
  • 151 Likes

Hoofdaansluiting Onopgelost

Hoi, In ons nieuwe huis ben ik op zoek naar de ziggo hoofdaansluiting. Ik lees overal over een groene coax aansluiting. Nu heb ik wel een blauwe gevonden maar deze kabel is erg kort en met geen mogeli...

Zwartss door
Level 2
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

smtp server naam Onopgelost

Wat is de smtp server naam? Voorheen was dat mail.home.nl , maar die geeft een foutmelding. Foutmelding: time out to connect to mail.home.nl:25

Jotje1 door
Level 1
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Internet.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen